Anonym259235 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Høy ledighet. Vil anta det er vanskelig å finne seg en jobb. Dermed slipper du. Og hvordan skal det være bedre enn å bare slutte på jobben her? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Wow, Linnie Meister har blitt stygg. Vil påstå at hun dro rett ut fra min liga etter den siste leppeoperasjonen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Har hun noen sinne vært pen? 8 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Å se eksen din med en anen type -.- Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Å se eksen din med en anen type -.- Aldri opplevd at det er ubehagelig. Du bør muligens vurdere å komme deg over henne. Har hun noen sinne vært pen? Nei. Men hun har ikke alltid vært stygg. Endret 2. november 2012 av coyotemannen 2 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Å se eksen din med en anen type -.- Du bør muligens vurdere å komme deg over henne. Ja vet, prøver (: Snart greid det. Trenger bare litt itd (jo det er irriterende å se noen andre kysse med dama du elsker) Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Bah. Frister bare å stikke innom polet å kjøpe samme skiten til alle. Ferdig med det. Tips: Gavekort på polet. Funker som faen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Hadde det bare vært så enkelt. Begge brødrene mine hater å kjøpe gaver selv, så vi sender gavekjøping på rundgang. En av oss kjøper fellesgaver. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Ser ikke hvordan det forandrer saken? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Nei. Men hun har ikke alltid vært stygg. Pen eller ikke. Stemmen ødelegger ihvertfall alt! Men da igjen, så er det ikke turn on å prate under sex, med mindre det er snakk om kommunikasjon for å gjøre sexen bedre. Endret 2. november 2012 av Cakenommy Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Men det er garantert turn off om den som ber deg om å peise på fortere gjør det med Brønnøysunddialekt. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Pen eller ikke. Stemmen ødelegger ihvertfall alt! Vel, hun gjør nok til stemmen sin, det er det verste. Hvis hun ikke hadde forandret så mye og tatt så mange operasjoner, hadde hun sikkert vært en nordisk, blond og pen dame. Ut i fra det jeg så på TV i stad har hun blitt en fullblods nordisk dum blond bimbokjerring. Men det er garantert turn off om den som ber deg om å peise på fortere gjør det med Brønnøysunddialekt. Møtte ei fra Brønnøysund en gang. Instant turnoff når de prater og går landbruksskole... og ser ikke ut. Jeg møtte henne på skolen hennes, og det var fett å se alle dyrene, men ville ikke hoppe i høyet av den grunn... Endret 2. november 2012 av coyotemannen Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Vel, hun gjør nok til stemmen sin, det er det verste. Hvis hun ikke hadde forandret så mye og tatt så mange operasjoner, hadde hun sikkert vært en nordisk, blond og pen dame. Ut i fra det jeg så på TV i stad har hun blitt en fullblods nordisk dum blond bimbokjerring. Aldri sett poenget med å ta plastiske operasjoner, med mindre det virkelig er behov for det. Noe hun ikke har hatt behov for. Sier nok om selvbildet hennes, og at hun heller tar den letteste utveien enn å jobbe med selvtilliten for å føle seg bedre. Og, ja, hun er blitt er ei nordisk blondkjerring med årene. Endret 2. november 2012 av Cakenommy Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Blitt? Hun var bimbo fra dag èn. Den ultimate turn-off. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Jeg er beruset, det burde holde som en unnskyldning. Ølbriller! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 (endret) Prøver å spille litt GTA4 mens jeg venter på 5'ern, men Games for Windows Live klikker bare når jeg starter GTA, derfor får jeg ikke spille det... JEG DRITER DA FAAN I GAMES FOR WINDOWS, JEG VIL SPILLE GTA!!!!!! Helvettes drittfaan. Endret 3. november 2012 av Apox Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Høy ledighet. Vil anta det er vanskelig å finne seg en jobb. Dermed slipper du. Og hvordan skal det være bedre enn å bare slutte på jobben her? For da får du deg ikke en jobb senere når du har endret mening, slik at du kan syns synd på deg selv i denne tråden en gang til, når du ikke har lyst på jobb igjen. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Hvis hun ikke hadde forandret så mye og tatt så mange operasjoner, hadde hun sikkert vært en nordisk, blond og pen dame. Er ikke hun halvt tyrkisk eller no? Tviler hun ser blond og nordisk ut naturlig, men sikkert pen Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Er ikke hun halvt tyrkisk eller no? Tviler hun ser blond og nordisk ut naturlig, men sikkert pen Vendela Kirsebom som er er halvt tyrkisk. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Vendela Kirsebom som er er halvt tyrkisk. Tok feil med tyrkisk, moren hennes er fra Sri Lanka. Linni altså, ikke Vendela. Irriterer meg at jeg faktisk diskuterer uinteressante ting om glamourmodeller, men jaja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå