cowboy bob Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Jeg synes jeg ser feit ut i vinterjakken min når armen er inni jakken istedenfor i jakkearmen og jeg vet ikke hvor tydelig det er at den dinglende jakkearmen dingler fordi den er tom for arm. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Apocalypse How på Netflix. Skulle ha våre ei åtvaring på linje med epilepsi-varsel om ting som er Amerikanskprodusert, uvitskapleg skit. Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) Dette er virkelig satans verk: "Like & share if you'd save the poor dog ignore of you wouldn't" "click like if you are against racism" fuck that shit! Endret 4. november 2012 av Lena:)) 3 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Apocalypse How på Netflix. Skulle ha våre ei åtvaring på linje med epilepsi-varsel om ting som er Amerikanskprodusert, uvitskapleg skit. leste først "Apocalypse Now". begynte å lure. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Retards som parkerer langs en mørk, øde vei med nærlys. Bruk parklys for helvete! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Retards som parkerer langs en mørk, øde vei med nærlys. Bruk parklys for helvete! Spesielt om du har xenon i nærlys og står med snuten rett mot motgående felt! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Greia i dag var at det var et alvorlig drittvær, så nesten ikke veien. Så når jeg ser nærlys mot meg antar jeg at det er en kjørende bil, på veien som jeg "leter etter", Men i stedet er det en idiot som sitter og røyker gress eller whatnot. 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) Skulle la mamma sminke meg da, det gikk jo KJEMPE fint. Ok øyenvippene gikk helt greit. Men når hun skulle ta på leppestiften gikk alt galt. Jeg sa at jeg var litt nervøs for at jeg skulle markere vinglasset mitt for mye, så skulle hun vise meg et triks da. Før jeg vet ord av det kaster hun pudder over hele munnen min! Fikk masse på nesa og rundt munnen OG på singleten min, KATASTROFE. Det verste er at det var MAC STUDIO pudder!!! HELLOOOO du kaster ikke Mac studio pudder over Dior leppestift!!!!! Da er man helt dust!!!!! Edit: Herregud er det MULIG? Endret 4. november 2012 av Carlgutt 6 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Har du blitt forum-raped? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Hahahahahahha Carlgutt! Ihvertfall. Naboen som brenner bosset sitt. Stinker så JÆÆÆÆVLIG! Hater det. Går inn på rommet og alt, jeg kan faen spy! Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Ok, fint å vite. Så fint norge er for tillbakestående mennesker Beklager hvis du føler deg truffet, men slike personer burde vært sendt til terapi 24/7 ikke i en celle. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Frister så jævlig cowboy bob. Dette gjør de gang på gang, og nå som det er vinter så kommer det sikkert til å lukte så jævlig hver kveld. Men kan jeg anmelde dem? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Men kan jeg anmelde dem? Ta en prat med dem før du går frem med noen anmeldelse. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Hahahahahahha Carlgutt! Ihvertfall. Naboen som brenner bosset sitt. Stinker så JÆÆÆÆVLIG! Hater det. Går inn på rommet og alt, jeg kan faen spy! hva er det? Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) Ordet "elsk". Som i "åh, den sangen er elsk!" Eller det er faen meg ikke et ord en gang, faens fjortismøkk. Endret 4. november 2012 av Hayabuuza Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Faen jeg tygde hardt på en blemme jeg har inni munnen, ved hjørnetennene. Hjelper ikke at mine er spisse som vampyrtenner. 2 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Å måtte prøve legge seg tidelig siden man skal opp tidelig for skole neste dag..selv om man ikke er trøtt... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) Ordet "elsk". Som i "åh, den sangen er elsk!" Eller det er faen meg ikke et ord en gang, faens fjortismøkk. Fra Språkrådet og UiOs ordbok: elsk -en (norr elska) kjærlighet, godhug ha, få, bære e- til / legge sin e- på bli glad el. interessert i Endret 4. november 2012 av Coffey 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå