Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha ikke sant. Jeg betalte 2,75 for min som er større, ligger 1 minutt bortforbi, har fantastisk sjøutsikt, fåtall av studenter (kaller det bygget danskebåten...) og parkeringsplass i anlegg jeg kan selge separat for 300k. Null innsikt, og det er ikke mulig at noen får innsikt i fremtiden heller. 30kvm større terasse er det eneste "bedre". Viser bare at folk ikke er på nok visninger å får sett hva andre leiligheter går for, de skal bare ha første og beste. Finner vi noe vi liker vi stavangerfolk, da SKAL vi ha det.

Irriterer meg over han i første etasje her som har begynt å ta seg til rette igjen med å parkere bilen rett utfor leiligheten sin langs promenaden. SKAFF DIN EGEN JÆVLA PARKERING, det koster 2500 å leie i mnd her, det får du pokker meg stå i hvis du skal ha bil. Stavanger Parkering er umulige å få på tråden, så det blir kun ved tilfeldigheter når jeg møter på en parkeringsvakt jeg kan få gjort noe.

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar

Fitte.

At jeg skulle gå for Paysafecard istedenfor SpendOn!

Satan! Jeg kan jo ikke handle en DRITT på nettet. Faen ingen som har paysafecard som betaling, omfg. At jeg hørte på duden i kassen.

Spendon er gjerne dyrere, men omfg, kan ihvertfall bruke det som VISA :nei2:

Har jeg masse cash som jeg ikke får brukt (på det jeg SKAL), jeez..

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...