Gjest Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 [HVOR FORFERDELIG] På 16 gjorde hun at i offentlig videregående skole FYLLA! Hva en LØSERE!! FANGET PÅ VIDEO - hun gjorde det offentlig! VAR det rett til å la henne Jeg trodde virkelig at folk på Facebook var begynt å forstå at dette bare er tull. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Fordi du må ta initiativet. Ja, begynner jeg å snakke så er samtalen død som faen etter noen linjer. Snakk om noe interessant. Ikke start en samtale om du ikke har noe å ta opp anyways. "Hei skjera?" funker bare på folk man kjenner godt. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Da er det jo ganske åpenbart at hun ikke har særlig lyst til å snakke med deg. Om dette skjer hver gang, såklart. Men å sende meg hjerter, kalle meg fine ting og legge meg til på Skype ville hu...? Skjer ikke hver gang. Har ikke prøvd så mange ganger heller. Snakk om noe interessant. Ikke start en samtale om du ikke har noe å ta opp anyways. "Hei skjera?" funker bare på folk man kjenner godt. Neinei, men fantasien min er her nede atm, så litt stuck.. Endret 16. oktober 2012 av Lami 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Skaff deg 99 problemer. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Tidspress. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Moren min har endelig kjøpt seg hus. ...huset til siste eksen min, som det ble slutt med for drøye fem måneder siden, og som er eneste person jeg kan ærlig si jeg hater. Som om det ikke er ille nok må jeg bo der i et års tid før jeg får egenkapital nok til å kjøpe meg leilighet selv. Jeg hater å leve akkurat nå. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Fordi du må ta initiativet. Ja, begynner jeg å snakke så er samtalen død som faen etter noen linjer. Face to face. The only way. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Skulle ønske at jeg satset på en ting i stedet for å være average i mye. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 99 problemer? Whats that? Bok? (NEI ORKER IKKE Å GOOGLE.) Face2face? Kanskje men det må bli seinere. Ellers er det enda mer kleint når du snakker med noen så plutselig sier det STOPP, f2f enn over nett. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Det er kjente lyrics. "I got 99 problems but a bitch ain't one" Tenkte kanskje at hvis du skaffet deg det så blir du som Jay Z. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Ah JayZ ja! Da skjønner jeg. Jeg har 98 problemer. Nesten 99. Da blir jeg son Jay, WOHO!! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Ah JayZ ja! Da skjønner jeg. Jeg har 98 problemer. Nesten 99. Da blir jeg son Jay, WOHO!! Du får automatisk en Bitch, når du er på 99. Endret 16. oktober 2012 av Carlgutt Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Jay-z got it wrong. I've got 99 problems, and they're all bitches 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Haha, hvorfor klikker folk på sånt? Fordi jeg er så mye bedre enn dem. Det gjør vondt å være SÅ overlegen og suveren. Var det noe du ville? Skrev fra mobil, så innlegget ble visst borte. Det jeg mente var klikke som i klikke med musa. Endret 17. oktober 2012 av TMB Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Haha, hvorfor klikker folk på sånt? Fordi jeg er så mye bedre enn dem. Det gjør vondt å være SÅ overlegen og suveren. Var det noe du ville? Skrev fra mobil, så innlegget ble visst borte. Det jeg mente var klikke som i klikke med musa. Du skrev innlegget inni sitatet Lenke til kommentar
Quote Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 http://www.firda.no/nyhende/article6290176.ece For noen forbanna tullinger. De føler at deres mening er over alle andre sin - og "mer riktig", og tyr dermed til sivil ulydighet. En skam for demokratiet. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Forstod ikke den artikkelen. Sjødeponi? wtf Lenke seg fast hvor? Uansett, frister å ta en jeep og hekte dem til den, og gi på som faen. Endret 17. oktober 2012 av coyotemannen 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Lærere som gjør ellers interessante fag dønn kjedelige. Undervisningen går ut på at han viser oss en youtube film, gir oss en oppgave og noen sider vi kan se på, og ber oss gjøre oppgaven og lage en 4-5 siders rapport. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Dropp ut og ta det som privatist 1 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Dritlei av "dørene åpnes" på konsertbilletter uten at de samtidig nevner konsertstart. Har opplevd at konserter ikke starter før 2-3 timer etter at dørene åpner, og det er mildt sagt frustrerende. 1 time er vanlig, men når det ikke står spesifisert kan det være hva som helst. Livet mitt er ikke så kjedelig at jeg finner det morsomt å kaste bort flere timer med å ikke gjøre noen verdens ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå