Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi klager ikke på at andre bruker tungvindte løsninger, vi klager på at andre bruker dårlige løsninger. Jeg bruker gjerne flere timer på tweaking av forskjellige ting, men sluttresultatet er at jeg har en mye bedre løsning enn det jeg hadde før, og som resultat mindre arbeid for å få til en ting. Hele poenget med scripts feks. er å automatisere ting slik at du arbeider mindre, selv om du gjerne bruker en time på å hacke det sammen.

Når man har blitt vant med en dårlig løsning, så føles det ut som en god løsning.

Lenke til kommentar

Han har bare ikke giddet å skifte til Norsk layout.

Riktig. Jeg har ingen problemer med å skifte layout, men når jeg driver å veksler mellom engelsk og norsk så er det ikke alltid jeg gidder å krølle med å bytte frem og tilbake hele tiden.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Viasat 4, ikke nok med at de viser reklame hele tiden - men reklamene er også veldig irriterende.

Eks:

Reklamen for Viaplay. "POOOOOWEEEEER TO THE PEEEOOOPLE". De synger jo så forbanna falsk, og det blir gjentatt to-tre ganger i løpet av reklamen.

Lanoreklamen: vask, vask, vask de henda!

Ja, fy faen. 3 minutters reklame før hvert program så 5 minutter etter ca. 10 minutter. Når det gjelder reklame er TVNorge og TV2 Zebra favorittene mine. Bare synd Viasat 4 viser 75% av det jeg ser på.

LOL , den teite Lanoreklamen......morro med trolling ja :D

Power to the people = People Power , WWEs John Laurinitus gimmick.....huff og huff , *det* var fælt :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Hva faen er/var lebara?

#1 mobiloperatør for svartinger, kan ringe svinbillig til Pakistan, Sri Lanka o.l.

Svarte russere , ho ho :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Folk som klager på NSB basert på anekdotiske bevis. Jeg har også hatt kjipe opplevelser med NSB, men sannheten er at ting går på skinner 99% av gangene.

Nå heter det ikke NSB lenger men Horror Express , ho ho :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Folk som tar med seg 10 søppelsekker med tomflasker på butikken for å pante irriterer meg grenseløst. Hvorfor ikke gjøre som normale mennesker og pante flaskene dine etter hvert? I stedet for å lage en jævla kø som hadde vart i 3 kvarter om jeg ikke hadde gitt faen og gått.

Panter flasker grytidlig , problem solved ;)

Lenke til kommentar

"Panter flasker grytidlig , problem solved"

"Det vet jeg, your point being?"

Unødvendig bruk av engelsk irriterer meg. Vi bor tross alt i Norge. Det verste er folk som refererer til ungen sin som "kidden". Det er til å få brekninger av.

Hah, da skulle du ha sett hvordan jeg og en kamerat, og vi begge har gått internasjonal VGS i Norge, snakker sammen. Stor prosent engelsk involvert

Lenke til kommentar
Unødvendig bruk av engelsk irriterer meg. Vi bor tross alt i Norge. Det verste er folk som refererer til ungen sin som "kidden". Det er til å få brekninger av.

Unnskyld da, men jeg foretrekker Engelsk for slike ting som "your point being?" istedenfor "hva er poenget ditt?".

EDIT: Faktisk, generelt sett foretrekker jeg Engelsk og er for ett globalt språk, selv om jeg synes det er kult med språk-kultur som feks. Island gjør det.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Mistet alle spillelistene mine på Spotify. Noe som betyr at jeg må finne igjen de spillelistene jeg sto subscriba til, og lage nye spillelister helt på nytt. FUU

EDIT; Mista også Spotify Premium, som jeg fikk gratis. Fucking shiet!

Phew! Ble visst opprettet en ny bruker, så mistet ikke alt likevel. Smooth.

Endret av Cakenommy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...