Chocolate-Monster Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Okei, men du burde egentlig ha fått sjangsen til å se hele.... det er jo akuratt som om man skal ha prøve i et kapittel men læreren har bare gjenomgått 1/4 av kapittelett...... Det blir jo ikke riktig, om da ikke læreren vurderer med hensyn til det du har sett og ikke hele filmen da Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Så de første 30 minuttene av den. Men det skjedde jo ikke noe spesielt da, hele handlingen er på slutten. Anbefaler deg å lese gjennom referat og anmeldelser på nettet om filmen. Hjelper veldig mye! Husker når jeg gikk første året på allmenn, og klassen var og så Mannen som elsket Yngve på kino, sluknet før det var gått en halvtime av filmen. Kom på skolen,gjorde reserach om filmen før vi skulle skrive anmeldelsen. Fikk 5'er. Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Fikk -6 i matte Men sliter i noen andre fag da.... men ingen ligger under 4 -6? Du suger ass! 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 det er jo akuratt som om man skal ha prøve i et kapittel men læreren har bare gjenomgått 1/4 av kapittelett...... Har skjedd så alt for mange ganger. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Glad jeg ikke er politi, mens personer kan skaffe seg maskingevær på gaten mener deler av regjeringen at politiet får la våpnene ligge.. Jaja.. men kansje de klarer å fakke en som brukte en falsk pistol på en bensinstasjon da.! 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Det er en god ting at politiet ikke har med seg våpen hvor enn de går, før 22 juli var jeg for at politiet skulle ha våpen lettere tilgjengelig, men etter å ha sett hvor gjennomsyret politiet er av korrupsjon både på gatenivå i Bergen og i toppene av PST etter 22 juli synes jeg det er en god ting at de bare er en gjeng tullinger med radiokommunikasjon og batonger. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Det er en god ting at politiet ikke har med seg våpen hvor enn de går, før 22 juli var jeg for at politiet skulle ha våpen lettere tilgjengelig, men etter å ha sett hvor gjennomsyret politiet er av korrupsjon både på gatenivå i Bergen og i toppene av PST etter 22 juli synes jeg det er en god ting at de bare er en gjeng tullinger med radiokommunikasjon og batonger. Fortsatt, heller bedre sjekk av politifolk (psykisk) og lettere tilgang til våpen. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 -6? Du suger ass! Mente 6- da Har skjedd så alt for mange ganger. Kjiipe lærere dere har da...... :// Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Så de første 30 minuttene av den. Men det skjedde jo ikke noe spesielt da, hele handlingen er på slutten. Hvilken film? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Det var butleren, garantert. Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Hvilken film? Bride and Prejudice. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Hva faen, bollywoodfilm? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Hahaha, den har jeg sett. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) Hvorfor er det ALLTID ei eller annen drittkjerring i serier jeg ser på? Håper hun blir spist av en zombie. Faen assa! Blir så lei. EDIT: Skyler i Breaking Bad, Carmela i Sopranos, og nå ei eller annen BITCH i The Walking Dead. Begynner aldri å like disse karakterene før det har gått sånn 4-5 sesonger. Endret 8. november 2012 av coyotemannen 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Hvorfor er det ALLTID ei eller annen drittkjerring i serier jeg ser på? Håper hun blir spist av en zombie. Faen assa! Blir så lei. Begynner aldri å like dem før det har gått sånn 4-5 sesonger. Fordi da kan de drepe rollefiguren uten dårlig samvittighet? Med mindre drittkjerringen(e) drar opp seerantallet, that is! Hva ser du på? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Fordi da kan de drepe rollefiguren uten dårlig samvittighet? Med mindre drittkjerringen(e) drar opp seerantallet, that is! Hva ser du på? Redigerte akkurat, men jeg ser på The Walking Dead. Jeg vet ikke jeg, de er kanskje ikke drittkjerringer egentlig, men problemet oppstår når de ikke støtter hovedkarakteren i valg han gjør. Da kan de dra til helvete. Føler at de står i veien når de slår seg helt vrang. Det er veldig viktig at de karakterene er der, men fortsatt MEGET irriterende. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Noe som irriterer meg er at bandet Iron Maiden fortsatt er et spørsmålstegn for mange. Er det serriøst mulig å ungå å ha hørt det bandet som nå er verdenskjent og har fulgt europa og Metall scenen siden 1980 tallet?? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Hva er Iron Maiden? Egentlig aldri hørt om det før. Er det en TV serie? 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Hva er Iron Maiden? Egentlig aldri hørt om det før. Er det en TV serie? Nei, det er en film. 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Det morsomme er at det som regel alltid er kvinner i de irriterende rollene. Kan ikke komme en eneste film der ett mannfolk spiller den irriterende personen. Unntaket er komedier, men da er det jo meningen. Synes det var flere drittkjerringer i Sopranos enn Carmela. Lo for eks ganske hardt da Gloria fikk juling, velfortjent! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå