cowboy bob Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Det er fordi USA er et suksessfult borgeoisie diktatur. 2 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Hippier som skal redde verden. Hippier som spammer facebooken sin med "Ned med genomodifisert matsom gir deg kreft", samtidig som de selv røyker sigaretter. Noen hippier er ålreite og er nogenlunde oppegående, men det er som irriterer meg er de jævla, langhårede snylterne som bruker hele hippiegreia for å rettferdigjøre rusbruket sitt! Faen ta dere! Sitter på ræva å klager over hvor ille det er i norge og hvor stolte dere er av å ikke være en del av systemet! Samtidigsom dere mottar penger fra NAV! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Hippier som skal redde verden. Hippier som spammer facebooken sin med "Ned med genomodifisert matsom gir deg kreft", samtidig som de selv røyker sigaretter. Er det noen sånne på forumet da?? Har ikke lagt merke til dem Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10047910 Hvem leier bil i Norge uansett? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Hippier som skal redde verden. Hippier som spammer facebooken sin med "Ned med genomodifisert matsom gir deg kreft", samtidig som de selv røyker sigaretter. Noen hippier er ålreite og er nogenlunde oppegående, men det er som irriterer meg er de jævla, langhårede snylterne som bruker hele hippiegreia for å rettferdigjøre rusbruket sitt! Faen ta dere! Sitter på ræva å klager over hvor ille det er i norge og hvor stolte dere er av å ikke være en del av systemet! Samtidigsom dere mottar penger fra NAV! Klipp dem og skaff den jobber! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Ikke her Jeg er sulten men har ikke frimin enda og det er ikke lov å spise i klasserommet vårt.... Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Hvem leier bil i Norge uansett? Det er ikke poenget. Poenget er at de i det hele tatt ble tatt seriøst i retten. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Det snør. Ikke her Jeg er sulten men har ikke frimin enda og det er ikke lov å spise i klasserommet vårt.... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Jeg er sulten men har ikke frimin enda og det er ikke lov å spise i klasserommet vårt.... Det stoppet aldri meg da jeg gikk på skolen. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) http://www.vg.no/nyh...?artid=10047910 Jeez, Gramo vant faktisk? Det er en flau verden vi bor i til tider. Det er helt utrolig at de velger å fokuser på saker som ikke gjør annet enn å gjøre deres egne kunder sure. Hvem leier bil i Norge uansett? De samme som kjøper suvenirer. Endret 7. november 2012 av Coffey Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Det stoppet aldri meg da jeg gikk på skolen. Ikke meg heller på Us og barneskolen, men her setter lærerne anmerkning med en gang å er litt kipt med mange anmerkninger på VG liksm.... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) Sitter på ræva å klager over hvor ille det er i norge og hvor stolte dere er av å ikke være en del av systemet! Samtidigsom dere mottar penger fra NAV! Tviler på at det er slik de tjener penger. Endret 7. november 2012 av Bundy 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) Kjipe lærere da. Når jeg gikk på VGS (elektro) kunne vi komme for sent til timen, spise, spille, ta friminutt når vi ville, you name it Hadde aldri lekser heller. Endret 7. november 2012 av TMB Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Kjipe lærere da. Når jeg gikk på VGS (elektro) kunne vi komme for sent til timen, spise, spille, ta friminutt når vi ville, you name it Hadde aldri lekser heller. Oii, :O Ja.... jeg går elektro nå. Vi hadde ikke lekser i begynnelsen, men nå har vi en lekse i uka ca... pluss at de sier det har med sikkerhet å gjøre at vi ikke kan spise i klasserommet... Men alle de andre linjene kan.. bare elektro får ikke lov det er kiipt det Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Hadde det muligens litt sånn i begynnelsen vi også, men ble mye bedre på VG3 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Står og skal lage omelett, knuser egg i en bolle, og en skallbit blir liggende inni der. Prøver å ta ut skallet med fingeren, men eggstoffet lager en slags hinne rundt fingeren som gjør det umulig å få tak i skallet. Må bruke flere fingre og det blir klæss. Hjelper heller ikke at en skallbit med litt egg igjen i faller ned på gulvet å lager enda mere klæss. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Irritert også fordi dette Paysafecard DRITET som skulle være bedre enn SpendOn ifølge narvesen fyren, at faen nesten ingen sider godtar det! Får ikke kjøpt en DRITT! Herregud, aldri stol på folk som jobbar på narvesen. Dei får jo så klart betalt for å seie at det andre er betre. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Folk som "sjekker inn" overalt på facebook. Legesenter, butikker og what not. INGEN BRYR SEG. 4 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Folk som "sjekker inn" overalt på facebook. Legesenter, butikker og what not. INGEN BRYR SEG. This. Men hadde selvsagt sjekka inn et sted hvor jeg vet at alle hadde blitt grønne av misunnelse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå