Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Clooney gjorde vel også dette for å finansiere sine egne filmprosjekter, som tyder mer på det motsatte av sellout.

Mulig. Good point. Det var kanskje et dårlig eksempel fra min side.

Sellout. Haha. Nei, sellout er noe helt annet lille venn.

Okay.

Ja, jo, jeg synes absolutt resten av verden burde ta hensyn til at folk som du har sett på storskjerm holder seg der.

Jeg sa etter min mening.

Det er objektivt, universielt dritt.
Du har en merkelig definisjon av dritt. Videoen til Gangnam Style er Youtubes mest-likte video noen sinne. Om du bare hadde hatt noen argumenter for å støtte oppgulpene dine.

Det er argumentet mitt.

Endret av coyotemannen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

At noe er dårlig fordi mange liker det, er ikke et argument. Det er en krampetrekning fra en elitist.

Nei, for å appellere til så mange må man først fjerne alt som heter sofistikert smak og originalitet.

TV, radio og alt av mainstream media gjør det. Jeg har argumentert for det her allerede. Noe i mainstream media er meget bra og havnet der av legitime årsaker, noe er crap som folk liker av en eller annen grunn.

Men vi setter punktum, og sier oss enig i at jeg er en hipsterfaen. +subjektive meninger.

Lami:

Jelly på alt annet enn Psy. Ville heller vært Justin Bieber og fått meg noe smårips.

EDIT: Punktum.

Endret av coyotemannen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

IRON MAIDEN!!!!!!!! *_* :dribble::w00t: (skal på konsert med de i Juni)

Skal du spille på konsert med Iron Maiden? Gratulerer.

"Iron Maiden med ingen ringere enn Chocolate-Man!"
Lenke til kommentar

Hva faen er galt med folk nå til dags?

Folk som skal låne penger til brus, eller annen mat elns, som faen ikke klarer å levere tilbake. Er det ikke normal folkeskikk å gi tilbake noe man har lånt, helvetes fattigluser?!?

Det er så JÆVLA irriterende! Og når man minner de på det, så bare "faen det glemte jeg." Eeh, hallo? Skutt eller? Hvordan går det an å glemme slikt?! Når jeg låner noe så det første jeg gjør er å levere tilbake!

Faen ass, noen klarer å levere tilbake men dessverre så er flertallet ikke slik. Blir så pissed. Ikke lån hvis du ikke har råd til å betale tilbake! -.-

Endret av Lami
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva faen er galt med folk nå til dags?

Folk som skal låne penger til brus, eller annen mat elns, som faen ikke klarer å levere tilbake. Er det ikke normal folkeskikk å gi tilbake noe man har lånt, helvetes fattigluser?!?

Det er så JÆVLA irriterende! Og når man minner de på det, så bare "faen det glemte jeg." Eeh, hallo? Skutt eller? Hvordan går det an å glemme slikt?! Når jeg låner noe så det første jeg gjør er å levere tilbake!

Faen ass, noen klarer å levere tilbake men dessverre så er flertallet ikke slik. Blir så pissed. Ikke lån hvis du ikke har råd til å betale tilbake! -.-

Jeg tror ikke de glemmer det. De bare utnytter deg.

Et råd til deg, er å ikke låne bort penger til de som ikke betaler tilbake.

Lenke til kommentar

Haster det å få tilbake 17,-?

Jeg håper virkelig det var kødd. Er du en av disse? Omg.

17,- eller 1700,-! Faen er forskjellen? Penger er penger, og låner du så får du faen gi tilbake. Hast? Nei, hvorfor ikke la det drøyan et par år for å være sikker på at jeg også glemmer det?

Har du aldri hørt om folkeskikk? Shit, det er skremmende å lese faktisk..

Jeg tror ikke de glemmer det. De bare utnytter deg.

Et råd til deg, er å ikke låne bort penger til de som ikke betaler tilbake.

Utnytter meg. Faen feiler det folk nå tildags. Ikke folkeskikk mer enn ræven! Men jeg er jo så snill, noe som er jævla irriterende, at jeg låner bort.

Faen, noen har ikke folkeskikk. Det er veldig skremmende, spess blandt mine venner. Fattig er det man kaller slike folk.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Hahaha, digger hvordan du klarte å slenge inn alle sykdommene dine i innlegget ditt på en så kul og none chalant måte "Åhhh, jeg er DOBBELT så syk som deg daaah, men jeg klager alllllldri over det!" Ironisk nok skriver du om de sykdommene dine hele tiden her. Hvorfor ikke bare bruke facebook? :)

Irriterer meg forøvrig over den generelle "Jeg er awesome og dritt kul, alle som er uenige med meg er looooosssers" holdningen det virker som du konstant har i denne tråden. Ler av gutter som liker deg, gir oss daglige oppdatering på hvor mye du puler og farter rundt på byen å player alllllllle. Er dette sånn som gjør deg kul? Før du trekker jente korte hadde jeg tenkt det samme uansett kjønn. Unnskyld meg, men det virker egentlig ut fra innleggene dine som at du har noen komplekser og utrolig mye å bevise.

Skal ta på meg den med sykdommene, kanskje ikke sett den selv.

Har på ingen måte vært meningen vært meningen å virke slik. Fordi om skrivemåten min kanskje sier en ting, sier oppførselen min irl noe helt annet. Du kjenner meg ikke, dermed kan du bare dra dine egne konklusjoner utifra det jeg skriver her.

Jeg ler det bort, ler ikke av de. Få med deg det jeg skriver. Er min måte å takle ting på. Folk takler ting forskjellig. Du er vel ikke klar over det? Å være depressiv for slikt er jeg ferdig med.

Puler og farter rundt på byen? Du tenker vel på da jeg var ute på byen så mye ifjor sommer? Fikk du med deg at jeg også skrev at jeg hadde fuckfriend? Noe som tilsier at jeg liker å ha en fast sengepartner. Har aldri, aldri hatt ett one night stand. Kan telle alle på ên hånd. Og player? Er vel mer at jeg ikke liker å bli sett på som ett lett bytte for de som driver med å dra jenter i sengehalmen hver kveld.

Dere drar vel disse konklusjonene siden jeg forklarer veldig lite av følelsesmønsteret mitt, og heller mer av handlingene.

EDIT: skriveleif

Det du ser er ikke komplekser. Det er selvtillit, er vel lett for deg å blande de to. Mye og bevise? Lol. Virker som om det er en del her som drar alle jenter med god selvtilit, liker sex og uteliv for eks. under en kam pga dårlige erfaringer.

Endret av Cakenommy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...