Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Firefox er best.

Irriterer meg at Heidi Montag ser ut som et missfoster i trynet etter alle operasjonene. Hu var faen så digg før!:

heidi-montag-hot.jpg

Irritert også fordi dette Paysafecard DRITET som skulle være bedre enn SpendOn ifølge narvesen fyren, at faen nesten ingen sider godtar det! Får ikke kjøpt en DRITT!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Firefox er best.

Irriterer meg at Heidi Montag ser ut som et missfoster i trynet etter alle operasjonene. Hu var faen så digg før!:

a>

Irritert også fordi dette Paysafecard DRITET som skulle være bedre enn SpendOn ifølge narvesen fyren, at faen nesten ingen sider godtar det! Får ikke kjøpt en DRITT!

Rimelig digg fortsatt, om man ser bort i fra andletet.

Lenke til kommentar

Rimelig digg fortsatt, om man ser bort i fra andletet.

Jepp, det er helt klart!

Coyotemannen: ja, sant.

Ihvertfall. Tenkte å se dette valgoppgjøret, til folka fra TV2 sa:

Så dette her kan holde på til kl 06-07 idag...

Aaaannd TV off!

Kunne klart til kl 2, for de sa at det kunne være avgjort da (sa de igår.) Men kl 06-07, omg.

Iriterer meg også at stemmemaskinene ikke funker skikkelig. Mon tro om det er bare manipulasjon i visse stater igjen (var slik når Bush ble valgt). Noen kunne bare velge Roomney og ikke Obama.. Omg.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Vel, jeg bruker safari på skolen og chrome hjemme, så det veier opp. :p

Jeg liker ikke safari. En venn av meg bruker det og jeg liker den ikke siden den ikke har "@" og om man skal opne mange sider i samme fane funker ikke det heller uten å trykke noen rare taster.

Så jeg liker ikke safari siden den er så tungvint. Jeg liker firefox mye bedre og er mye enklere å bruke.

Firefox er helt greit for skolePC :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...