Lami Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 I've said it before, and I say it again: Fuck AP (trolololol, no offence, no commentz pl0x.) Ihvertfall, mobbing. Ble faktisk litt trist inni meg når jeg leste om Amanda Todd. Skjekk Face-siden "RIP Amanda Todd" :/ Tok selvmord pga mobbing. Og les den teksten fra hu som står litt lengre nede på siden der :'( 2 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 I've said it before, and I say it again: Fuck AP (trolololol, no offence, no commentz pl0x.) Ihvertfall, mobbing. Ble faktisk litt trist inni meg når jeg leste om Amanda Todd. Skjekk Face-siden "RIP Amanda Todd" :/ Tok selvmord pga mobbing. Og les den teksten fra hu som står litt lengre nede på siden der :'( Ja, det er trist og man blir litt sur, irritert og trist nårr man leser det....... ;( Det er jo et alvorlig thema som men irriterer seg over,.... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 så dette på 9gag (jada, jada) Er det bare jeg som synes det er råfrekt å drive med mobilen når man spiser med andre? 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 problemet når man er full er at man ikke har lyst til å våkne opp edru Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Ser ikke helt problemet. Kommer jo helt an på situasjonen og hvor opptatt man er med telefonen. At det er råfrekt kan jeg ikke si meg enig i annet enn spesielle anledninger. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Om ikke råfrekt, er det iallefall frekt. Er folk virkelig så avhengige av mobilen sin? 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 (endret) så dette på 9gag (jada, jada) Er det bare jeg som synes det er råfrekt å drive med mobilen når man spiser med andre? ja, mobilen er del av vårt samfunn nå, godta det eller dø!!!! eller gå ut i villmarka og slå av mobilen, valget er ditt! Endret 14. oktober 2012 av coyotemannen Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Om ikke råfrekt, er det iallefall frekt. Er folk virkelig så avhengige av mobilen sin? Vel, jeg anser situasjonen. Om det ikke er en spesiell anledning og det kommer en melding, etc. så ser ikke jeg problemet i å sjekke hva det omhandler. Om en person konstant sitter med telefonen i hånda mens man eter er jo det noe annet. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 problemet når man er full er at man ikke har lyst til å våkne opp edru Hvis ud våkner opp edru, så har du ikke drukket nok dagen før. 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 De derre reklamene med bilder av neshorn uten horn. Herregud så jævlige de er. Har aldri brukt Adblock før, men vurderer å begynne nå, for jeg orker ikke flere av de bildene. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 http://www.dagbladet.no/2012/10/14/nyheter/siktet/bamse/bamsemann/tysek/23842889/ Slike saker som dette. Forbanna lynsjementalitet hos folk. Hver gang det kommer en eller annen mistanke mot noen så er det alltid en gruppe mennesker som på død og liv skal finne ut hvem siktede er for så å henge h*n ut uten at det er blitt avsagt noe dom. 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 At på til var det helt opplagt at han var uskyldig helt fra starten av. I mellomtiden har ikke engang pedo-voldektsmannen fra Arbeiderpartiet engang mistet posisjonen sin i partiet Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Dei sikta seriøst en mann for å kjøre med ein bamse? Alvorlig talt, dette blir for dumt. Blir som å sikte isbilmannen for "lokkende og truende atferd." 4 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Vel, vitneutsagnene sa jo at de hadde blitt kontaktet av en mann med en stor teddybjørn i forsetet. Og da er det ikke rart de stilte mistanke mot tyskern når han kjører rundt med en megastor bamse i bilen. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Noen andre som har lyst til å dra til den bortskjemte jentungen i OneCall-reklamene? 5 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Hvorfor skulle man ønske det? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Noen andre som har lyst til å dra til den bortskjemte jentungen i OneCall-reklamene? ikke dra til, men jeg er føkkings lei av henne. 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Dere ser for mye på TV. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Ser folk fortsatt på TV i 2012? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Har ikke sett på TV på et par måneder tror jeg. Hva skal man med TV når man har TPB? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå