djgudleif Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 At Pepsi raw gikk til helvete. Beste brusen jeg har smakt. Pepsi twist. 1 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 At jeg ikke får brukt det gratistilbudet til Netflix for Spotifykunder siden jeg fremdeles ikke har fått meg "voksenkort". 2 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Når er sykt trøtt og sliten pga fysisk og psykisk utmattelse, men ikke får til å sove 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Jeg vil programmere, men jeg er for lat. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Samme her. Hos meg, når jeg begynner går det gjerne en dag så bare "bah, orker ikke mer ass, back to Counter-Strike: Source!" Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 nårr man ikke er trøtt, men alle vennene dine legger seg -.- 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Jeg vil programmere, men jeg er for lat. I know that feel. Jeg har ingen drivkraft til aa jobbe paa mine egne prosjekter, saa da ender jeg ofte med aa gi opp om jeg moeter paa noe som krever litt tenking. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 hmm, det har jeg, men ikke etter en lang dag.....:/ har du ikke å og ø ?? (: Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Han har bare ikke giddet å skifte til Norsk layout. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 haha, okei det var det første jeg gjorde, eller nei hadde norsk fra før, men bytta til tysk med en gang Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Alle andre layouts enn Amerikansk layout er kjipe, med mindre man trenger ÆØÅ. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 hmm nei, liker den tyske jeg, siden jeg trenger offte disse: ß ÄÖÜ og de finnes ikke på norsk og ikke engels/amerikansk heller Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Enjoy your needlessly complex key combinations for things such as /. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Alt-gr + s = ß ~^" + A/O/U = Ä Ö Ü 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Typisk linuxfolk. Bruker flerfoldige timer på å innstallere, tweake, customize og perfeksjonere alt til svetten renner av neckbearden, og klager på at andre folk har tungvindte løsninger. F.eks å venne seg til en ny layout er mer arbeid enn å bare trykke skift. 2 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Alt-gr + s = ß ~^" + A/O/U = Ä Ö Ü Okei, så greit å vite det da, det visste jeg faktisk ikke.... Takker Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Krever at du har en fornuftig take på keyboard-input, så om du kjører Windows er det ikke garantert at det fungerer. Endret 21. oktober 2012 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Irriterer meg at når jeg endelig kommer i snakk med ei jente på jobb som har former, pupper og norlandsdialekt så har hun både type og forsvinner uten å si fra etter tre timer øldrikking. Sukk. 4 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 hmmh, men du finner nok den rette til slutt Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Typisk linuxfolk. Bruker flerfoldige timer på å innstallere, tweake, customize og perfeksjonere alt til svetten renner av neckbearden, og klager på at andre folk har tungvindte løsninger. Vi klager ikke på at andre bruker tungvindte løsninger, vi klager på at andre bruker dårlige løsninger. Jeg bruker gjerne flere timer på tweaking av forskjellige ting, men sluttresultatet er at jeg har en mye bedre løsning enn det jeg hadde før, og som resultat mindre arbeid for å få til en ting. Hele poenget med scripts feks. er å automatisere ting slik at du arbeider mindre, selv om du gjerne bruker en time på å hacke det sammen. Endret 21. oktober 2012 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå