Analmeth Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) Står og skal lage omelett, knuser egg i en bolle, og en skallbit blir liggende inni der. Prøver å ta ut skallet med fingeren, men eggstoffet lager en slags hinne rundt fingeren som gjør det umulig å få tak i skallet. Må bruke flere fingre og det blir klæss. Hjelper heller ikke at en skallbit med litt egg igjen i faller ned på gulvet å lager enda mere klæss. Hvorfor ikke bare lirke den opp med en gaffel? Endret 7. november 2012 av Analmeth 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Folk som "sjekker inn" overalt på facebook. Legesenter, butikker og what not. INGEN BRYR SEG. For å ta det mer generelt, ingen bryr seg egentlig om noen på facebook. Det hele er bare et spill om å framstå kulest/morsomst/penest, you name it. Et egospill. Evt. bare for å ha kontakt med andre uten å røre på ræva. 6 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Kommer ann på hva slags venner du har. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Hva slags "venner" man har mener du vel. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) Nei, det er sant det. Ingen har ekte venner på Facebook. Endret 7. november 2012 av Coffey Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Burde heller kalles kontakter. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Nei, faktisk hva slags venner man har. Jeg snakker om faktiske venner, og ikke bekjente. Venner har du vanligvis langt mindre av enn bekjente, som gjerne er rundt 90-95% av fyllmassen i facebook. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) Venner, familie og bekjente er betegnelser jeg finner ganske presise. EDIT: Hvis 95 % av deres Facebook-venner er bare bekjente, så er det kanskje på tide å begynne å slette noen? Endret 7. november 2012 av Coffey Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Står og skal lage omelett, knuser egg i en bolle, og en skallbit blir liggende inni der. Prøver å ta ut skallet med fingeren, men eggstoffet lager en slags hinne rundt fingeren som gjør det umulig å få tak i skallet. Må bruke flere fingre og det blir klæss. Hjelper heller ikke at en skallbit med litt egg igjen i faller ned på gulvet å lager enda mere klæss. Teskje. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Den der Viking Lotto potten som aldri går. Jeg er dritt lei av å ikke dra den inn. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Vel det er jeg som skal ha den, så du kan bare gi opp Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Norsk Tipping ringte nettopp meg. Sorry folkens. Lenke til kommentar
koots Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Fikk den ikke. Litt kjipt ettersom jeg hadde ryddet kontoen så det skulle være plass. Nuvel, får da 7k neste uke. Close enough Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Ene skjermen min virker ødelagt... Bytter mellom forskjellige visningsmoduser av seg selv. Sukk. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Disse gratis VPN'ene er bare drit altså! 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) Internett, dataspill, filmer, spill, alkohol, drugs og drømmer er morsommere enn virkeligheten, eller gir en mer interessant virkelighetsoppfatning. Get your shit together, virkeligheten. La meg drepe en drage eller noe. EDIT: Åja, regninger? Det var det beste du kunne komme opp med? Ah, tilbake til den virtuelle verden. Endret 7. november 2012 av coyotemannen 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 At iPodden har hengt seg opp.... :/ Bare venter til den går tom for strøm. Men hang seg opp rundt kl 17. og var nesten fulladet, så kan nok vente en stund til..... -.- Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 EDIT: Åja, regninger? Det var det beste du kunne komme opp med? Ah, tilbake til den virtuelle verden. "Og dagens deltaker på Luksusfellen er ingen ringere enn Diskusjon.nos egne coyotemannen!" *applaus* Lenke til kommentar
Latmann Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Matte på skolen irriterer meg grenseløst! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Matte på skolen irriterer meg grenseløst! ja... -.- men slepper det VG2 da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå