NothinDoin™ Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Lånekassens kundetelefon -.- 2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Skulle til dynga for å lempe et kasse-TV fra 1993. Svingte feil, og havnet på feilsida av en bomstasjon. 20 kroner for å få lov til å snu. 1 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 At det tydeligvis ikke er en standard på klesstørrelse. Kjøpte to forskjellige gensere av samme str. men den ene er unektelig mindre enn den andre, og den sitter ukomfortabelt tett på. 4 Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 At det er så forbandet mye som inneholder laktose, samt at produktene er veldig dårlig merket. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Vel, den billigere osten koster 40 kr, så det er ikke så mye å spare. Riktignok får jeg ost og melk av den grunn, men jeg er skeptisk når osten smaker plastikk (som f.eks. First Price, men ser ikke på det som ost i det hele tatt). Å være fattig irriterer meg. Alt jeg vil ha, er en flaske scotch og en boks snus, men alt jeg har er møkkavann. First Price-ost er Synnøve Finden i forkledning. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Vel, den billigere osten koster 40 kr, så det er ikke så mye å spare. Riktignok får jeg ost og melk av den grunn, men jeg er skeptisk når osten smaker plastikk (som f.eks. First Price, men ser ikke på det som ost i det hele tatt). Å være fattig irriterer meg. Alt jeg vil ha, er en flaske scotch og en boks snus, men alt jeg har er møkkavann. First Price-ost er Synnøve Finden i forkledning. Med andre ord, plastikk. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Er uansett 40 kr spart, selv om du må ta til takke med dårlig "ost" i en periode. Jeg irriterer meg atter en gang over nettverket her. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 at enkelte folk ALDRI klarer å inrømme feil... Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Når jeg sitter og snakker med noen på msn, også er de plutselig "Borte" uten varsel Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 2nd. Eller.. Folk som ikke sier ifra før de stikker av på msn. Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Bruker folk ennå msn? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 I går var nettet knallis, og det var supergøy. I dag ahr nettet vært helt usannsynlig treigt (2 min cirka å laste inn en tråd) >.< Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Bruker folk ennå msn? ja Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Bruker folk ennå msn? Nei. Men vi later som for å virke cooole. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Bruker folk ennå msn? Du minner om idiotene som spør om folk "enda bruker facebook?" fordi de selv ikke gjør det og føler seg som et slikt unikt snøflak at de må uttrykke det. Sånne folk irriterer meg. Selvgode hipsterkuker hele gjengen. 4 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Nå har det seg faktisk slik at jeg er sjokkert over at folk fortsatt bruker Live Messenger, men MSN-nettverket bruker jeg jo selv. EDIT: På skolen er jeg dessverre tvunget til å bruke Live Messenger. Endret 3. desember 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Du minner om idiotene som spør om folk "enda bruker facebook?" fordi de selv ikke gjør det og føler seg som et slikt unikt snøflak at de må uttrykke det. Sånne folk irriterer meg. Selvgode hipsterkuker hele gjengen. Godt sagt! Netcom-reklamer irriterer 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Live messenger er sykt G da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Nissen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå