Anonym259235 Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Diskutant, hva er det du bruker der, egentlig? Rockmelt? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Jeg som ville sove, men så viklet jeg meg inn i en diskusjon. Hrmph. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Firefox er best. Irriterer meg at Heidi Montag ser ut som et missfoster i trynet etter alle operasjonene. Hu var faen så digg før!: Irritert også fordi dette Paysafecard DRITET som skulle være bedre enn SpendOn ifølge narvesen fyren, at faen nesten ingen sider godtar det! Får ikke kjøpt en DRITT! 2 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Er så dritt lei naboene mine som hver fuckings kveld og hver fuckings morning sender mld og spør om jeg kjører. Yeeez, vurderer å ta penger for å kjøre til skolen snart. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Det er da vanlig å ta betalt? Deres økte vekt fører til større drivstofforbruk. 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Firefox er best. Irriterer meg at Heidi Montag ser ut som et missfoster i trynet etter alle operasjonene. Hu var faen så digg før!: Irritert også fordi dette Paysafecard DRITET som skulle være bedre enn SpendOn ifølge narvesen fyren, at faen nesten ingen sider godtar det! Får ikke kjøpt en DRITT! Rimelig digg fortsatt, om man ser bort i fra andletet. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Firefox er best. Det er jo en minnespiser uten like. Gikk over til Chrome nylig. Den har ikke krasja en eneste gang, bruker langt mindre minne, og maser ikke om updates. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Chrome spiser mer minne enn Firefox. Firefox er fortsatt shitty... 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) Rimelig digg fortsatt, om man ser bort i fra andletet. Jepp, det er helt klart! Coyotemannen: ja, sant. Ihvertfall. Tenkte å se dette valgoppgjøret, til folka fra TV2 sa: Så dette her kan holde på til kl 06-07 idag... Aaaannd TV off! Kunne klart til kl 2, for de sa at det kunne være avgjort da (sa de igår.) Men kl 06-07, omg. Iriterer meg også at stemmemaskinene ikke funker skikkelig. Mon tro om det er bare manipulasjon i visse stater igjen (var slik når Bush ble valgt). Noen kunne bare velge Roomney og ikke Obama.. Omg. Endret 7. november 2012 av Lami Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Alt dette maset om USA-valg irriterer meg. Så interessant er det ikke for oss her i Norge. Det var litt spennende forrige gang på grunn av muligheten for første neger, men nå er det egentlig ingen grunn til å følge med. 1 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 At kommentatorene i valget hele tiden repeterer seg selv, og tidvis kommer med helt åpenbare observasjoner som de videre drøfter i det uendelige. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) Chrome spiser mer minne enn Firefox. Tja, spørs hva man driver med. Det fungerer hvertfall. Endret 7. november 2012 av coyotemannen 2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) http://img.gawkerass...ng/original.png http://img.gawkerass...ng/original.png Gidder ikke fikse bildelinkene. Deal with it! Endret 7. november 2012 av Refsa 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Vel, jeg bruker safari på skolen og chrome hjemme, så det veier opp. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Vel, jeg bruker safari på skolen og chrome hjemme, så det veier opp. Jeg liker ikke safari. En venn av meg bruker det og jeg liker den ikke siden den ikke har "@" og om man skal opne mange sider i samme fane funker ikke det heller uten å trykke noen rare taster. Så jeg liker ikke safari siden den er så tungvint. Jeg liker firefox mye bedre og er mye enklere å bruke. Firefox er helt greit for skolePC Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10047910 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Iriterer meg også at stemmemaskinene ikke funker skikkelig. Mon tro om det er bare manipulasjon i visse stater igjen (var slik når Bush ble valgt). Noen kunne bare velge Roomney og ikke Obama.. Omg. Det har alltid bare vært manipulasjon, og falske løfter. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Det irriterer meg at altfor få amerikanere stemte på andre enn Obama og Romney. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå