Myst Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Jepp, alt bare for å gjøre kvelden til ungene litt skremmende. Ok, nok off-topic nå før vi får innleggene slettet. Kom faktisk på at jeg har en hentelapp til hjemme og får ikke hentet pakken før i morgen eller fredag. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Ja, Kiipt, Jeg kjøpte 2 nye filmer, men finner dem ikke..... -.- Hadde sykt lyst på å se dem, men ikke peiling hen jeg la dem... Håper jeg finner dem før helga (: Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Slike ting <-- (Vg link) Ille å si det men å lagd en "hostel" film med dyreplagere som pasienter hadde vært genialt. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Jeg overanalyserer absolutt alle ting! Ser for meg alle verdens scenarioer, tenkelige og utenkelige! Hvorfor finnes det ikke "SOPs" for sosiale situasjoner?! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Hva er en SOP? Socially awkward penguin. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Forkortelser som egentlig ikke burde eksistere irriterer. SAP(?), TRD og CBP (lyc/eplefe huheuhe). Endret 24. oktober 2012 av Occi 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Da skal du være glad du ikke har vært i Forsvaret. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Hva er en SOP? Socially awkward penguin. Det er jo strengt talt SAP...? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 SOP = Standard Operating Procedure Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Å vente, kan virkelig ikke fordra å vente. Vil ha pakkene mine i posten nå Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Det er jo strengt talt SAP...? Vel, jeg er ikke særlig smart. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Det er jo strengt talt SAP...? Vel, jeg er ikke særlig smart. Quoted for history. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 I HELVETTE for en pris http://www.aftenbladet.no/nytte/bo/Derfor-koster-denne-lille-leiligheten-2_63-millioner-kroner-3055828.html Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 I HELVETTE for en pris http://www.aftenbladet.no/nytte/bo/Derfor-koster-denne-lille-leiligheten-2_63-millioner-kroner-3055828.html Folk er idioter. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Kjempekjekt med en terrasse resten av borettslaget kan se inn eller ned på. 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Kjempekjekt med en terrasse resten av borettslaget kan se inn eller ned på. Det er kanskje litt av poenget. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Haha ikke sant. Jeg betalte 2,75 for min som er større, ligger 1 minutt bortforbi, har fantastisk sjøutsikt, fåtall av studenter (kaller det bygget danskebåten...) og parkeringsplass i anlegg jeg kan selge separat for 300k. Null innsikt, og det er ikke mulig at noen får innsikt i fremtiden heller. 30kvm større terasse er det eneste "bedre". Viser bare at folk ikke er på nok visninger å får sett hva andre leiligheter går for, de skal bare ha første og beste. Finner vi noe vi liker vi stavangerfolk, da SKAL vi ha det. Irriterer meg over han i første etasje her som har begynt å ta seg til rette igjen med å parkere bilen rett utfor leiligheten sin langs promenaden. SKAFF DIN EGEN JÆVLA PARKERING, det koster 2500 å leie i mnd her, det får du pokker meg stå i hvis du skal ha bil. Stavanger Parkering er umulige å få på tråden, så det blir kun ved tilfeldigheter når jeg møter på en parkeringsvakt jeg kan få gjort noe. Endret 24. oktober 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Fitte. At jeg skulle gå for Paysafecard istedenfor SpendOn! Satan! Jeg kan jo ikke handle en DRITT på nettet. Faen ingen som har paysafecard som betaling, omfg. At jeg hørte på duden i kassen. Spendon er gjerne dyrere, men omfg, kan ihvertfall bruke det som VISA :nei2: Har jeg masse cash som jeg ikke får brukt (på det jeg SKAL), jeez.. Endret 24. oktober 2012 av Lami Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 hvor mye koster spendon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå