Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi det er såå gøy å ha dem inne og trampe oppå deg kl 4 om natta og be om mat. :p Seriøst, hadde søstera mi vært medlem her, hadde hun kommet med mange gullkorn på hva katta vår finner på. Katta bor egentlig hos foreldrene men siden de er bortreist nå, passer hun på den i mellomtiden. Skikkelig selskapssyk og farter ut og inn, tar med seg fugler og ekorn og hva hun måtte drepe.

 

Denne irritasjonen er dedikert for søstera mi.

Lenke til kommentar

Aldri forstått hvorfor folk skal ha kattene sine inne. Det er jo mye bedre å la dyret løpe ute, leke med andre katter, utforske og fyre av energien sin der fremfor å plage deg midt på natten.

Ja. Min erfaring er at katter ikke lever lenge ute. Mine tidligere katter (hatt mange) har

 

-blitt påkjørt

-blitt skutt

-blitt forgiftet

-blitt alvorlig mishandlet av både dyr og mennesker

-blitt drept av dyr eller mennesker

-hatt sykdom pga. parasitter

-blitt vanskjøtt (faren min sine)

-forsvunnet

 

etter bare noen få år. Jeg bor også rett ved siden av hovedveien, i nærheten av en stall, i et nabolag fullt av hunder som sliter seg løs i tide og utide og ved siden av en nabo som misliker dyr.

For ikke å snakke om at de drar med seg all slags insekter og dritt inn utenfra. Nei takk.

Endret av Therawyn
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ja det er også en irritasjonsmoment at folk ikke kan la eide katter være i fred. Naboen til søstera mi har også lagt ut rottegift og vi er livredde for at hun (katta) skal forville seg på den. Vi har ikke hatt mange katter, og hun er som en liten baby for oss og veldig knyttet til den, så vil ikke engang tenke på en dag uten henne.

 

Ok, nok katteprat for nå! Back on topic!

Lenke til kommentar

Valpen min sover når jeg sover. Feels good, man.

(blir vekket med nyping i tærne/bjeffing hvis han må skikkelig på do)

Hund er kult. Min hund holdt på å skremme livet ut av meg. Hun begynte å bjeffe og gneldre kl 24, da jeg lå og sov. Hun sov på samme rom som meg. Trodde helt seriøst, i halvsøvne, at hunden var blitt rabiat og skulle til å drepe meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...