Chocolate-Monster Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Mente noen av dem, de fleste har nok hørt om alle, men skjønner om noen ikke har hørt alle de, men noen av dem burde man kjenne ihvertfall..... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Er det virkelig nødvendig å nevne Pitbull i noen som helst kontekst det hele tatt? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) Jeg liker å oppfatte alt som sarkastisk. Det gjør ting så mye morsommere. Endret 8. november 2012 av Kammizez Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 hmm, nei kanskje ikke det var bare noen eks å da... skrev jo osv så kunne fortsatt lenge. Pointet var mere på hvordan man kan ungå å høre de navna. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Kompis ble anmeldt for å ha kjøpt noe på nettet, med MITT KORT. Heldigvis ble saken henlagt, og jeg ble ikke innblandet. FUCKING CLOSE. 3 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Kompis ble anmeldt for å ha kjøpt noe på nettet, med MITT KORT. Heldigvis ble saken henlagt, og jeg ble ikke innblandet. FUCKING CLOSE. Du unngår ikke å bli spurt om hva som ble kjøpt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Man bestiller da ikke noe på nettet med kort. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) noen bestiller tydeligvis noe på nett med kort. Endret 8. november 2012 av Slimda 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Men si hva du bestillte da... sykt nysgjerrig, er jo ikke vanlig å bli annmeldt heller..? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Sender ikke alle penger i posten? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) Fin kompis. Jeg var med på det, det var en investering fra min side. Han var blakk, jeg var ikke. Kortet har jo uansett med det utenlandske selskapet å gjøre, noe som politiet ikke blander seg inn i. Derfor ble jeg ikke innblandet på noe som helst måte. Det er mottaker som ble anmeldt. Og ja, det som ble kjøpt... Det er snakk om ca fem frø her. Jeg hadde glemt av hele greia ettersom det aldri kom fram, det var i sommer. Endret 8. november 2012 av coyotemannen Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Er det virkelig nødvendig å nevne Pitbull i noen som helst kontekst det hele tatt? Hva er galt med Pitbull? Ja, han høres lik ut i alle sangene, det går ikke an å skjønne hva han synger og han ser ut som han har downs. Men sangene er catchy. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) Krazy (med Pitbull) er kul fordi den er med i Fast & The furious. Endret 8. november 2012 av cowboy bob Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Referansepolitiet kommer til å hente deg i morgen tidlig, cowboybob. Det der var langt over grensa. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Har prøve nå, men glemmt å øve. Å komme uforberedt til noe irriterer.... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Jeg er enig der. Det er kjedelig å prestere dårlig på prøver man visste man kunne gjort bra på hadde man bare øvd. Og hver eneste gang tenker jeg "neste gang blir det annerledes". Men, akk. 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Ja....samme her.... prøven gikk litt greit, men kunne gjort mye bedre.... Skal det neste gang.... men skjer sikkert ikke.... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Referansepolitiet kommer til å hente deg i morgen tidlig, cowboybob. Det der var langt over grensa. ¨Jeg vet ikke engang hva jeg er skyldig i Lenke til kommentar
Myst Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Begynte å stusse over hvorfor RE:R. plutselig var borte fra oslokino sine sider. Noen fuckings idioter bestemte at den ikke skulle vises i Norge. Ja, har visst vært kjent i en stund, men jeg fikk ikke med meg det før nå. Den filmen vil jeg se, på ene eller andre måten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå