Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Hvilke kilder har du? I Valetta bor det jo 4000 mennesker, så den kan man jo ikke regne med.

I slike kåringer er det forresten "metropolområdene" som undersøkes. Dvs at Oslo ikke har 600 000 innbyggere, men 1 400 000.

Hvorfor ikke regne med Valetta? Det er en hovedstad i et land i Europa og Malta er medlem av EU.

Uansett tviler jeg på at Oslo har minst kriminalitet. Har ingen kilder på det (det hadde vel forsåvidt ikke du heller?) og jeg bare listet opp generelt trygge byer som jeg selv har reist i.

Jeg har aldri følt meg utrygg i Oslo. Og da jeg skrev at man at ikke kunne regne med byer som torshavn etc. regnet jeg ikke med valetta.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

på youtubevideoer hvor en lenke er kobla til hele skjermen hvis dere skjønner. Man kan ikke trykke på videoen for å trykke på pause, man kommer til "SUBSCRIBE". Og når jeg ikke tenker over det og skal trykke på pause så må hele videoen laste på nytt! og jeg har tregt nettverk

• Liker 2
Lenke til kommentar

på youtubevideoer hvor en lenke er kobla til hele skjermen hvis dere skjønner. Man kan ikke trykke på videoen for å trykke på pause, man kommer til "SUBSCRIBE". Og når jeg ikke tenker over det og skal trykke på pause så må hele videoen laste på nytt! og jeg har tregt nettverk

Mhm, ufattelig irriterendes!

Lenke til kommentar

Snakker om RWJ?

Samme hvis du ser videoer på facebook. Har du treigt nett og setter på videoen så den kan laste ferdig også trykker du på filmen også kommer du inn på youtube sine sider og må laste hele videoen på nytt!

Lenke til kommentar

Snakker om RWJ?

Samme hvis du ser videoer på facebook. Har du treigt nett og setter på videoen så den kan laste ferdig også trykker du på filmen også kommer du inn på youtube sine sider og må laste hele videoen på nytt!

Rwj har begynt å gjøre det men det er mange andre som gjør det også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...