Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Fuck, ting tærer på meg igjen.

Tho' much is taken, much abides; and though

We are not now that strength which in old days

Moved earth and heaven; that which we are, we are;

One equal temper of heroic hearts,

Made weak by time and fate, but strong in will

To strive, to seek, to find, and not to yield.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så på forsiden på youtube nå. Der lå det en "MIT gangnam style" og en Hyuna video med 16 millioner views.

Kan ikke folk dra til helvete? Vanskelig å finne motivasjon til å klatre seg oppover i en verden når man vet at det er slike mennesker rundt.

EDIT:

Ben Cooper fra Radical Face nærmest fattig og lager sine egne musikkvideoer med egne midler, mens forbannede Psy har tatt over verden med et eller annet forbannet søppeldritt. For faen! Er det mulig?!?!?!?!? FACKINGS HELL

Endret av coyotemannen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor klage over at Psy endelig får en hit som slår ann utenfor Korea? Gangnam Style er en god sang som han har laget selv, på alle mulige nivå. Slikt skal hylles, ikke hates. Send heller hat til musikk-dukkene til platebransjene.

Psy har i ettertid vært med i The Ellen DeGeneres Show, Extra, Good Sunday: X-Man, The Golden Fishery, The Today Show, Saturday Night Live, Sunrise og The X-Factor.

Han har gått over til den andre siden. Det gjorde han ved å lage det mest hjernedøde han kunne. Det appellerer til hjernedøde folk, de som det finnes mest av i verden. Det blir vel gryn av det... Men det er heslig. Han er en dukke nå.

EDIT: Jo flere hundre millioner views, jo dårligere er det. Som oftest. Det er et psykologisk fenomen.

http://en.wikipedia....hematical_usage

Endret av coyotemannen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvorfor klage over at Psy endelig får en hit som slår ann utenfor Korea? Gangnam Style er en god sang som han har laget selv, på alle mulige nivå. Slikt skal hylles, ikke hates. Send heller hat til musikk-dukkene til platebransjene.

Psy har i ettertid vært med i The Ellen DeGeneres Show, Extra, Good Sunday: X-Man, The Golden Fishery, The Today Show, Saturday Night Live, Sunrise og The X-Factor.

Han har gått over til den andre siden. Det gjorde han ved å lage det mest hjernedøde han kunne. Det appellerer til hjernedøde folk, de som det finnes mest av i verden. Det blir vel gryn av det... Men det er heslig. Han er en dukke nå.

EDIT: Jo flere hundre millioner views, jo dårligere er det. Som oftest. Det er et psykologisk fenomen.

http://en.wikipedia....hematical_usage

Vel, om man ser på de best-selgende artistene gjennom tidene, så er jo disse også regnet som ganske bra.

Lenke til kommentar

Han har gått over til den andre siden

DEN ANDRE SIDEN? Hva faen er det du snakker om? Såklart fyren griper sjansen når han kan! Selv hollywood-skuespillere med millioner på bok, lager reklamefilmer for litt ekstra gryn!

eksempel.

Les litt mer om fyren om du absolutt skal svartmale alle sammen som for suksess, det fremstår bare som misunnelse på forumet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, om man ser på de best-selgende artistene gjennom tidene, så er jo disse også regnet som ganske bra.

Jeg tror noen tar verden mer storm fordi de rett og slett er pure awesome, mens andre tar verden med storm fordi de appellerer til folkemasser.

Pink Floyd og Justin Bieber.

Han har gått over til den andre siden

DEN ANDRE SIDEN? Hva faen er det du snakker om? Såklart fyren griper sjansen når han kan! Selv hollywood-skuespillere med millioner på bok, lager reklamefilmer for litt ekstra gryn!

eksempel.

Det kalles sellout. Det er sånt man gjør når inspirasjonen har dødd ut. Flaut å se f.eks George Clooney i en reklame for Norsk Tipping.

Nå legger jeg meg ikke oppi valg de tar, greit nok, om de vil ha gryn skal de få lov til det, men det er at folk liker det som forbauser meg.

Endret av coyotemannen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det kalles sellout. Det er sånt man gjør når inspirasjonen har dødd ut. Flaut å se f.eks George Clooney i en reklame for Norsk Tipping.

Nå legger jeg meg ikke oppi valg de tar, greit nok, om de vil ha gryn skal de få lov til det, men det er at folk liker det som forbauser meg.

Clooney gjør en morsom reklame og tjener penger på det. Ser ikke helt hva som er galt med det? Hvordan er det flaut?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så på forsiden på youtube nå. Der lå det en "MIT gangnam style" og en Hyuna video med 16 millioner views.

Kan ikke folk dra til helvete? Vanskelig å finne motivasjon til å klatre seg oppover i en verden når man vet at det er slike mennesker rundt.

Kva, slike mennesker som går rundt og er piss potte sure fordi nokon likar andre ting enn dei?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Clooney gjør en morsom reklame og tjener penger på det. Ser ikke helt hva som er galt med det? Hvordan er det flaut?

Fordi han er en berømt skuespiller, og jeg er vant til å se han på storskjerm i et storslått drama. Det blir feil. Etter min mening...

Kva, slike mennesker som går rundt og er piss potte sure fordi nokon likar andre ting enn dei?

Ja okay greit, jeg ser poenget ditt. Det gjelder vel for alt, untatt Gangnam Style desverre. Det er objektivt, universielt dritt.

Endret av coyotemannen
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...