Tåkefyrste Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Helvete. Vil dere si at en kontorstol skal vare i mer enn 2 år? Jeg bruker ca 1 i året. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Jeg bruker ca 1 i året. Tror du skal begynne å kjøpe bedre stoler. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Bussen pungterte så jeg venta og venta i 45 og skjønte ikke hvorfor den ikke kom...... -.- Kom altforseint til skolen siden må bytte bus flere ganger og de andre bussenen hadde kjørt for lengst så måtte vente på nye der å ..... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Helvete. Vil dere si at en kontorstol skal vare i mer enn 2 år? ja Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Uten tvil, stolen jeg nå bruker har vært i bruk i sikkert ti år, og det er en god stol, bare spaken til høydejusteringa som er litt tricky, og jeg er for lat til å fikse den. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Jeg bruker bare en stressless stol Er sykt nice og har holdt sykt lenge og er fortsatt i god stand. (aner ikke hvor mange ganger jeg har sovnet i den *_* ) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Blir ikke det veldig lavt? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) Jeg savner virkelig en virkelighetens undo-knapp til tider. Endret 8. november 2012 av Myst 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 En knapp for fast forward og mute hadde også vært kjekt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) Jeg savner virkelig en virkelighetens undo-knapp til tider. Det hadde vært kjekt. Endret 8. november 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Blir ikke det veldig lavt? Nei, funker fett det Bordet er litt lavt. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 En knapp for fast forward og mute hadde også vært kjekt. En end knapp for når man bare vil at alt skal være over hadde også vært fint 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 En end knapp for når man bare vil at alt skal være over hadde også vært fint Det finnes jo. Kan velge farge og. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Fikk 3- på matteprøven jeg hadde igår. Hadde forventet minst 4. Jaja, bedre enn forrige gang hvertfall. Da ble det jo stryk. Gud som jeg hater faget.. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Fikk 3- på matteprøven jeg hadde igår. Hadde forventet minst 4. Jaja, bedre enn forrige gang hvertfall. Da ble det jo stryk. Gud som jeg hater faget.. lol 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Fikk -6 i matte Men sliter i noen andre fag da.... men ingen ligger under 4 Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 At jeg må skrive filmanmeldelse på en film jeg ikke en gang har sett Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 ? hvordan er det mulig da?? Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) Så de første 30 minuttene av den. Men det skjedde jo ikke noe spesielt da, hele handlingen er på slutten. Endret 8. november 2012 av Hayabuuza Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå