Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første:

Møter en venninne jeg ikke har sett på flere år, som jeg var helt <3 i, også sa jeg ikke 'hei' engang når jeg gikk forbi hun.... Please, skyt meg! :wallbash:

Nei, var ikke fordi jeg er en drittsekk, men sjenert, og når det er så jævla lenge siden blir det ekstra ille, pluss at hu var opptatt med å snakke med noen andre når jeg gikk forbi.

Andre:

Sittet 4 timer med matte nå, og føler meg forsatt like blank. Lakk det IQ ut i løpet av disse timene eller? :no:

Blir jo faen sååååååå deppa, og når jeg fra før sliter med det jeg gjorde, så omfg! Føler for å legge meg under dynen å grine ass, virkelig deprimerende.

Endret av Lami
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Første:

Møter en venninne jeg ikke har sett på flere år, som jeg var helt <3 i, også sa jeg ikke 'hei' engang når jeg gikk forbi hun.... Please, skyt meg! :wallbash:

Nei, var ikke fordi jeg er en drittsekk, men sjenert, og når det er så jævla lenge siden blir det ekstra ille, pluss at hu var opptatt med å snakke med noen andre når jeg gikk forbi.

Andre:

Sittet 4 timer med matte nå, og føler meg forsatt like blank. Lakk det IQ ut i løpet av disse timene eller? :no:

Blir jo faen sååååååå deppa!

Kjenner den første.... men pleier stort sett å si hei da, og snakker en del med dem via nett, men var ikke sånn før...

Kjenner den andre å :p ..... ://

Har den følelsen nesten før hver prøve, men hjelper ofte å bare sove. når man da våkner neste da pleier man stortsett huske det ;)

Lenke til kommentar

Jeg så nettopp "The Amazing Spider-Man", og der er det en hel rekke ting som irrriterte noe grenseløst, men jeg skal nøye meg med en ting i denne omgang.

Når vokse hyres inn for å spille tenåringer. Peter Parker (Andrew Garfield) er en mann på 29 som spiller en gutt på 17. Mon tro hvor mange 17-åringer det er der ute som lurer på hvorfor de ikke ser slik ut.

Ok, en til da.

Hva er det som er edderkopp'ete med Spider-Man i denne filmen? Jeg har enda tilgode å se en edderkopp som må bruke teknologi for å lage spindelved og som benytter seg av kampsport. Han kan klatre på vegger, greit. Men hvordan fungerer dette egentlig igjennom drakta? Hvordan kan han kastes igjennom murvegger uten å plages nevneverdig?

Hvorfor Spider-Man ikke har en form for gift er også noe jeg stusser på (ikke så mye irritasjon egentlig).

-Deluze

Den filmen minnet meg mer om Spiderman tegneserien jeg så på TV når jeg var mindre. Husker han hadde batterier med spindelvev eller noe.

Lenke til kommentar

Kontaktpersonen til bemanningsbyrået jeg jobber hos. Ettersom jeg var sykmeldt og ville ha varsel på forhånd om jobbing, så var det plutselig uaktuelt. Fortalte han at det har gått helt greit tidligere, mens han lå innlagt på sykehuset og var på ferie. Da ble han stum og visste ikke hva han skulle si, så han måtte bare godta det. Når de andre kollegene har gjort det.

Har tydligvis ikke lov til å søke meg en annen og bedre jobb mens jeg er ansatt hos de. BULLSHIT

Blitt fortalt så mange løgner and shiet bare for at jeg skal bli hos de. De tjener jo fett på å ha slike som meg, som gjør godt inntrykk til butikksjefene, og blir etterspurt etter bare ên dag på en butikk, og har jobbet inn mange timer overtid der jeg ikke har fått tillegg.

Heldigvis får jeg hjelp av foreldrene mine til å kvitte meg denne jobben, og skaffe meg en ordentlig deltidsjobb. Lei av å bli utnyttet av idioter som ikke klarer å gi godt inntrykk til bedrifter selv, og drar utnytte av de ansatte i systemet.

Lenke til kommentar

Har tydligvis ikke lov til å søke meg en annen og bedre jobb mens jeg er ansatt hos de. BULLSHIT

Husker hos Manpower så ringte jeg bare og sa at jeg hadde fått annen jobb.

Da sa de at de bare måtte ringe når jeg var ledig igjen.

Tydeligvis er det noen syke mennesker i ditt bemanningsbyrå, ettersom det er 100% lov for deg å gjøre skaffe annen jobb når som helst.

Endret av coyotemannen
Lenke til kommentar

Tydeligvis er det noen syke mennesker i ditt bemanningsbyrå, ettersom det er 100% lov for deg å gjøre skaffe annen jobb når som helst.

Indeed. Spurte tidligere om jeg fikk skifte bedrift, fra Rema til Coop. Men det var tydligvis ikke lov fikk jeg til svar. Så ringte jeg ned til resepsjonen og spurte, hun sa det var lov. En av flere løgner. Idioter hele gjengen.

Lenke til kommentar

Jeg så nettopp "The Amazing Spider-Man", og der er det en hel rekke ting som irrriterte noe grenseløst, men jeg skal nøye meg med en ting i denne omgang.

Når vokse hyres inn for å spille tenåringer. Peter Parker (Andrew Garfield) er en mann på 29 som spiller en gutt på 17. Mon tro hvor mange 17-åringer det er der ute som lurer på hvorfor de ikke ser slik ut.

Ok, en til da.

Hva er det som er edderkopp'ete med Spider-Man i denne filmen? Jeg har enda tilgode å se en edderkopp som må bruke teknologi for å lage spindelved og som benytter seg av kampsport. Han kan klatre på vegger, greit. Men hvordan fungerer dette egentlig igjennom drakta? Hvordan kan han kastes igjennom murvegger uten å plages nevneverdig?

Hvorfor Spider-Man ikke har en form for gift er også noe jeg stusser på (ikke så mye irritasjon egentlig).

-Deluze

Den filmen minnet meg mer om Spiderman tegneserien jeg så på TV når jeg var mindre. Husker han hadde batterier med spindelvev eller noe.

Webshooters er tro til tegneseriebladet. Han fikk ikke naturlig vev før Spider-Man kom ut i 200x.

Lenke til kommentar

Webshooters er tro til tegneseriebladet. Han fikk ikke naturlig vev før Spider-Man kom ut i 200x.

Det kan godt være at det stemmer, men siden det er den versjonen av Spider-Man jeg kjenner til oppleves den teknologiske varianten som feil.

Uansett irriterer det meg når folk skal gjøre om på hovedpersoner hele tiden. The Hulk er et kremeksempel her, jeg blir jo forvirret hver gang jeg ser en film om/med The Hulk.

-Deluze

Lenke til kommentar

Det kan godt være at det stemmer, men siden det er den versjonen av Spider-Man jeg kjenner til oppleves den teknologiske varianten som feil.

De tre filmene er de eneste med organisk vev, alt annet har webshooters.

Uansett irriterer det meg når folk skal gjøre om på hovedpersoner hele tiden. The Hulk er et kremeksempel her, jeg blir jo forvirret hver gang jeg ser en film om/med The Hulk.

-Deluze

Du mener måten The Hulk har vært den samme Hulk i samtlige filmer lagd hvor han er med de siste ti årene? Eller mener du at det er irriterende at en skuespiller ikke gidder å vente på at de skal lage ny film hvert 6-7 år?

Lenke til kommentar

De tre filmene er de eneste med organisk vev, alt annet har webshooters.

Ja, det kan godt være mulig. Jeg kjenner ikke godt til Spider-Man, det er derfor jeg ikke påstår noe omkring det heller. Det jeg sier er at jeg ble introdusert for Spider-Man i 2002, og da kunne han produsere spindelvev. Videre sier jeg at jeg foretrekker denne versjonen og ble irritert når han benyttet seg av teknologi i 2012.

Hva som er det orginale eller mest utbredte eller annet er fullstendig irrelevant her.

Det som ligger mellom linjene i en tråd som dette er at det som irriterer meg ikke nødvendigvis irriterer deg.

-Deluze

Du mener måten The Hulk har vært den samme Hulk i samtlige filmer lagd hvor han er med de siste ti årene? Eller mener du at det er irriterende at en skuespiller ikke gidder å vente på at de skal lage ny film hvert 6-7 år?

Jeg antok at folk ville skjønne at jeg hintet til Dr. Banner da han faktisk har blitt byttet ut 3 ganger de siste 3 filmene (2x Hulk + 1x Avengers).

Og nei, at skuespillere ikke alltid kan si ja til oppdrag irriterer meg ikke, det som irriterer meg er 3 filmer med samme figur, men ulike skuespillere.

Igjen, det som irriterer meg irriterer ikke nødvendigvis deg, og du forstår kanskje heller ikke irritasjonen.

Er det greit nå? Eller må jeg lage en ny post som nevner en viss drage? :tease:

-Deluze

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...