FrankBjarne Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 "Og dagens deltaker på Luksusfellen er ingen ringere enn Diskusjon.nos egne coyotemannen!" *applaus* Norge på sitt beste. Må betale regninger selv uten støtte fra staten. Tragisk... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 "Og dagens deltaker på Luksusfellen er ingen ringere enn Diskusjon.nos egne coyotemannen!" *applaus* Vel, i 2014 sitter jeg med studielån på 200 000, og nå må jeg snart ta opp kredittlån på 8000 for å betale et restløp, så jeg er muligens kanditat. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Oii, :o men hvorfor lar dere det komme så langt da?? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Matte på skolen irriterer meg grenseløst! Hvorfor i alle dager? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 hvorfor tror folk på snåsamannen? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Fordi han har varme hender... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 varme hender? det beviser ikke en dritt Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Jo, de er varmere enn normale hender. Du kan ikke bevise at det ikke er sant... 1 Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Folk som "sjekker inn" overalt på facebook. Legesenter, butikker og what not. INGEN BRYR SEG. Jeg blir ikke irritert uansett, men dette faller jo lett under kategorien latterlig sammen med folk som laster opp bilder via iphonen omtrent hver gang de er utendørs. Wannabe high class mennesker. Dette gjelder for det meste jenter. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Jo, de er varmere enn normale hender. Du kan ikke bevise at det ikke er sant... du kan ikke bevise at det ikke finnes en gud, betyr det at vi skal tro på en gud? mener du at hendene er bokstavelig talt varme? det beviser ikke at han kan heale folk. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Hvis du er kald, så gjør han deg varm. Det er healing nok for meg. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 du kan ikke bevise at det ikke finnes en gud, betyr det at vi skal tro på en gud? mener du at hendene er bokstavelig talt varme? det beviser ikke at han kan heale folk. Jo, de er varme og da kan han heale med de. Så klart finnes gud, fordi du ikke kan bevise at han ikke finnes. Kanskje du skal skaffe litt fakta før du påstår ting. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 okei, du tuller. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) Snåsamannen er nok en mann med "varme hender" som er veldig flink med mennesker. Jeg er alltid varm, det har jeg hørt fra alle som har tatt på meg. Noen er vanligvis kalde, andre er varme, og siden jeg er litt varm, er det jo en god statistisk sannsynlighet for at Snåsamannen er enda varmere. Altså, det varierer hvor varme og kalde folk er, han ligger sikkert på en ytterkant av skalaen. Folk tenker deretter "varme hender, det må være magisk!" Noen klarer å overbevise folk om at de er healere, og får varierende utfall. Men ettersom snåsamannen har et "fysisk bevis" blir nok effekten større. Instant placebo. Men jeg synes det er greit at folk tror på han jeg. Han gjør det jo gratis. Endret 7. november 2012 av coyotemannen Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) Jeg har veldig kalde hender. Jeg lurer på om jeg klarer å få noen til å tro at jeg skader dem. Endret 7. november 2012 av Kammizez Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) Jeg har veldig kalde hender. Jeg lurer på om jeg klarer å få noen til å tro at jeg skader dem. Bare å kaste en murstein i trynet på dem. NÅR MAN SVARER NOEN OVER SEG OG HAVNER PÅ NY SIDE SÅ MÅ MAN TILBAKE FOR Å QUOTE DEM. Endret 7. november 2012 av coyotemannen Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) Må og må fru Blomm. Endret 7. november 2012 av Lami Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Det er altfor digg å sitte oppe. Mellom 23:59 og 03:00 eksisterer ingen problemer! 3 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Helvete. Vil dere si at en kontorstol skal vare i mer enn 2 år? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå