Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men kan man ikke helle ut under maskina,... der er det jo sånn sikkerhets vask om man søler..!?

Ja, men denne blir full etterhvert, slik at når den blir full slutter maskinen å virke og de som jobber der må tømme den. Er ofte en vask å skylle koppen sin i som er bedre å tømme ut i.

:D;):p:D:)

1. Innleggets innhold

Innlegg må skrives på norsk, svensk, dansk eller engelsk. SMS-/leet-språk og dialekt er forbudt, det samme gjelder slang. Overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er forbudt.

Ro ned litt er du snill :)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Da jeg fyller kaffe på statoil får jeg kun 3/5 full kopp av maskinen, litt over halvfull. Trykker man to ganger så renner det over. :hrm:

Det er vel ikke veldig uvanlig? Er sånn på bunnpris også. Pleide å kjøpe kaffe der da jeg gikk på skole. Jeg trykket to ganger og lot det renne over før jeg helte ut bittelitt :D Kaffemaskinen er vel ofte lagd slik at det er greit å søle.

Lenke til kommentar

At jeg kutta jobben for å gå tre nye år på skole. Altså, jeg er glad jeg gjorde det, særlig med tanke på at jeg får en utdannelse til som jeg er veldig interessert i.

Men det kjipe er at jeg gikk fra en helt grei årslønn på 400k+ (300k som lærling) til null pluss studielån. Nå har jeg jo ikke råd til noe ekstra lenger. :(

Og jeg må kjøre opp kjørelengden på bilforsikringen fra 16 000km til 25 000km årlig som betyr 1200kr ekstra i året. Samt at vindusheisen på førerdøra har gitt seg sammen med at bilen ikke blåser kald luft når det er varmt ute lenger (det er ikke tomt for klimagass, prøvde å fylle på etter lekkasjetest). OG så må bilen skifte registerreim, vannpumpe+++ i løpet av våren neste år. Og oljeskift i løpet av 1300km.

Jeg får ønske meg penger til jul... :)

Endret av CFM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...