Kaymeerah Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Irriterer meg at jeg skrev et innlegg nettopp hvor jeg trodde jeg skrev et ord feil og retta på det etterpå, men så viste det seg at ordet var riktig til å begynne med, så jeg måtte redigere det igjen. Så jeg redigerte det for ingenting. Du har nå alltids dette inlegget da. 1 Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Kaarerekanraadi: Hvordan faen skal man uttale nicket ditt egentlig? Det er jo så enkelt. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 At jeg må spise fiskegratengen med kniv fordi jeg ikke gidder å vaske opp. 3 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Det er jo så enkelt. I like your cat, though. At jeg må spise fiskegratengen med kniv fordi jeg ikke gidder å vaske opp. Vask en gaffel for faen, problem solved. Endret 19. oktober 2010 av Kaymeerah 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 At jeg må spise fiskegratengen med kniv fordi jeg ikke gidder å vaske opp. Vask en gaffel for faen, problem solved. Rydd ut av vasken, finn frem oppvaskkost, finn zalo, skrap av den steinharde møkka fra gaffelen, vask så for bakterier og spis. Alt for en gaffel? Problemsolving denied! 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 OK, da tar du oppvasken senere; tar den oftere også, så kommer du ikke borti disse kjipe situasjonene dine. Problemsolving denied denied. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 At jeg må spise fiskegratengen med kniv fordi jeg ikke gidder å vaske opp. Har du ikke skjei heller? 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 OK, da tar du oppvasken senere; tar den oftere også, så kommer du ikke borti disse kjipe situasjonene dine. Problemsolving denied denied. SHTHREEEEEHHHSSSS.................................................. At jeg må spise fiskegratengen med kniv fordi jeg ikke gidder å vaske opp. Har du ikke skjei heller? Hva? Nei! Eddu gal? 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Sikkert litt, men du har ikke SKJEI så du er jo faen meg bare dritrar. Irriterer meg over at navnene på noen av sangene mine har blitt forkorotet til dumme ting, som f.eks Sgt. Pepper's Lonely Hearts Cl. Hvor ble det av ub? Endret 19. oktober 2010 av Cowboy Bob 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg har sleiv! Sjai blir brukt opp til alle cocopopsene jeg spiser. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Trenger ikke en skjei til hver cocopop vet du. 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Ikke argumenter om slikt med Gavekort, han går med EPIC SHTICK NINJA ATTACK etter deg etter en stund. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Trenger ikke en skjei til hver cocopop vet du. Jo, når skjeene er dekket av melkechisp med en grønnaktig tone så bør man skifte skje. Ikke argumenter om slikt med Gavekort, han går med EPIC SHTICK NINJA ATTACK etter deg etter en stund. Already taken care of! 1 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Snøfiller i lufta i dag Vil ikke ha vinter enda!! 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Og der var et nytt pluss-raid på plass.. Flott at noen tar over etter Gypsy.... Virkelig flott.. Irriterer meg at høyttalerne er sprengte, og at jeg må bruke tid på å fikse de 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Irriterer meg at det slutte å snø, snøen gir julestemning --------------------- Hvordan fikser du ødelagte høyttalere ? Endret 19. oktober 2010 av Mr. A 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Åh faen...Conan volum 8 har visst komt ut uten at jeg har fått det med meg, så jeg har kjøpt volum 9 >.< 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 At brukere her forer plussemafiaen og folk som kjøper high-end kjølere til PCen uten å overklokke. 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Trøtt hele dagen, uansett hvor mye eller lite jeg sover. Faen så irriterende. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Trøtt hele dagen, uansett hvor mye eller lite jeg sover. Faen så irriterende. Jeg tror ikke på deg når du sier at du spiser jevnt og mye. Les om kosthold, kjøp deg mer mat og ta kosttilskudd, spesielt sporstoffer (mineraler og vitaminer). Endret 19. oktober 2010 av Gavekort 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå