Coffey Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) Stemmen til Adele begynner å irritere ganske så grenseløst nå. Endret 4. november 2012 av Coffey Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Why? Allergisk mot god stemme? Irriterer meg over hu asiatiske kjerringa i House som går her i Norge nå. Hu er så støgg og ekkel! Går det an! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 At skolen vil ha innleveringene i PDF format. Altså så må jeg sitte og scanne inn alt for så å legge det inn i et Word dokument for så å eksportere hele greia til et PDF dokument og så laste den opp på Fronter. Tiltak. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Mannfolk som blir sure for ingenting. Er det mulig. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 At skolen vil ha innleveringene i PDF format. Altså så må jeg sitte og scanne inn alt for så å legge det inn i et Word dokument for så å eksportere hele greia til et PDF dokument og så laste den opp på Fronter. Tiltak. Hvorfor ikke skanne direkte til PDF? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Mannfolk som blir sure for ingenting. Er det mulig. Kvinner er verre. De blir sure for alt mulig. 7 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Why? Allergisk mot god stemme? Mitt største problem er at ho seier "skyfaul", ikkje skyfall. 1 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) Why? Allergisk mot god stemme? Hun kan synge, det er ikke det. Men hun høres prikk lik ut i hver bidige sang. EDIT: When the skyfaaaaaaaooo, we will stand taaaaaaaoooo. Endret 4. november 2012 av Coffey 1 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) Hvorfor ikke skanne direkte til PDF? Fordi jeg ikke har sånn fancy scanner eller program... Endret 4. november 2012 av CFM Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 ganske sikker på at du kan gjøre det i open office Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) Hvorfor ikke skanne direkte til PDF? Fordi jeg ikke har sånn fancy scanner eller program... En multifunksjonsskriver til 200,- kan gjøre det der. PDF er Satans verk. PDF er digg til dokumenter. Endret 4. november 2012 av TMB Lenke til kommentar
CFM Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Hvorfor ikke skanne direkte til PDF? Fordi jeg ikke har sånn fancy scanner eller program... En multifunksjonsskriver til 200,- kan gjøre det der. Ikke min. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) Jeg HATER window managern til Windows. Hvorfor inni helvete trodde noen det var en god idé at en skal minimere alle andre vinduer når du "rister" på et vindu, noe som selvsagt også registrer flytting på et vindu som risting. Ikke nok med det, men den er utrolig sensitiv for første flytting/rist som minimerer, men nekter å registrere noe som faktisk er en risting av vinduer etterpå for å un-minimere alle vinduene igjen. Det er seriøst den dummeste featuren jeg noen gang har vært borti. Og før noen whiner om at de ikke har opplevd det før; det varierer faktisk fra setup til setup, men det går ikke an å endre sensitiviteten. Du kan skru det av, men det krever en hack i regedit samt at du logger av og på, noe som ofte ikke er aktuelt. Den er forøvrig utter shit på alle andre ting også, men det er ingenting nytt. Endret 4. november 2012 av Occi Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 PDF er Satans verk. PDF er glorious. 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Ting som irriterer meg? Bror gavekort har falt fra. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Jeg drukner bare i oppgaver og alkohol. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Jeg kan hjelpe med hvertfall én av de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå