Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er vanskelig å forklare til noen som ikke har peiling. Det er en daglig kamp å være i smerte eller kvalme på innsiden mens du ser fin på utsiden. Vennligst sett dette som statusen din i minst 1 time hvis du eller noen du kjenner har en usynlig sykdom (PTSD, angst, bipolar, depresjon, diabetes, lupus, fibromyalgi, MS, ME, leddgikt, kreft,sjøgren, hjertesykdommer, epilepsi, autisme, MD etc.) Aldri døm noe dere ikke forstår. Jeg vet hvilke av mine virkelige venner som vil kopiere. ♥♥♥

I svarte da! Måte på å gå etter sympati.. Begynner å lure på om de som legger ut slike har nedsatt hjernekapasitet eller noe. De ber jo om å bli unngått. Trenger ikke en slik status for å vite hvem som er de virkelige vennene deres og ikke. Vet ikke om det er mest trist eller latterlig hele greia.

Får ikke akkurat mer empati fra min side av å klage over sånt. Du har en sykdom, greit, finn den beste måten å leve med den på, og hold kjeft! Har både ME, astma, kronisk b-vitaminmangel og hypoglykemi. Men det betyr ikke at jeg kan gå å klage heletiden. Frister ikke heller.

/unsubscribe

Go die...

Endret av Cakenommy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...