Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke oppstyret rundt julemat jeg. Det er jo i og for seg ganske godt, men ingenting slår en biffmiddag uansett.

Spiser bedre mat gjennom hele året enn jeg gjør på julaften.

Og nei, det er ikke mamma sin skyld, har spist julemat på utrolig mange plasser, og sitter veldig sjeldent igjen med en sånn "wow-følelse" som jeg får av f.eks sushi.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg våknet for 2 timer siden! Har alt hørt 2 Animal Collective album, dusjet, kledd på meg, pusset tenner, spist frokost og vanligvis går ikke alarmen min før om 3 minutter. Jeg vet ikke hva jeg skal ta meg til og jeg kommer garantert til å ha problemer med å følge med på skolen de siste timene ettersom jeg sov så lite.

Lenke til kommentar

Frister så jævlig cowboy bob. Dette gjør de gang på gang, og nå som det er vinter så kommer det sikkert til å lukte så jævlig hver kveld. Men kan jeg anmelde dem?

Er megasikker på at bossbrenning er ulovlig med mindre man jobber for BIR (eller andre tilsvarende organisasjoner rundt om i landet, men er BIR som teller for oss), men som Cob Nobbler sier kan det være en idé å snakke med dem først så det ikke blir sånn megasur stemning i nabolaget. På den andre siden, dersom de ikke skjerper seg så vet de hvem de skal skylde på om du ender opp med å anmelde dem.

Lenke til kommentar

I hear ya! Forferdelig irriterende at jeg alltid har problemer med å sove, og får alt for lite søvn hele tiden. Virker ikke som ting hjelper mot det heler. Argh!

Å ikke sitte på PC-en er jo en god start da.

Haha, joda. Men årsaken til at jeg da satt på pcen var omkring 2 timer i sengen uten å få til å sove skikkelig.

blir 3 timers søvn i natt. faen..

En og en halv time her, and counting!

Ble vel totalt en time på meg. Godt fornøyd med nattas fangst.

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

Når NetCom ringer og spør om jeg vil ha et billigere abonnement, nekter å gi seg når jeg sier nei takk.

... Jeg har hakket dyrere NetCom-abonnement fra før.

Skulle lært dem hvordan business fungerer, kanskje de hadde lykkes som mobilselskap.

Endret av coyotemannen
Lenke til kommentar

Når NetCom ringer og spør om jeg vil ha et billigere abonnement, nekter å gi seg når jeg sier nei takk.

Skulle lært dem hvordan business fungerer, kanskje de hadde lykkes som mobilselskap.

Si at du var abonnent hos de før, men at du hadde så mye problemer at du aldri vil tilbake til dem. Forrige gang de ringte meg sa jeg dette og personen ga seg på flekken.

Lenke til kommentar

Spilte litt Gta Vice City, oppdrag der du skal redde en person fra en skraphaug (mange å skyte), den delen går fint.

Men når du skal vekk derifra så kjører du, og brått kommer det 4stk sportsbiler og rundkjører deg, går du ut av bilen dør han personen du reddet.

ARGHT mfjo.-...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Si at du var abonnent hos de før, men at du hadde så mye problemer at du aldri vil tilbake til dem. Forrige gang de ringte meg sa jeg dette og personen ga seg på flekken.

De ser vel at jeg allerede er abonnement hos dem. Men det skal jeg huske å bruke når noen andre ringer.

Bruker vanligvis å legge på, men jeg tenker på at det er mennesker i andre enden også. Men fuck dem, de er masete.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...