Chocolate-Monster Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Å kjøpe in material til å bygge noe, så når man er ferdig har man en planke for lite. -.- Jeg manglet 1,4 meters list...... gikk for å kjøpe og så var det så mye kø at jeg først ville til å gå, men så kom noen bort til meg og sa jeg kunne få den Det var digg det, men irriterende å akuratt ha for lit -.- Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 WAT? Skal de ikke vise den nye Resident Evil filmen? Fyfaen! Norge altså! :nei2: Bare å fiske litt i bukta det. Får et par gode napp i det området nå. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Nei, man får ikke det. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Nei, men i dette tilfelle var det akuratt det vi diskuterte rundt. Ja, men svarene deres fikk det til å virke som dere mente at alle som kjøpte ting på nettet med kort var idioter, og ditt svar etterpå fikk deg bare til å virke paranoid. Jeg står på mitt. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Nei, det var spesifikt snakk om å kjøpe illegale rusmidler her og det var opplagt for absolutt alle her utenom deg. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Nei, det var spesifikt snakk om å kjøpe illegale rusmidler her og det var opplagt for absolutt alle her utenom deg. Illegale frø. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Jeez, så gretten da. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Illegale frø. samme faen Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Nei, det var spesifikt snakk om å kjøpe illegale rusmidler her og det var opplagt for absolutt alle her utenom deg. Jeg legger meg herved langpaddeflyndreflat. Jeg la ikke merke til uthevingene av noe. At det var snakk om snusk i første omgang var jeg klar over, men jeg forstod de videre kommentarene som at det var teit å bestille ting med kort. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Den kanonen du har i munnen ser litt illegal ut den å (neida ) (profilbilde) Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Den kanonen du har i munnen ser litt illegal ut den å (neida ) (profilbilde) For ordens skyld: det er ikke meg. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Skjønte da det Bare passet litt in liksm. Ser ut fra en amerikaner elleno fra en eldre film. Da var det jo sikkert vanelig å sette sånne trær i munnen. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 I fare for å gjenta "oss"... Beklager humøret mitt i dag. Til alle som bryr seg. 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Liker smilys jeg og gjentar meg hele tiden siden bruker nesten bare 3-6 forskjellige Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Liker smilys jeg og gjentar meg hele tiden siden bruker nesten bare 3-6 forskjellige Hva er grunnen til at du overdriver? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Hva er grunnen til at du overdriver? Hmm, chatter mye og der er det vanelig å bruke en del smilys... jeg bruker da offte sånne (: som ikke blir til en emoticons, men det finnes ikke så mange av her..... men ska skjerpe meg litt på diskusjon, men skyper offte imens så da har jeg fortsatt smilya i setningene mine..... 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Fuck alcohol, det fjerner alt av angst derfor får jeg ikke CEV eller HPPD. Google det. Hallusinasjoner forårsaket av andre drugs. Men når jeg er full og lukker øynene ser jeg ikke det jeg ser vanligvis. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Fuck alcohol, det fjerner alt av angst derfor får jeg ikke CEV eller HPPD. Google det. Hallusinasjoner forårsaket av andre drugs. Men når jeg er full og lukker øynene ser jeg ikke det jeg ser vanligvis. Får du CEV når du får angst? Er det negativt at du ikke får dette lenger? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Kan fremkalle det jeg vil se, men er for redd når jeg er edru. Når jeg er full er jeg trygg på å se alt, men da funker det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå