Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke bokbutikker og den slags er så vanskelige på alder. Husker ikke hvor du bor da, så er vel mulig at det ikke er så mange sånne plasser der du bor. Lagere og sånn er heller ikke så kjipe på det. Ser du er født i Januar da, så du er egentlig litt heldig sånn sett og trenger bare å vente noen mnd før du kan skaffe deg jobb på Rema elns. Da jeg var 17 måtte jeg vente helt til September og jeg gikk at på til ikke på skole engang, så jeg hadde ingenting å ta meg til og ingen jobb. NAV og den slags var selvfølgelig helt ubrukelige og kunne ikke engang tilby meg sånn sveisekurs o.l for av en eller annen grunn må man være myndig for det til tross for at de lærer det vekk til 15åringer på skoler.

Lenke til kommentar

Å kjøpe julegaver, og alt annet stress med jula. Sålangt vet jeg bare hva jeg skal gi ên person. I år skal jeg bli ferdig i god tid, men det skjer nok aldri.

Enig. Julen irriterer meg.

 

Ikke egentlig, dersom det er dyrt drikker mindre av skvipet og da slipper vi masse feite unger som er høye på sukker.

Ser ikke hva folks problem er. Hvem bryr seg om hva som blir solgt til hvilken tid? Ignorér det. Brus er noe dritt uansett. Sluttet med det for en stund siden.

 

Jeg hater, hater, HATER(!) det at ting som julebrus, julemarsipan, osv. er i butikken allerede! Det burde ikke komme fram før 1. desember!

 

Glem det. For det første er det ille nok at jeg ikke får min dyrebare julebrus om sommeren, og for det andre trenger du bare å unngå å kjøpe dem.

 

EDIT: Also, julestemning må være en myte.

Jeg er enig og ikke enig samtidig. Jeg vet at den ikke er en myte, for jeg hadde det da jeg var liten. Men jeg føler at jeg har vokst ut av det, så julestemning som voksen føles som en myte. På en måte gruer jeg meg til å ha barn, for da må jeg lage masse styr av jul med julepynt og juletrær og julefeiring og julemat og juleditt og juledatt. Klarer meg godt uten alt det der.

 

Når man har mareritt som føles ut som virkelighet. Helt for jævlig!

Slik har jeg det nesten hver eneste natt. Føler med deg.

 

Folk som alltid skal ha rett og går gjennom ild og vann for å bevise det, for så å gni det opp i ansiktet ditt. Alltid. ><

Enda mer irriterende når det er gode venner, så man kan ikke bare ignorere de heller.

Jeg syns det er grusomt irriterende når folk tar feil og jeg VET 100% at de tar feil, men de står like fast på at de har rett. Da MÅ jeg bare motbevise dem. Er kanskje en form for OCD hos meg, for jeg får fnatt når jeg ikke får muligheten til det.

 

Trøtt hele tiden.

Samme her. Irriterende.

 

Når det gjelder reklame er NRK3 favoritten min

Joda, men NRK3 viser omtrent aldri noe interessant. En film i ny og ne, men ellers er det bare dritt på den kanalen. Ikke rart de ikke har reklame.

 

Jeg er veldig irritert over at jeg kastet 200 kroner ned i dass ved å bestille noe fra Komplett som ble levert til feil adresse og sikkert er stjålet nå. Har kontaktet personen som er på den adressen (som tilfeldigvis er noen jeg har et dårlig forholdt til), men hun påstår at hun ikke har fått noe. Vet ikke helt om jeg tror på det.

 

Så er jeg veldig irritert over UPS som ikke klarer å finne ut hvor i helvete de har gjort av en 17-kilos pakke jeg bestilte. Er det mulig? Folk klager over posten i Norge, men jeg har aldri hatt noen dårlig erfaring med verken Posten eller Bring. Første bestilling som UPS leverer og de klarer å rote det til.

 

EA irriterer meg. Jeg har sagt det før og sier det igjen. Forbaska drittselskap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...