cowboy bob Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Fuck karrierepolitikere, er bare en gjeng anti-demokratiske jævler hele gjengen i Stortinget. Om du stemmer på noen av dem kan du like godt gro en fin bart og kalle deg Quisling. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Helt enig. Min stemme er å ikke stemme på noe. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) min å, gidder ikke stemme... (tror ikke jeg kan engang) Endret 13. oktober 2012 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
Occi Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Det er forskjell på å være sofavelger og å stemme blankt. Førstnevne irriterer meg. Krever ikke fryktelig mye å dra å stemme.. Ved å stemme blank hinter man til at man ikke er noe særlig fornøyd med noen av partiene, og om mange stemmer blankt er det grunn til å ta en titt på hvordan politikk som føres. 2 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 men å stemme blankt eller ikke stemme er ikke no forskjell, politikerne bryr seg ikke uansett.... -.- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Jeg bryr meg. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 okei, greit å høre, Du er sikkert ikke herfra hvor jeg kommer fra da.... siden her hmm, nja gjør de mere hva de vil liksm.... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Det er forskjell på å være sofavelger og å stemme blankt. Førstnevne irriterer meg. Krever ikke fryktelig mye å dra å stemme.. Ved å stemme blank hinter man til at man ikke er noe særlig fornøyd med noen av partiene, og om mange stemmer blankt er det grunn til å ta en titt på hvordan politikk som føres. Det er forskjell på det å ikke gidde, og det å bevisst ikke delta i dagens system av forskjellige årsaker. For min del er det ikke snakk om latskap. Er mer eller mindre apolitisk. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 okei, greit å høre, Du er sikkert ikke herfra hvor jeg kommer fra da.... siden her hmm, nja gjør de mere hva de vil liksm.... Nei, er nok ikke fra Bærum. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 okei, greit å høre, Du er sikkert ikke herfra hvor jeg kommer fra da.... siden her hmm, nja gjør de mere hva de vil liksm.... Mtp neste valg er stortingsvalg spiller ikke det noen rolle hvor folk kommer ifra. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Folk som har linket instagram til facebook, så får man alt vedkommende liker eller legger ut av bilder. Why? Tenk hvis vedkommende legger ut puppebilder, og glemmer av at det kommer automatisk på facebook. Insta-pupp `? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 nårr man skal lage mat og går fort på PCen imens og glemmer maten.... kommer tilbake og allt lukter helvette.... -.- Pluss en jævlig vaske jobb som venter ( 2 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) At når min mor var på besøk her for en uke siden, dro hun med seg halve garderoben min hjem til seg for å vaske det, så kunne hun bare sende det med posten opp igjen. Har ennå ikke fått det, og synes egentlig at det var veldig snålt at hun valgte å ta det med seg, spesielt siden hun bor sånn 5 timer unna. Tror det var heftig mors instinktet som kicka inn. Takknemlig og sånt skal man jo selvfølgelig være da. Endret 13. oktober 2012 av Carlgutt 3 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Kjedelig det, nesten likt som når de rengjør rommet ditt og etterpå har man ingen kjennskap til stedet og tenker "er jeg i en alternativ univers?!". In other news, jeg er hos foreldrene mine, alene i huset, og tenkte jeg skulle leie film, men naboen har gjester og bilene har sperret innkjørselen så jeg kommer ikke ut. Ringte på men ingen kom, så enten er ringeklokka ødelagt eller så hørte de ikke. Jaja, da får jeg bare være alene og se filmer på andre måter da. 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Kjedelig det, nesten likt som når de rengjør rommet ditt og etterpå har man ingen kjennskap til stedet og tenker "er jeg i en alternativ univers?!". In other news, jeg er hos foreldrene mine, alene i huset, og tenkte jeg skulle leie film, men naboen har gjester og bilene har sperret innkjørselen så jeg kommer ikke ut. Ringte på men ingen kom, så enten er ringeklokka ødelagt eller så hørte de ikke. Jaja, da får jeg bare være alene og se filmer på andre måter da. Hmm, ja det er litt kiipt, :// Men skulle nesten tenkt på film litt før Nå må du se fra nettet, eller nøye deg med de du har liggenes (om du har da ) Men anywayes må du ha en fin Lørdagskveld Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 FrP-argumentering. vel, Regjeringen trenger jo ikke gjøre det SÅ lett for dem. Et annet godt eksempel er alle millionene vi strør over Russland for at de skal rydde opp i marinens atomavfall. Samtidig som de bruke over tusen milliarder kroner på å bygge NYE fremtidige atomavfallsfeller.. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Tenkte ikke på det før fordi jeg kom egentlig for dekkskift og andre små ting. Ringte kompisen men han var i Oslo med daten sin. Ikke mye bra å se på TV heller, så til nød nå "leier" jeg de to siste Fast & Furious filmene. Ja, så deep shit er jeg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Bla bla, politikk, bla bla bla. 3 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Bla bla, politikk, bla bla bla. Ja, kunne ikke blitt mere enig...... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå