Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DEN JÆVLA BIKKJA I FAMILY GUY :realmad:

Hva er galt med Brian ? haha :p

Ja det skulle faen meg jeg også likt å vite :dontgetit: Han er jo alt en mann muligens kan være og til tross for sitt noe rusproblem, mangel på respekt for kvinner og et forkjærlighet for Louis så er han faktisk den eneste i den serien som er normal.

Lenke til kommentar

Mor mi leikar psykolog. Ho ramsar opp alt som er gale med livet mitt, og skyldar alt på at eg brukar for mykje tid framfor dataen. Har det aldri slått henne at den berre fyller dei tomme timane, og er min største hobby?

På 5 minutt har mi eiga mor klart å nemne ALT som feilar livet mitt, og ho gjer det FAEN meg ikkje betre. Når eg ikkje vil svare ho ein gong tolkar ho det som om at eg blir sur fordi ho seier eg ikkje bør bruke meir tid på PCen. Men nei, det er ikkje sur eg blir, eg blir deprimert og lei meg av at mi eiga mor trur ho er psykolog.

Takk mamma, du øydela nettopp helga mi enda meir. Tusen takk.

Lenke til kommentar

Og så setter du deg rett på dataen og klager.

Kva skal eg gjere då? Ringe til ein av dei nære vennane eg ikkje har og prate om det? Henge med dei homofobe rasistane i klassa?

Ho skal berre vere glad for at eg ikkje er ute til 05.00 og drikker meg dritings.

hvis du vil være sosial så er det bare komme på mumble med meg, tj og fler :D

vi tester btw de nye mapsene i BC2 :D

og for å ikke gå helt OT

irriternede skjermkort som ikke vil funke helt opptimalt :( og inb4 ja jeg har prøvd å oppdatere drivere, hjelper ikke stort

Lenke til kommentar

Det er kaldt ute. Betterier funker dårligere når de er kalde.

Dessuten krever motoren mer strøm for å starte fordi olja blir seigere.

Om du i tillegg kjører mange korte turer der du tapper batteriet ved oppstart, men ikke kjører lenge nok til å lade det opp igjen, får du tomt batteri.

I et tomt batteri er mesteparten av syren omdannet til vann.

Vann fryser når det blir kaldt.

Det er lurt å lade batteriet opp av og til med batterilader.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...