Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahaha, digger hvordan du klarte å slenge inn alle sykdommene dine i innlegget ditt på en så kul og none chalant måte "Åhhh, jeg er DOBBELT så syk som deg daaah, men jeg klager alllllldri over det!" Ironisk nok skriver du om de sykdommene dine hele tiden her. Hvorfor ikke bare bruke facebook? :)

Irriterer meg forøvrig over den generelle "Jeg er awesome og dritt kul, alle som er uenige med meg er looooosssers" holdningen det virker som du konstant har i denne tråden. Ler av gutter som liker deg, gir oss daglige oppdatering på hvor mye du puler og farter rundt på byen å player alllllllle. Er dette sånn som gjør deg kul? Før du trekker jente korte hadde jeg tenkt det samme uansett kjønn. Unnskyld meg, men det virker egentlig ut fra innleggene dine som at du har noen komplekser og utrolig mye å bevise.

Skal ta på meg den med sykdommene, kanskje ikke sett den selv.

Har på ingen måte vært meningen vært meningen å virke slik. Fordi om skrivemåten min kanskje sier en ting, sier oppførselen min irl noe helt annet. Du kjenner meg ikke, dermed kan du bare dra dine egne konklusjoner utifra det jeg skriver her.

Jeg ler det bort, ler ikke av de. Få med deg det jeg skriver. Er min måte å takle ting på. Folk takler ting forskjellig. Du er vel ikke klar over det? Å være depressiv for slikt er jeg ferdig med.

Puler og farter rundt på byen? Du tenker vel på da jeg var ute på byen så mye ifjor sommer? Fikk du med deg at jeg også skrev at jeg hadde fuckfriend? Noe som tilsier at jeg liker å ha en fast sengepartner. Har aldri, aldri hatt ett one night stand. Kan telle alle på ên hånd. Og player? Er vel mer at jeg ikke liker å bli sett på som ett lett bytte for de som driver med å dra jenter i sengehalmen hver kveld.

Dere drar vel disse konklusjonene siden jeg forklarer veldig lite av følelsesmønsteret mitt, og heller mer av handlingene.

EDIT: skriveleif

Det du ser er ikke komplekser. Det er selvtillit, er vel lett for deg å blande de to. Mye og bevise? Lol. Virker som om det er en del her som drar alle jenter med god selvtilit, liker sex og uteliv for eks. under en kam pga dårlige erfaringer.

Du har rett i at jeg ikke kjenner deg i virkeligheten. Kan være at du er en kjempe hyggelig person. Det jeg skriver er så klart bare min mening, basert på det jeg leser her (Vet ikke hvem "dere" er, men det er vel kanskje ikke første gang noen har kommentert oppførselen din?).

Det med at du skriver "ler bort, ler ikke av", blir litt for dumt når du valgte å ordlegge deg slik du gjorde i den orginale posten.

Er apparently one of a kind, som å finne nåla i høystakken osv. Underholdning! Prøvd seg i over ett år nå. Ololol

Herregud, det må være det mest kyniske jeg har lest her på årevis, hvis du hadde postet noe sånt i samlivs kategorien hadde du blitt slaktet. Greit nok at du har gitt klar beskjed til han, den skal du ha, men at du sitter å ler bak ryggen av en god venn til deg og poster om hvor latterlig han er på internett til fremmede folk, c'mon dude! Og jeg får på INGEN måte inntrykk av du er en person med mye selvtilitt, snarere tvert i mot! Nei det er ikke lett å blande: Personer med god selvtilitt, og som er trygge på seg selv, har ikke behov for å skryte om hvordan de holder en chump rundt lille fingeren sin i over ett år, eller hvor mange patetisk folk man klarer å playe på en natt. Overkompensering.

Du setter virkelig prikken over i'en med den kammen. Gud vet jeg hater jenter med god selvtillit og som er glad i sex og samliv. Det verste som kan skje er at ei jente kommer opp til meg på byen og sier "Hei", daaaaaammmmnnn da renner begeret over altså!!

