Cakenommy Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 intelesting. bodø her og Ikke Bodø, men Mosjøen. Men har noen venner i Bodø og på Mo, så drar dit iblant. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Ikke Bodø, men Mosjøen. Men har noen venner i Bodø og på Mo, så drar dit iblant. Snakker du vefsendialekt? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Snakker du vefsendialekt? Nei, men legger om av og til når jeg er omgitt av mye nordlendinger. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Synd. Det er ganske sexy. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Synd. Det er ganske sexy. Synd for deg, ja Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Synd for alle som er rundt deg, IMO. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Synd for alle som er rundt deg, IMO. lololol. mer synd for deg som åpenbart bare tiltrekkes av nordlandsdialekt. feel with ya bro 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Innafjords fra Hordaland/Rogaland funker og. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Det var nå enda bra. Syntes nesten litt synd på deg! Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Winamp har ikke noen måte å sette volum til 35%, det BRENNER i øynene å se 34 eller 36! GAH, ja det er ett stort jævla problem. 4 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Det var nå enda bra. Syntes nesten litt synd på deg! Synd? Er vel heller synd på deg som har dårlig smak. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 At jeg må ta turen innom diverse lekebutikker for å finne noe til en halloween-fest! Jeg er typen som blir flau bare jeg går forbi en sånn butikk. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Synd? Er vel heller synd på deg som har dårlig smak. Sorry mate, har standarder. 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Gjenger som ryker.... Faen i helvete Lenke til kommentar
Myst Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Halloween nærmer seg og kidsa i borettslaget pleier å gå rundt, men aner ikke når de skal gå, så aner ikke når jeg må være forberedt. Tenkte å ikke være en drittsekk som ifjor og faktisk gjøre noe gøy for dem. Skal hvertfall handle inn litt godteri senest på lørdag. Hadde det vært rart å sette opp en lapp om dette? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Halloween nærmer seg og kidsa i borettslaget pleier å gå rundt, men aner ikke når de skal gå, så aner ikke når jeg må være forberedt. Tenkte å ikke være en drittsekk som ifjor og faktisk gjøre noe gøy for dem. Skal hvertfall handle inn litt godteri senest på lørdag. Hadde det vært rart å sette opp en lapp om dette? Sette opp en lapp?? En lapp om når de skal gå?? det høres litt rart ut, men det enkleste er jo sikkert bare kjøpe inn noe og gi når de banker på da og når du ikke er hjemme akuratt da, så får de ikkeno da..... Skjønner ikke hvorfor du skal skrive lapp.? Skal du henge den opp eller legge den i postkassene eller?? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Tenkte når de skal gå ja, men ja, hehe, det blir bare tragisk. Om ikke lappen er skrevet av Dracula da, som faktisk bor i blokken.. Pytt, bare handler noe på lørdag og oppfører meg som normal folk. Disse tendensene mine til å overanalysere ting er også veldig irriterende. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Okei haha Ja tror det er best ja Men det er litt digg om man er forberett, for eks. snike seg ut bakdøra og skremme dem som banker på elleno Ja det kan jeg tro, (til tider ihvertfall) (: Lenke til kommentar
Myst Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Jeu, hovedplanen var jo å kle seg som Dracula da jeg allerede har et navneskilt som ligner veldig, bare legge på noen ekstra bokstaver. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Det høres jo digg ut Tror jeg å kanskje skal finne på noe fett no (: Bare kle meg litt ut, og om man tar og får godteriet til å se litt creepy ut er også fett Endret 24. oktober 2012 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå