NoNamesLeft Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 folk som hater innvandrere på grunn av at noen av dem er jevler! Finnes nordmenn også som er rett jevler!!! 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Visjon Norge irriterer meg blodig! Snakk om stor orgie av sadistiske trusler og trangsynt kristendom. Hadde jeg bare hatt en annen måte å kommunisert enn ved SMS som koster 10 jævla norske kroner så skulle jeg diskutert dem ned til et EKTE helvete! Jævla idioter! Sverter det gode som kan komme ut av kristendommen og tro generelt! 1 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hater folk som søker om tilgang til server, men glemmer ingame navn :realmad: Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 folk som hater innvandrere på grunn av at noen av dem er jevler! Finnes nordmenn også som er rett jevler!!! Nästan ALLA invandrare är jävlar. Jag har aldrig sett en hygglig (icke västlig) invandrare Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Slutt å les Dagbladet og kom deg mer ut blant folk så skal du se at ikke alle er jævler. Langt ifra. 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 faen hater det! spesielt når sangen avhenger av begge (er veldig mye sånn i heavy metal) Prøv med psykedelisk musikk... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Netcom-reklamer. Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg har klart å kjøpe utvidelses pakken til Spore, men ikke selve spillet. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 harry potter maraton Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Slutt å les Dagbladet og kom deg mer ut blant folk så skal du se at ikke alle er jævler. Langt ifra. Har prøvd det. Alle innvandrerne var jævler. 4 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Nästan ALLA invandrare är jävlar. Jag har aldrig sett en hygglig (icke västlig) invandrare Kan ikke du begynne med å lære deg NORSK? 2 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 folk som hater innvandrere på grunn av at noen av dem er jevler! Finnes nordmenn også som er rett jevler!!! Nästan ALLA invandrare är jävlar. Jag har aldrig sett en hygglig (icke västlig) invandrare Hvordan kan du se på en person om han/hun er hyggelig? 3 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hvordan kan du se på en person om han/hun er hyggelig? Alle vet da at det gode, snille og hellige er hvitt, mens det onde, stygge og slemme er sort. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 folk som hater innvandrere på grunn av at noen av dem er jevler! Finnes nordmenn også som er rett jevler!!! Nästan ALLA invandrare är jävlar. Jag har aldrig sett en hygglig (icke västlig) invandrare Da kan jeg konstatere at du har møtt alt for få innvandrere. Irriterer meg over dårlige busstider. 1 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) folk som hater innvandrere på grunn av at noen av dem er jevler! Finnes nordmenn også som er rett jevler!!! Nästan ALLA invandrare är jävlar. Jag har aldrig sett en hygglig (icke västlig) invandrare Bor du i belastede miljøer i Malmø kan jeg skjønne at du har fått dette kjipe inntrykket av innvandrere. Det er mange som kommer til Norge for å utnytte trygdene våre eller selge dop, men de fleste innvandrerne er hyggelige mennesker, som ønsker å integreres i samfunnet. Jeg har flere andree- og tredjegenerasjonsinnvandrere i min vennekrets, og de er snille og hyggelige mennesker. I Oslo er 27% av befolkningen innvandrere. Rundt 20% av befolkningen er ikke-vestlige. Hadde alle innvandrere vært noen jævler, ville ikke Oslo vært den europeiske hovedstaden med minst kriminalitet. Endret 4. desember 2010 av Hanske Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 I Oslo er 27% av befolkningen innvandrere. Rundt 20% av befolkningen er ikke-vestlige. Hadde alle innvandrere vært noen jævler, ville ikke Oslo vært den europeiske hovedstaden med minst kriminalitet. Jeg vil gjerne se kilder på det, for det jeg vet om flere hovedstader i Europa som er tryggere enn Oslo. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Har ingen kilder. Så det på nyhetene. Hvilke mener du er tryggere? Regner med at Godthåp, Reykjavik, Torshavn etc. ikke er med i slike kåringer. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Har ingen kilder. Så det på nyhetene. Hvilke mener du er tryggere? Regner med at Godthåp, Reykjavik, Torshavn etc. ikke er med i slike kåringer. Tja, Valetta, Lisboa, Wien, Bern og Brussel. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hvilke kilder har du? I Valetta bor det jo 4000 mennesker, så den kan man jo ikke regne med. I slike kåringer er det forresten "metropolområdene" som undersøkes. Dvs at Oslo ikke har 600 000 innbyggere, men 1 400 000. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hvilke kilder har du? I Valetta bor det jo 4000 mennesker, så den kan man jo ikke regne med. I slike kåringer er det forresten "metropolområdene" som undersøkes. Dvs at Oslo ikke har 600 000 innbyggere, men 1 400 000. Hvorfor ikke regne med Valetta? Det er en hovedstad i et land i Europa og Malta er medlem av EU. Uansett tviler jeg på at Oslo har minst kriminalitet. Har ingen kilder på det (det hadde vel forsåvidt ikke du heller?) og jeg bare listet opp generelt trygge byer som jeg selv har reist i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå