Hanske Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hvilke kilder har du? I Valetta bor det jo 4000 mennesker, så den kan man jo ikke regne med. I slike kåringer er det forresten "metropolområdene" som undersøkes. Dvs at Oslo ikke har 600 000 innbyggere, men 1 400 000. Hvorfor ikke regne med Valetta? Det er en hovedstad i et land i Europa og Malta er medlem av EU. Uansett tviler jeg på at Oslo har minst kriminalitet. Har ingen kilder på det (det hadde vel forsåvidt ikke du heller?) og jeg bare listet opp generelt trygge byer som jeg selv har reist i. Jeg har aldri følt meg utrygg i Oslo. Og da jeg skrev at man at ikke kunne regne med byer som torshavn etc. regnet jeg ikke med valetta. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Nettsider hvor hele bakgrunnen er en lenke, som f.eks. gamer.no akkurat nå. Jævlig irriterende. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Nettsider hvor hele bakgrunnen er en lenke, som f.eks. gamer.no akkurat nå. Jævlig irriterende. Enig! Er så SYKT irriterende. Spesielt jeg som har dualscreen, som må trykke en gang inni vinduet først for å selecte det. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1865/ Får sjokk hver gang jeg bruker en PC som ikke har noe from for reklame-blokker innstalert. 2 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg irriterer meg over tidssoner. Hvorfor kunne det ikke vært samme tid overalt i verden hele tiden? Åja, the rotation of the earth and it's orbit around the sun. SCREW YOU, PHYSICS! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Fysikken kan i teorien stoppes. Men økosystemet er et annet ord. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Dansker i skibakken Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Dansker i skibakken Da er det jo bare å sette seg ned med en bøtte popkorn og nyte komishowet. 1 Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Jeg stopper opp i bakken for å ta en liten pause. Har kanskje stått stille i 30 sek også BANG! Også er det en DUST(Danske) som kjører rett inn i meg også har jeg en stav med en 90 grader vinkel! Hvordan er det mulig? Endret 4. desember 2010 av Durochris Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Å stoppe i bakken er som å stoppe midt i veien i trafikken. Midt på vinteren. Med stålis på veien. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg stoppet i en slalombakke, ikke en utforbakke! 10m unna heisen. Folk må kunne klare å svinge unna! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Er da faen ikke nødvendig å imitere en and i bevisfoto. 4 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Artister som kommer med "tolkninger" av de samme gamle fuckings julesangene. Hvert jævla år. Hva med å bare drite i det, eller kanskje SKRIVE NOEN NYE?! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Evt bare drite i å høre på julemusikk. 90% av all julemusikken som blir laga er kjønnsløs drittmusikk som ikke gir en dritt. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 på youtubevideoer hvor en lenke er kobla til hele skjermen hvis dere skjønner. Man kan ikke trykke på videoen for å trykke på pause, man kommer til "SUBSCRIBE". Og når jeg ikke tenker over det og skal trykke på pause så må hele videoen laste på nytt! og jeg har tregt nettverk 2 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 på youtubevideoer hvor en lenke er kobla til hele skjermen hvis dere skjønner. Man kan ikke trykke på videoen for å trykke på pause, man kommer til "SUBSCRIBE". Og når jeg ikke tenker over det og skal trykke på pause så må hele videoen laste på nytt! og jeg har tregt nettverk Mhm, ufattelig irriterendes! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Da trykker du på den røde knappen til høyre for der du velger oppløsning. Og bruk AdBlock ffs. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 på youtubevideoer hvor en lenke er kobla til hele skjermen hvis dere skjønner. Man kan ikke trykke på videoen for å trykke på pause, man kommer til "SUBSCRIBE". Og når jeg ikke tenker over det og skal trykke på pause så må hele videoen laste på nytt! og jeg har tregt nettverk Snakker om RWJ? Samme hvis du ser videoer på facebook. Har du treigt nett og setter på videoen så den kan laste ferdig også trykker du på filmen også kommer du inn på youtube sine sider og må laste hele videoen på nytt! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 på youtubevideoer hvor en lenke er kobla til hele skjermen hvis dere skjønner. Man kan ikke trykke på videoen for å trykke på pause, man kommer til "SUBSCRIBE". Og når jeg ikke tenker over det og skal trykke på pause så må hele videoen laste på nytt! og jeg har tregt nettverk Snakker om RWJ? Samme hvis du ser videoer på facebook. Har du treigt nett og setter på videoen så den kan laste ferdig også trykker du på filmen også kommer du inn på youtube sine sider og må laste hele videoen på nytt! Rwj har begynt å gjøre det men det er mange andre som gjør det også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå