Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Spilte litt Gta Vice City, oppdrag der du skal redde en person fra en skraphaug (mange å skyte), den delen går fint.

Men når du skal vekk derifra så kjører du, og brått kommer det 4stk sportsbiler og rundkjører deg, går du ut av bilen dør han personen du reddet.

ARGHT mfjo.-...

Og da må man gjøre nesten alt igjen. GTA har altfor få lagringspunkter. Bankranet i fireren var forferdelig.

Endret av Coffey
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og da må man gjøre nesten alt igjen. GTA har altfor få lagringspunkter. Bankranet i fireren var forferdelig.

Spill med lagringspunkter er generelt ikke en god ting.

Det funker til sin fordel i Red Dead Redemption, men i GTA blir det for irriterende ettersom det er så fast paced som det er. Assassins Creed også, men de har ganske mange flere lagringspunkter.

Endret av coyotemannen
Lenke til kommentar

Spilte litt Gta Vice City, oppdrag.....

GTA Vice City. :love: Vet ikke hvor mange timer jeg brukte i min ungdom på det spillet.

Når NetCom ringer.....

Minner meg på en historie jeg skrev i kunde-tråden for en stund tilbake. Ringte en kar fra et mobilselskap (Husker ikke hvilket nå i farta) og ville selge meg abonnement. Han spurte litt om hva jeg brukte telefonen til, hvor mange sms jeg sendte, hvor mye datatrafikk jeg brukte, hvor mye jeg ringte etc. Jeg ga mine opplysninger, og sa at jeg betalte 199 i mnd for 600sms, 600ringeminutter, 600mms og 1000MB datatrafikk.

"Ja, men da kan jeg faktisk ikke tilby deg noe billigere, altså." Han sa takk for praten, ønsket meg en fin dag og la på. :) Fantastisk oppførsel fra en selger. Skulle ønske flere var sånn. Skjønner at noen må være litt frempå for å prøve å selge, men det er få som skjønner at når det ikke går å selge, så må man bare gi seg.

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...