Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser nå at foreleseren jeg skal ha i dag, på en forelesning som allerede er flyttet, slått sammen med en annen forelesning og flyttet igjen, har bestemt seg for å gjøre forelesningen om til et seminar. Han håper derfor at alle har lest pensum og at de som ikke har gjort det bør starte. Denne mailen ble sendt ut i går, og ettersom jeg jobber fikk jeg ikke med meg den før et godt stykke ut på ettermiddagen. Og, ettersom de siste par ukene har gått til lesing av ex.phil, overtidsjobbing, trening og revidering av den forrige oppgaven har jeg ikke lest igjennom hele denne delen av pensumet enda, ettersom det fortsatt er noen dager (edit: 20!) til oppgaven vi skal skrive slippes.

Kjempegøy. Dette er samme faget hvor de plutselig endret forelesningsdatoer på 24 timers varsel. Dvs, de flyttet de til dagen før de egentlig skulle være, og gjerne til midt på dagen slik at jeg ikke har mulighet for å gå på dem. Fuck dere, UiB.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

I går var jeg flink gutt og satte vinterhjul på bilen som jeg nettopp hadde fått tilbake fra et lengre verkstedsopphold. Alt gikk fint til jeg kom til siste hjulet. Da oppdaget jeg at jeg hadde forbyttet det med det første jeg hadde satt på. (De har en gitt rotasjonsretning.) Så nå må jeg bytte det ene hjulet med sommerhjulet igjen, bytte det vinterhjulet med det andre, og så bytte sommerhjulet med det andre. Og vips, ble 4 hjulskift til 7. Pluss at sekskantpipen til sommerfelgene røyk. (De har veldige trange nedsunkne bolthull, så den vanlige kommer ikke til.

Geir :)

Lenke til kommentar

Det er uansett et paradoks at det finnes menn som kritiserer kvinner for å være løse, når nesten samtlige single menn ville fått et langt bedre sexliv om det var flere kvinner som tok lett på det å ha sex med en fremmed.

De fleste menn som kaller jenter for løse, er bare bitre fordi det ikke er dem selv som har sex med disse jentene.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Nei, selvsagt ikke for dere som er morgenfugler og ikke trenger å stå opp 6 hverdag. Oss andre som trenger god nattesøvn velger å legge oss litt tidligere. ;) I det siste har jeg lagt meg mellom 21-22 og det kommer herlig med for dagen etter.

Lenke til kommentar

Du er ikke en typisk rosa-jente, og derfor er du rar. Det er helt naturlig at folk reagerer, siden du ikke passer inn i den firkantede boksen de har av virkeligheten.

That said, keep it up. Heller mer av deg enn mer av de sutrekoppene.

Tusen takk! :)

Får ihvertfall det inntrykket av mangel på erfaring, og forståelse på feltet. Når man ikke vet hvordan det er å stå på den andre siden av saken er det lett å dømme. Jeg kom meg ihvertfall ut av en ganske omfattende depresjon som pågikk over en veldig langtidsperiode tid. Og kommer til å vedlikeholde psyken min på det punktet det er nå. Å gå fra å ha sosial angst, slik at man blir nervøs bare av å føre en samtale med venner og familie, og ikke klare å svare tilbake til de guttene som viste interesse på den tiden, ikke klare å svare tilbake på mobbingen som pågikk. Om noen hårsåre smågutter, ihvertfall slik oppførselen hentyder, føler seg truet av oppførselen min får det bare være. Tør å tippe de har blitt forhåndsdømt rimelig ofte av jenter, og ikke fått en sjanse. Vel vice versa!

Når man har blitt behandlet som dritt av det motsatte kjønn i et forhold tidligere, eller faktisk blitt fortalt at du blir sett på som ett trophy og man har mistet flere kompiser pga at de har utviklet følelser, blir man mer var over hva som foregår. Og at jeg liker å leke med gutter som oppfører seg som drittsekker er noe jeg ikke kommer til å unnskylde meg for.

Har aldri gått inn for å knuse noen hjerter heller, at det er kompiser som får følelser for meg er ikke noe jeg kan gjøre noe med, har på ingen måte gjort de noe galt. Om ikke så har jeg mer hjulpet de på vei, fortelle de hvilke sjekketriks de kan droppe og ikke, hvilke holdninger som er dårlige hos damer.

Legg meg for hat den som vil, slik jeg ser det er det bortkastet energi. Energien kunne heller blitt utnyttet på andre felt. Svake mennesker!

Er ikke noe redd for å være meg selv, om jeg så må stå alene for det jeg tror på.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...