Ok jeg skal gi meg. Begynner å skli over på unødvendig kritisering her. Jeg ordla meg litt dårlig når jeg skrev det om puling. Jeg mente ikke at du er løs eller noe slikt. Det var ikke meningen å fornærme deg på den måten. Beklager. Uansett, hvis du føler at du må poste sånne greier her for at det hjelper på selvtilliten din (eller hva enn) så burde du jo bare fortsette. "Man trenger ikke å bli likt av alle" som man sier.

Slimda: Gå å ta deg en bolle. Det at din forståelse av det andre kjønn er "Ja de er alle rosa-jenter, alt annet er rart" Sier vel mer om deg selv enn noen andre her.

Endret av Carlgutt
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Tusen takk! :)

Får ihvertfall det inntrykket av mangel på erfaring, og forståelse på feltet. Når man ikke vet hvordan det er å stå på den andre siden av saken er det lett å dømme. Jeg kom meg ihvertfall ut av en ganske omfattende depresjon som pågikk over en veldig langtidsperiode tid. Og kommer til å vedlikeholde psyken min på det punktet det er nå. Å gå fra å ha sosial angst, slik at man blir nervøs bare av å føre en samtale med venner og familie, og ikke klare å svare tilbake til de guttene som viste interesse på den tiden, ikke klare å svare tilbake på mobbingen som pågikk. Om noen hårsåre smågutter, ihvertfall slik oppførselen hentyder, føler seg truet av oppførselen min får det bare være. Tør å tippe de har blitt forhåndsdømt rimelig ofte av jenter, og ikke fått en sjanse. Vel vice versa!

Når man har blitt behandlet som dritt av det motsatte kjønn i et forhold tidligere, eller faktisk blitt fortalt at du blir sett på som ett trophy og man har mistet flere kompiser pga at de har utviklet følelser, blir man mer var over hva som foregår. Og at jeg liker å leke med gutter som oppfører seg som drittsekker er noe jeg ikke kommer til å unnskylde meg for.

Har aldri gått inn for å knuse noen hjerter heller, at det er kompiser som får følelser for meg er ikke noe jeg kan gjøre noe med, har på ingen måte gjort de noe galt. Om ikke så har jeg mer hjulpet de på vei, fortelle de hvilke sjekketriks de kan droppe og ikke, hvilke holdninger som er dårlige hos damer.

Legg meg for hat den som vil, slik jeg ser det er det bortkastet energi. Energien kunne heller blitt utnyttet på andre felt. Svake mennesker!

Er ikke noe redd for å være meg selv, om jeg så må stå alene for det jeg tror på.

Av nysgjerrighet, hvordan kom du deg ut av depresjon og sosial angst?

Endret av Kammizez
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haster det å få tilbake 17,-?

Jeg håper virkelig det var kødd. Er du en av disse? Omg.

17,- eller 1700,-! Faen er forskjellen? Penger er penger, og låner du så får du faen gi tilbake. Hast? Nei, hvorfor ikke la det drøyan et par år for å være sikker på at jeg også glemmer det?

Har du aldri hørt om folkeskikk? Shit, det er skremmende å lese faktisk..

Jeg tror ikke de glemmer det. De bare utnytter deg.

Et råd til deg, er å ikke låne bort penger til de som ikke betaler tilbake.

Utnytter meg. Faen feiler det folk nå tildags. Ikke folkeskikk mer enn ræven! Men jeg er jo så snill, noe som er jævla irriterende, at jeg låner bort.

Faen, noen har ikke folkeskikk. Det er veldig skremmende, spess blandt mine venner. Fattig er det man kaller slike folk.

Vet du hva som er skremmende å lese? Tekst fra drittunger som deg. Dere tenker ikke frem til nesetippen deres engang. Hadde du faktisk hatt venner, så hadde du ikke brydd om 17,- når de spør om å få låne et så ubetydelig beløp. Og ja, det er faktisk forskjell på 17,- og 1700,-. Noe du kommer til å finne ut ganske hardt og brutalt om en fem-seks år når du er gammel nok til å flytte for deg selv, og du ikke har mamma til å tørke rævva di når du er ferdig med å drite.

Gode venner spanderer en brus på hverandre, kanskje noe mer også. Som en middag når den andre er blakk. Eller noen liter bensin, sånn at vennen i det minste får levert ungen i barnehagen. Det er sånn venner gjør. Venner går ikke rundt å surver fordi en venn har lånt hele 17,- og ikke har betalt tilbake dagen etter. Venner kjenner hverandre godt nok til å vite om hvorvidt man får tilbake 1700,- om man låner de bort.

Hvis 17,- er en såpass stor formue for deg at du kaller vennene dine for fattige hvis de ikke betaler tilbake med en gang, så kan du spørre foreldrene dine om du kan få litt mer i ukelønn. Det er du som ikke har folkeskikk her. Hvis jeg var deg, så ville jeg sluttet å kalle disse folkene for vennene dine. Du fornærmer dem.

Endret av Dragen
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Tusen takk! :)

Får ihvertfall det inntrykket av mangel på erfaring, og forståelse på feltet. Når man ikke vet hvordan det er å stå på den andre siden av saken er det lett å dømme. Jeg kom meg ihvertfall ut av en ganske omfattende depresjon som pågikk over en veldig langtidsperiode tid. Og kommer til å vedlikeholde psyken min på det punktet det er nå. Å gå fra å ha sosial angst, slik at man blir nervøs bare av å føre en samtale med venner og familie, og ikke klare å svare tilbake til de guttene som viste interesse på den tiden, ikke klare å svare tilbake på mobbingen som pågikk. Om noen hårsåre smågutter, ihvertfall slik oppførselen hentyder, føler seg truet av oppførselen min får det bare være. Tør å tippe de har blitt forhåndsdømt rimelig ofte av jenter, og ikke fått en sjanse. Vel vice versa!

Når man har blitt behandlet som dritt av det motsatte kjønn i et forhold tidligere, eller faktisk blitt fortalt at du blir sett på som ett trophy og man har mistet flere kompiser pga at de har utviklet følelser, blir man mer var over hva som foregår. Og at jeg liker å leke med gutter som oppfører seg som drittsekker er noe jeg ikke kommer til å unnskylde meg for.

Har aldri gått inn for å knuse noen hjerter heller, at det er kompiser som får følelser for meg er ikke noe jeg kan gjøre noe med, har på ingen måte gjort de noe galt. Om ikke så har jeg mer hjulpet de på vei, fortelle de hvilke sjekketriks de kan droppe og ikke, hvilke holdninger som er dårlige hos damer.

Legg meg for hat den som vil, slik jeg ser det er det bortkastet energi. Energien kunne heller blitt utnyttet på andre felt. Svake mennesker!

Er ikke noe redd for å være meg selv, om jeg så må stå alene for det jeg tror på.

Du kommer deg ikke ut av sosial angst, du lærer bare å kontrollere den.

Lenke til kommentar

Du har rett i at jeg ikke kjenner deg i virkeligheten. Kan være at du er en kjempe hyggelig person. Det jeg skriver er så klart bare min mening, basert på det jeg leser her (Vet ikke hvem "dere" er, men det er vel kanskje ikke første gang noen har kommentert oppførselen din?).

Det med at du skriver "ler bort, ler ikke av", blir litt for dumt når du valgte å ordlegge deg slik du gjorde i den orginale posten.

Er apparently one of a kind, som å finne nåla i høystakken osv. Underholdning! Prøvd seg i over ett år nå. Ololol

Herregud, det må være det mest kyniske jeg har lest her på årevis, hvis du hadde postet noe sånt i samlivs kategorien hadde du blitt slaktet. Greit nok at du har gitt klar beskjed til han, den skal du ha, men at du sitter å ler bak ryggen av en god venn til deg og poster om hvor latterlig han er på internett til fremmede folk, c'mon dude! Og jeg får på INGEN måte inntrykk av du er en person med mye selvtilitt, snarere tvert i mot! Nei det er ikke lett å blande: Personer med god selvtilitt, og som er trygge på seg selv, har ikke behov for å skryte om hvordan de holder en chump rundt lille fingeren sin i over ett år, eller hvor mange patetisk folk man klarer å playe på en natt. Overkompensering.

Du setter virkelig prikken over i'en med den kammen. Gud vet jeg hater jenter med god selvtillit og som er glad i sex og samliv. Det verste som kan skje er at ei jente kommer opp til meg på byen og sier "Hei", daaaaaammmmnnn da renner begeret over altså!!

Ok jeg skal gi meg. Begynner å skli over på unødvendig kritisering her. Jeg ordla meg litt dårlig når jeg skrev det om puling. Jeg mente ikke at du er løs eller noe slikt. Det var ikke meningen å fornærme deg på den måten. Beklager. Uansett, hvis du føler at du må poste sånne greier her for at det hjelper på selvtilliten din (eller hva enn) så burde du jo bare fortsette. "Man trenger ikke å bli likt av alle" som man sier.

Slimda: Gå å ta deg en bolle. Det at din forståelse av det andre kjønn er "Ja de er alle rosa-jenter, alt annet er rart" Sier vel mer om deg selv enn noen andre her.

Tar ihvertfall til meg kritikken. Du ser vel ikke at jeg sitter og gir unødvendig mye kritikk tilbake? Dine ord.

Å poste det her er bedre enn å klage over det til venner, dessuten har jeg lite lyst til å innrømme ovenfor meg selv, at dette har skjedd igjen. Jeg er lei av å miste kompiser. Derfor skrivemåten. Det kalles fornektelse. Å leve i fornektelse, å ikke innrømme det faktumet gjør det enklere. Er ikke ment som skryting, men kan lett tolkes slik.

Ser ikke ut til at du har lagt merke til at det er veldig sjeldent jeg approacher noen. Har vel skjedd to ganger det siste året, ikke mer. Og nei jeg kommer ikke med slike kommentarer da. Prøver å føre en normal samtale, bli kjent med personen. Liker å vite hvor jeg har personen om det skal utvikle seg videre.

Om du virkelig gidder å bruke energi på å mislike meg pga at jeg har det bra med meg selv, sier det mer om deg enn om meg. Hva er galt med å være glad i sex? Får inntrykket av at det er ett felt du har enten mislyktes på, eller at du og flere her inne er a-seksuelle.

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar

Kastet meg ut i det, rett og slett. Å dra ut på byen hver eneste helg og konstant havne i sosiale settinger, samt å jobbe i serviceyrket, butikk.

Fikk tak i depresjonen ved å kvitte meg med folk rundt meg som gjorde alt for ødelegge for meg pga sjalusi og de som hadde dårlig innflytelse. Har mistet flere "bestevenninner" gjennom tiden pga akkurat det.

Det å sette seg inn i hvordan en del av guttene på byen går frem ang sjekking, føler meg mer selvsikker. Er ikke en av de jentene som blir med noen hjem etter å ha kjent personen ên kveld. Ingen shittest, bare ren samtale. Betaler helst for drikken min selv ute på byen, da trenger jeg ikke å føle at jeg skylder personen noe, og det hele blir mye enklere.

Lenke til kommentar

Tar ihvertfall til meg kritikken. Du ser vel ikke at jeg sitter og gir unødvendig mye kritikk tilbake? Dine ord.

Å poste det her er bedre enn å klage over det til venner, dessuten har jeg lite lyst til å innrømme ovenfor meg selv, at dette har skjedd igjen. Jeg er lei av å miste kompiser. Derfor skrivemåten. Det kalles fornektelse. Å leve i fornektelse, å faktisk innrømme det faktumet gjør det enklere. Er ikke ment som skryting, men kan lett tolkes slik.

Ser ikke ut til at du har lagt merke til at det er veldig sjeldent jeg approacher noen. Har vel skjedd to ganger det siste året, ikke mer. Og nei jeg kommer ikke med slike kommentarer da. Prøver å føre en normal samtale, bli kjent med personen. Liker å vite hvor jeg har personen om det skal utvikle seg videre.

Om du virkelig gidder å bruke energi på å mislike meg pga at jeg har det bra med meg selv, sier det mer om deg enn om meg. Hva er galt med å være glad i sex? Får inntrykket av at det er ett felt du har enten mislyktes på, eller at du og flere her inne er a-seksuelle.

Mente at det begynte å bli unødvendig mye kritikk fra min side. Gjør hva enn som gjør deg lykkelig Cakenommy, men ja jeg gidder å bruke energi på å mislike deg. Ikke fordi du er lykkelig, men pga innleggene dine her.

Ja. Jeg er jomfru. Kan ikke du ta med meg på byen og vise meg hvordan man gjør det?

Lenke til kommentar

Mente at det begynte å bli unødvendig mye kritikk fra min side. Gjør hva enn som gjør deg lykkelig Cakenommy, men ja jeg gidder å bruke energi på å mislike deg. Ikke fordi du er lykkelig, men pga innleggene dine her.

Ja. Jeg er jomfru. Kan ikke du ta med meg på byen og vise meg hvordan man gjør det?

Kan prøve å formulere meg annerledes.

Synes faktisk det er creds til de gutta som tørr å stå fram om slikt. Altfor mange følger presset med sex og gjør alt for å kvitte seg med den fortest mulig. Hadde ikke hatt noe imot det, om jeg hadde vært flink til å winge, noe jeg desverre ikke er så flink til enda.

Lenke til kommentar

Synes faktisk det er creds til de gutta som tørr å stå fram om slikt. Altfor mange følger presset med sex og gjør alt for å kvitte seg med den fortest mulig. Hadde ikke hatt noe imot det, om jeg hadde vært flink til å winge, noe jeg desverre ikke er så flink til enda.

Det er ikke noe som bare gjelder gutter. Mange jenter gjør akkurat det samme.

Uansett, tror var CarlGutt var ironisk...

edit: Carl, skal du på halloween opplegget på hf i kveld? Mulig jeg er med.

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

Skjer det greier i kveld også? Jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt meg det, men jeg og Cypheron skal muligens på halloween opplegget på Uglebo i morgen.

Lenke til kommentar

Klar over at det går begge veier.

Ironisk eller ikke, ikke alltid like lett å spotte når samtalen har vært seriøs for det meste og man har det travelt.

Enig med Spartapus. Dagens samfunn er i ytterste grad preget av fasade.

Lenke til kommentar
Økt rentekostnad etter skattefradrag 181 400 - ikke inflasjonsjustert

Du må altså ut med 181 400 kroner mer i renter totalt over lånets løpetid.

Fantastisk konklusjon, ettersom inflasjon selvsagt overhodet ikke er relevant på noen måte i et trettiårsperspektiv...

Endret av Sexylubb1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde ikke hatt noe imot det, om jeg hadde vært flink til å winge, noe jeg desverre ikke er så flink til enda.

Det synes en gammel bestefar å være en komplisert løsning på problemet. (Om det hadde vært et problem, og ikke ironi.) "Hos deg eller meg", spør man, og så løser man "problemet" på tomannshånd. Trenger ikke noen bytur eller "winger" for det.

Og det helt utren at jeg hadde ansett noen av dere som løse av den grunn.

Bytt navn på tråden til "Folk som irriterer hverandre grenseløst...".

Ja, jeg må tilstå at jeg lurte noen sekunder på om jeg var i riktig tråd når jeg skulle poste mitt hjertesukk om hjulskift i sted.

Geir :)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det synes en gammel bestefar å være en komplisert løsning på problemet. (Om det hadde vært et problem, og ikke ironi.) "Hos deg eller meg", spør man, og så løser man "problemet" på tomannshånd. Trenger ikke noen bytur eller "winger" for det.

Og det helt utren at jeg hadde ansett noen av dere som løse av den grunn.

Jeg gjorde et slikt fremstøt for noen dager siden. Ble skutt ned av Cakenommy med en gang! Så løs er hun dessverre ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...