Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er kaldt ute. Betterier funker dårligere når de er kalde.

Dessuten krever motoren mer strøm for å starte fordi olja blir seigere.

Om du i tillegg kjører mange korte turer der du tapper batteriet ved oppstart, men ikke kjører lenge nok til å lade det opp igjen, får du tomt batteri.

I et tomt batteri er mesteparten av syren omdannet til vann.

Vann fryser når det blir kaldt.

Det er lurt å lade batteriet opp av og til med batterilader.

Næææ det visste jeg ikke........ :p

Saken er den at batteriet har hatt en hvilespenning på 11-11.5V når det egentlig skal ha ca. 12.7V før jeg har startet bilen en god stund nå, selv etter lange kjøreturer. Så det var egentlig ikke helt uventet. Irriterende for det.

Lenke til kommentar

Min Acer laptop er fra 2008 og jeg må konstant restarte alle program som innebærer lyd for å få noe ut av den, den har en strek på skjermen som bare poppet opp (seriøst, den sto på skrivebordet i 2 måneder før det plutselig kom en rød strek der. Mens jeg brukte den.), tastaturet har rett og slett blitt utbrukt (knappene har bare sluttet å fungere helt uten videre) og den LAGGER på blu-rays, til tross for at Acer la inn en blu-rayspiller til ~2k.

Heldigvis har jeg en stasjonær fra Komplett i posten as we speak.

Lenke til kommentar

At butikken Spaceworld er ubrukelig på absolutt alle områder. Utvalget er smalt og elendig, servicen er tilbakestående og når jeg skulle reparere ett objekt, kom det tilbake i samme elendige forfatning.

Det blir lenge til jeg setter mine føtter inn i den butikken igjen.

De har bra tilbud på filmer noen ganger da

Lenke til kommentar

Spam på facebook:

- dynke melding har startet, send denne til de du har tenkt til å dynke i

løpet av vinteren, får du 1 - 2 er du i faresonen å du burde holde deg

hjemme :D

- woho! Puppeklemmen har startet! Send denne til alle du syntes har fine pupper !:) Jeg syntes i allefall dine er helt fantastiske!Men... Får du 3-4 igjen, har du OK pupper, får du 5-6 tilbake, har du sånn passe... Får du8-9 tilbake har du facebooks diggeste pupper! ♥

- Send denne til 8 venner du ALDRI vil miste ♥ hvis du ikke sender den til noen så er du for opptatt for vennene dine

:thumbdown: :thumbdown: :thumbdown::mad: :mad: :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...