Coffey Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Spilte litt Gta Vice City, oppdrag der du skal redde en person fra en skraphaug (mange å skyte), den delen går fint. Men når du skal vekk derifra så kjører du, og brått kommer det 4stk sportsbiler og rundkjører deg, går du ut av bilen dør han personen du reddet. ARGHT mfjo.-... Og da må man gjøre nesten alt igjen. GTA har altfor få lagringspunkter. Bankranet i fireren var forferdelig. Endret 5. november 2012 av Coffey 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Og da må man gjøre nesten alt igjen. GTA har altfor få lagringspunkter. Bankranet i fireren var forferdelig. Spill med lagringspunkter er generelt ikke en god ting. Det funker til sin fordel i Red Dead Redemption, men i GTA blir det for irriterende ettersom det er så fast paced som det er. Assassins Creed også, men de har ganske mange flere lagringspunkter. Endret 5. november 2012 av coyotemannen Lenke til kommentar
CFM Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) At kona har kjøpt seg Samsung Galaxy SIII. Jeg vil også ha sånn. Endret 5. november 2012 av CFM Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Si at du var abonnent hos de før, men at du hadde så mye problemer at du aldri vil tilbake til dem. Forrige gang de ringte meg sa jeg dette og personen ga seg på flekken. Eller trykk på den store røde knappen du har på mobiltelefonen din. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Da ringer de bare igjen senere. 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Spilte litt Gta Vice City, oppdrag..... GTA Vice City. Vet ikke hvor mange timer jeg brukte i min ungdom på det spillet. Når NetCom ringer..... Minner meg på en historie jeg skrev i kunde-tråden for en stund tilbake. Ringte en kar fra et mobilselskap (Husker ikke hvilket nå i farta) og ville selge meg abonnement. Han spurte litt om hva jeg brukte telefonen til, hvor mange sms jeg sendte, hvor mye datatrafikk jeg brukte, hvor mye jeg ringte etc. Jeg ga mine opplysninger, og sa at jeg betalte 199 i mnd for 600sms, 600ringeminutter, 600mms og 1000MB datatrafikk."Ja, men da kan jeg faktisk ikke tilby deg noe billigere, altså." Han sa takk for praten, ønsket meg en fin dag og la på. Fantastisk oppførsel fra en selger. Skulle ønske flere var sånn. Skjønner at noen må være litt frempå for å prøve å selge, men det er få som skjønner at når det ikke går å selge, så må man bare gi seg. Endret 5. november 2012 av Zeromac Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Snart blire Vice City på android au. Blir gode tider. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Er det bare jeg som synes det er sinnsykt å ringe så mye og å sende så mange meldinger? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Sendte fort 100 meldinger forrige måned. En melding her og en melding der blir fort mye. Om jeg faktisk prøvde å sende meldinger i løpet av en måned hadde jeg nok nådd 5-600 lett. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Selvbetalt abonnement er så gammeldags. Jobben betaler, schø'. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Jeg har 9 og en halv time ringing på mobilen og 1460 sendte meldinger, og det er fra jeg kjøpte den, ikke på en måned. Går det an å sjekke på mobilen hvor lenge man har hatt den? Endret 5. november 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Veel, hukommelsen er en god start... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Jeg har hatt tre mobiler av denne modellen da. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) kanskje to, ikke tre. ser sånn ut http://www.prisjakt....ct.php?p=992468 Synes den funker, trenger ikke noe fancy dilldall. Endret 5. november 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Å stå å vente på en buss...... Bussen jeg skulle ta kom aldri så måtte vente i 35 min i den kulda på ny buss. 2 Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Da jeg fyller kaffe på statoil får jeg kun 3/5 full kopp av maskinen, litt over halvfull. Trykker man to ganger så renner det over. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Fyll en gang, drikk litt kaffe og fyll på igjen? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Ja er vel den muligheten man har..... men den er jo ganske varm da Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Den er 96,2 grader, for å være presis. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Det som er litt greit er jo kanskje å fylle på en gang, helle ut litt og så fylle på igjen... (: Men kanskje det blir en del søl under uthelling da...? Og er jo sløsing... Tror jeg hadde fylt en gang og bare gått inom mye oftere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå