Chad Thundercock Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Henge med dei homofobe rasistane i klassa? Er du en svart homo, Svelemoe? 2 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Det er kaldt ute. Betterier funker dårligere når de er kalde. Dessuten krever motoren mer strøm for å starte fordi olja blir seigere. Om du i tillegg kjører mange korte turer der du tapper batteriet ved oppstart, men ikke kjører lenge nok til å lade det opp igjen, får du tomt batteri. I et tomt batteri er mesteparten av syren omdannet til vann. Vann fryser når det blir kaldt. Det er lurt å lade batteriet opp av og til med batterilader. Næææ det visste jeg ikke........ Saken er den at batteriet har hatt en hvilespenning på 11-11.5V når det egentlig skal ha ca. 12.7V før jeg har startet bilen en god stund nå, selv etter lange kjøreturer. Så det var egentlig ikke helt uventet. Irriterende for det. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Spotify-abonomentet gikk ut i dag. Nå er det reklame for fullt. Satan. 1 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Spotify-abonomentet gikk ut i dag. Nå er det reklame for fullt. Satan. både kjipt OG irriterende, min trekkes automatisk Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Pga veiombygging er nettet usannsynlig sakte, og kommer til å fortsette med det i 2-4 uker. Kan likegodt droppe å kjøpe Cata om det er sånn det skal være -.- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Karrisausen ble brun(pga smøret) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Å høre på musikk med en øreplugg. 1 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 At det tar så lang tid å tjene penger i GT5 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Å høre på musikk med en øreplugg. faen hater det! spesielt når sangen avhenger av begge (er veldig mye sånn i heavy metal) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 At butikken Spaceworld er ubrukelig på absolutt alle områder. Utvalget er smalt og elendig, servicen er tilbakestående og når jeg skulle reparere ett objekt, kom det tilbake i samme elendige forfatning. Det blir lenge til jeg setter mine føtter inn i den butikken igjen. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Acer laptop fra 2005 med komponenter fra AMD og ATI. Brennvarm på undersiden, og hvis jeg setter den fra meg på sengen, blir den så varm at den henger seg. Kan den ike snart ryke, så jeg får grunn til å kjøpe ny? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Å høre på musikk med en øreplugg. faen hater det! spesielt når sangen avhenger av begge (er veldig mye sånn i heavy metal) Absolutt! Den andre røk og jeg har ingen andre hodetelefoner. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Min Acer laptop er fra 2008 og jeg må konstant restarte alle program som innebærer lyd for å få noe ut av den, den har en strek på skjermen som bare poppet opp (seriøst, den sto på skrivebordet i 2 måneder før det plutselig kom en rød strek der. Mens jeg brukte den.), tastaturet har rett og slett blitt utbrukt (knappene har bare sluttet å fungere helt uten videre) og den LAGGER på blu-rays, til tross for at Acer la inn en blu-rayspiller til ~2k. Heldigvis har jeg en stasjonær fra Komplett i posten as we speak. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 At butikken Spaceworld er ubrukelig på absolutt alle områder. Utvalget er smalt og elendig, servicen er tilbakestående og når jeg skulle reparere ett objekt, kom det tilbake i samme elendige forfatning. Det blir lenge til jeg setter mine føtter inn i den butikken igjen. De har bra tilbud på filmer noen ganger da Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 At lillesøsteren min tar så sykt av når jeg har besøkt! Når hun etter hvert slipper opp for ting å mase om, begynner hun å fortelle om ting jeg har gjort, der sannhetsgehalten er langt fra topp. Hahah. Morsomt. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Så det er der ryktene om at du er bak WikiLeaks kommer fra Irriterer meg over at det tar så innihelvettes lang tid å slå på en android tlf (htc wildfire). Irriterer også at det tar lenger tid å lade hvis jeg lader via usbhuben i tastaturet. 1 Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Spam på facebook: - dynke melding har startet, send denne til de du har tenkt til å dynke i løpet av vinteren, får du 1 - 2 er du i faresonen å du burde holde deg hjemme - woho! Puppeklemmen har startet! Send denne til alle du syntes har fine pupper ! Jeg syntes i allefall dine er helt fantastiske!Men... Får du 3-4 igjen, har du OK pupper, får du 5-6 tilbake, har du sånn passe... Får du8-9 tilbake har du facebooks diggeste pupper! ♥ - Send denne til 8 venner du ALDRI vil miste ♥ hvis du ikke sender den til noen så er du for opptatt for vennene dine :thumbdown: :mad: Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 At jeg MÅ formatere snart. Er jo en drittjobb uten like. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/slik-kler-du-deg-i-sprengkulden-3357881.html Hater sånne reportasjer. Glemmer nordmenn hvordan man kledde seg i kulda i fjor...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå