djgudleif Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Den merkelige dragningen jeg har mot internett generelt. Kan sitte og lese nyheter i timesvis. Gå inn på vg, dagbladet, diskusjon, et par andre sider, også starte på vg igjen... Jeg gjør jo ingenting fornuftig. Synd når gitaren står i hjørnet og støver ned, og man kunne brukt tiden på noe virkelig fornuftig. Kunne sikkert lært et språk på den tiden jeg har "lest nyheter". Logging off, going out for a walk... Jeg pleier å sette meg et lite mål for uka. F.eks at jeg skal komme meg ut å trene i løpet av uka. Gjorde det nå i kveld. God følelse! Mer skal ikke til. Nå får jeg lyst til å trene i morra også. Det er ikke noe vits i å sette seg mange mål og deretter oppleve mange skuffelser. Få til én ting! F.eks lær deg en eneste liten del av en sang på gitaren i løpet av neste uke. Det spiller ingen rolle når, bare ha det i bakhodet. 2 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Hva er forskjellen på 1.000 og 1,000? Er kommaen desimal eller er det en oppdeling av tallet i 1000-del og 100-del? Prøver å finne ut hva de mener her. Sakset herifra: en.wikipedia.org/wiki/Acesulfame_K (which would be equivalent to a human consuming 1,343 12-oz cans of artificially sweetened soft drinks every day) Lurer på om de mener Ett-Tusen-Tre-Hundre-Og-Førti-Tre eller En-Komma-Tre-Hundre-Og-Førti-Tre. Om noen skjønner hadde forklaring vært fint. Tror det er komma siden ved oppdeling blir det vaneligvis brukt punktom (: Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Når folk snakker i telefonen og blitsen på telefonen lyser, er det en bug med iphone eller tar de faktisk bilde? Det skjer vel ikke akkurat mens de snakker i telefon? Man kan skru på en lysvarsling, som gjør at blitzen blinker når man får melding, varsel eller noen ringer. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Holder telefonen inntil øret og snakker. Kan lysvarsling komme da? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Hvis jeg hadde bodd et sted hvor det kostet 1600/mnd for en parkeringsplass hadde jeg sterkt vurdert å flytte. Det er jo ran Sentralt i Oslo. Buss går greit nok, men hadde vært kjekt med bil innimellom merker jeg. Endret 1. november 2012 av Occi Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Hva er forskjellen på 1.000 og 1,000? Er kommaen desimal eller er det en oppdeling av tallet i 1000-del og 100-del? Prøver å finne ut hva de mener her. Sakset herifra: en.wikipedia.org/wiki/Acesulfame_K (which would be equivalent to a human consuming 1,343 12-oz cans of artificially sweetened soft drinks every day) Lurer på om de mener Ett-Tusen-Tre-Hundre-Og-Førti-Tre eller En-Komma-Tre-Hundre-Og-Førti-Tre. Om noen skjønner hadde forklaring vært fint. I ditt eksempel er det 1343 som er ment. Men i Norge bruker vi punktum. En nordmann ville skrevet 1.343, en engelskmann ville skrevet 1,343. Trur jeg. Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Det var det jeg trodde også, 1,3 hadde vært så lite at jeg tror ikke det hadde vært noe å nevne. Da de først nevner at de gir rottene 3% av maten som Ace K. Og innholdet av Ace K i sukkerfri Red Bull er jo ikke ekstreme mengder da jeg prøver å holde meg til max 2 bokser med noe som har med energi drikker å gjøre om dagen. Helst bare 1. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Holder telefonen inntil øret og snakker. Kan lysvarsling komme da? Ja. Man kan fortsatt få melding mens man har telefonen inntil øret (Noe som forøvrig er dritirriterende å få meldingslyd+vibrering rett inn i skallen når du snakker i tlf) Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Holder telefonen inntil øret og snakker. Kan lysvarsling komme da? Ja. Man kan fortsatt få melding mens man har telefonen inntil øret (Noe som forøvrig er dritirriterende å få meldingslyd+vibrering rett inn i skallen når du snakker i tlf) skjønner at man kan få melding, men får man lysvarsling da? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Skjønner at man kan få melding, men får man lysvarsling da? Selvfølgelig. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 teit. Ser jo ut som de snikfotograferer folk. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Har veldig gode gener for muskelbyggning, men waster dem ved å være lat. Jeg har det så mye lettere enn mange folk som må slite med kosthold og programmer og what not, mens bare jeg er litt regelmessig fysisk aktiv i en måned så vises det tydelig og klart. Men benytter jeg meg av det? Neida... Kun i perioder. Har vel to-tre år igjen før fettet legger seg. Må få snudd det her... 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Ånei. Disse dyremishandling-bildene på Facebook har begynt å spre seg igjen -.- Endret 1. november 2012 av Lami Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Norgespartiet. Fytti rakkern for noen idioter. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Når folk sier "svar fort!" Jeg svarer jo når jeg ser beskjeden... Hvis jeg ikke ser beskjeden med en gang, hvordan kan jeg da svare fort? dooh Lenke til kommentar
Occi Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Irriterer at gode monospace fonts ofte bruker bitmap, noe som ikke funker særlig bra om du ikke har lav dpi på en laptopskjerm. Har 1600x900 @ 14", noe som tilsier en DPI på 17.2k. Nei, det er ikke i nærheten av retina el.l., men da funker ikke bitmap fonts litt engang. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Lapper er jævla kjekt å ha. 1000-lapper spesielt. Er det en seddel jeg aldri bruker, så er det 1000-lappen. Bruker i 99% av kjøpstilfeller kort, men om jeg noen gang skulle bruke kontanter så blir det mynter og opp til 200-lapper. Jeg brukte aldri 50-øringer heller. Bedre med en bunke som består av 500-lapper. Endret 2. november 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Jobb. Endret 2. november 2012 av Banksy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Is. Selv med gode sko og isbrodder, sklir man som faen likevel. >< Hjelper ikke at det ikke er strødd noe særlig heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå