TMB Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Når den biten på TP-kabelen som holder den på plass knekker av slik at den detter ut hele tiden. Klipp den av og sett på en ny da vel? o.O Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Toasten min ble nettopp svidd (for helvete!) Update: brøet smakte piss! Faens fuglefrø. Spansk prøve i morra. Biologi på fredag, (50 sider og ikke begynt). Fysikk på mandag = jobbe i helgen (faen umulig og hater det så jævli.) En kompis liker samme jente som meg. Jævla irriterende og føles som en kamp som jeg ikke aner hvem som vinner, da jente ser ut til å like oss begge (omfg velg nå for faen, skal ikke være singel resten av mitt liv!!) Ei heller er han spesielt hyggelig, mens jeg er veldig hyggelig, har mer penger enn han osv. Hu har også cash. Omfg, fuck me. Endret 17. oktober 2012 av Lami Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Tentamen i tysk på mandag, skriftlig og muntlig, fikk vite det i går. Og jeg har hatt tysk siden skolestart, så har ikke all verdens kompetanse i faget for å si det sånn. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Tentamen i tysk på mandag, skriftlig og muntlig, fikk vite det i går. Og jeg har hatt tysk siden skolestart, så har ikke all verdens kompetanse i faget for å si det sånn. Hadde vært chill for meg, Jeg kan flytende Tysk, (siden kommer derfra ) Men trenger det bare på vitnemål i tillegg, så en Tentamen/examen er akuratt det jeg trenger Hayabuuza: Går nok fint, siden de forventer da ikke alverdens nårr du ikke har hatt så mye Tysk. Men lykke til Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Når folk legger ut en helt vanlig vare på Finn og skriver "Pris: Gi bud!". Hva er greia her? Tror folk at de sitter på gull og at det skal bli budkrig om varen som dukker opp flere ganger hver dag uansett? Eller er det rett og slett for vanskelig å sette en pris? Finn er ikke eBay. 5 Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Tentamen i tysk på mandag, skriftlig og muntlig, fikk vite det i går. Og jeg har hatt tysk siden skolestart, så har ikke all verdens kompetanse i faget for å si det sånn. Hadde vært chill for meg, Jeg kan flytende Tysk, (siden kommer derfra ) Men trenger det bare på vitnemål i tillegg, så en Tentamen/examen er akuratt det jeg trenger Hayabuuza: Går nok fint, siden de forventer da ikke alverdens nårr du ikke har hatt så mye Tysk. Men lykke til Takk 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Folk som klager på NSB basert på anekdotiske bevis. Jeg har også hatt kjipe opplevelser med NSB, men sannheten er at ting går på skinner 99% av gangene. 4 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 1% feilrate er rimelig høyt for et selskap som står for all kollektivtrafikk ut og inn av hovedstaden. 3 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Joda, 1% er nok mye det. Veit ikke hvor nøyaktig det tallet er. Men når det feiler, så er det snakk om 5-10 minutter forsinkelse. Eller en buss som har 10 minutter lengere reisevei. Noe så trivielt skal ikke få ødelegge dagen min. Endret 18. oktober 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 6pack julebrus koster søren meg nesten 65kr. nesten like ille som freia påskeegg Selger dem slik julebrus i sverige montro :S? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Selv om tallet 1% er tatt ut av luften er 1% SKREKKELIG mye. Men det er bare halvparten. Det verste er den utrolige arrogansen statsbanene har. At de får lov til å drive med en slik kundefiendtlig holdning er uforståelig. Endret 18. oktober 2012 av Lycantrophe 1 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) 6pack julebrus koster søren meg nesten 65kr. nesten like ille som freia påskeegg Selger dem slik julebrus i sverige montro :S? Julemarsipan og julebrus smaker like godt i januar ....og da er det halv pris Endret 18. oktober 2012 av ClintE Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 La oss prøve noe morsomt å se hvem som leser mine innlegg.Hvis du leser dette, legg igjen en kommentar på bare ett eneste ord om hvordan vi møttes. Et enkelt ord: Du skal ikke kommentere ytterligere, Deretter kopierer du denne meldingen til din egen vegg, slik at jeg kan skrive et ord til deg :-) Wtflol?! Hater slike poster. Dere vet da pokker hvem som leser innleggene deres. Dere bare vil ha oppmerksomhet. lolage, go die! 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Julemarsipan og julebrus smaker like godt i januar ....og da er det halv pris Og ikke minst en av grunnene til at de fleste av mine sommer- og høstperioder med relativt bra kosthold og noe trening går dukken omtrent på den tiden. Sukk. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Har du hørt om dette som kalles viljestyrke? Det gjør at du spiser så mye skitmat og ikke blir feit. 1 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Yes, og så har vi også den forbanna påskehøytiden med påfølgende halvprissalg av marsipan. Ikke rart vi blir runde.. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Tips Jensern om det (han ser seg for god for folkelig mat, så han er nok ikke klar over dette fenomenet) så skal det nok bli forbudt for folkets beste ser du. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 6pack julebrus koster søren meg nesten 65kr. nesten like ille som freia påskeegg Selger dem slik julebrus i sverige montro :S? Dafuq? 65 kroner for 6 brus? Det er jo ikke akkurat en pris å rive seg i håret for. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 10-11 kroner for en flaske brus er ikke akkurat noe å grine over. Si ifra når prisen nærmer seg 20 kroner, da kan man klage. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå