Gjest Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 har begge to så jeg vet hva jeg snakker om:) Sikker på det? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Ja, det er han sikker på. Ikke at argumentene hans har noe vekt overhodet, men han er sikker i sin sak uansett. 3 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Skjer med at jeg kommer i kontakt med utenlandske og ganske saxy jenter, gjerne på min alder eller lavere da! Og som begynner å snakke, vil ha Skype navn, nummer osv.. 1 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Jeg pleier å gjøre det på den måten der. At det blir kø driter jeg selvfølgelig i. Og hvis du fyller pantemaskinen slik at du selv må stå og vente, driter du også i? Kanskje at de som jobber der har bedre å gjøre på en å tømme en pokkers maskin hvert andre minutt, driter du vel også i? Pokker altså, dere må bry dere mer om andre. Kunder som dokkar irriterer meg grenseløst. EDIT: Og så! imsdal, ølbokser, alt av plast blir trykt sammen. Det er derfor ikke en god idè å ta en slurk av en flaske før du sender den gjennom pantemaskinen. Hell den ut i vasken, på gaten, i munnen din osv. Ellers så sender jeg deg inn på panterommet for å tørke opp det pokkers griseriet du har stilt i stand. Vis hensyn da. Endret 10. oktober 2012 av The Barnacle 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Og hvis du fyller pantemaskinen slik at du selv må stå og vente, driter du også i? Kanskje at de som jobber der har bedre å gjøre på en å tømme en pokkers maskin hvert andre minutt, driter du vel også i? Fem minutter ekstra har jeg null problemer med, og ja, det driter jeg i. De har en panteautomat og jeg velger å bruke den på den måten som passer meg best, og gjør det enklest for meg, ikke dem. Pokker altså, dere må bry dere mer om andre. Nei, jeg må ikke det. 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Er jeg egentlig nødt til å sende over penga og få headsettet tilbake? Jeg driver faen ikke noe returordning hvis man ikke liker tingene man har kjøpt. Og de er ekte, uansett hvordan han vrir på det. Han har sikkert komt i skade for å ødelegge dem elns og vil lure deg, vis han fingern (ikke bokstavelig talt) og drit i han. Skjer med at jeg kommer i kontakt med utenlandske og ganske saxy jenter, gjerne på min alder eller lavere da! Og som begynner å snakke, vil ha Skype navn, nummer osv.. De vil sikkert bli importert til vårt fagre land. Og hvis du fyller pantemaskinen slik at du selv må stå og vente, driter du også i? Kanskje at de som jobber der har bedre å gjøre på en å tømme en pokkers maskin hvert andre minutt, driter du vel også i? Fem minutter ekstra har jeg null problemer med, og ja, det driter jeg i. De har en panteautomat og jeg velger å bruke den på den måten som passer meg best, og gjør det enklest for meg, ikke dem. Pokker altså, dere må bry dere mer om andre. Nei, jeg må ikke det. kuk 2 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Og hvis du fyller pantemaskinen slik at du selv må stå og vente, driter du også i? Kanskje at de som jobber der har bedre å gjøre på en å tømme en pokkers maskin hvert andre minutt, driter du vel også i? Pokker altså, dere må bry dere mer om andre. Kunder som dokkar irriterer meg grenseløst. EDIT: Og så! imsdal, ølbokser, alt av plast blir trykt sammen. Det er derfor ikke en god idè å ta en slurk av en flaske før du sender den gjennom pantemaskinen. Hell den ut i vasken, på gaten, i munnen din osv. Ellers så sender jeg deg inn på panterommet for å tørke opp det pokkers griseriet du har stilt i stand. Vis hensyn da. Nå ble det plutselig mer moro enn bare penger, når det kommer til panting. Takk for tipset! Endret 10. oktober 2012 av Cakenommy 2 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Jeg pleier å gjøre det på den måten der. At det blir kø driter jeg selvfølgelig i. Og hvis du fyller pantemaskinen slik at du selv må stå og vente, driter du også i? Kanskje at de som jobber der har bedre å gjøre på en å tømme en pokkers maskin hvert andre minutt, driter du vel også i? Pokker altså, dere må bry dere mer om andre. Nei, når eg skal gjenvinne på ein plass som er skapt for å gjenvinne, gir eg ein long og kraftig faen i om folk må gjere jobben sin. Maskina må tømmast når den er full uansett, er det kanskje betre om eg kjem inn med eitt plastnett kvart tiande minutt enn 5 plastnett på 5 minutt? Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 EDIT: Og så! imsdal, ølbokser, alt av plast blir trykt sammen. Det er derfor ikke en god idè å ta en slurk av en flaske før du sender den gjennom pantemaskinen. Hell den ut i vasken, på gaten, i munnen din osv. Ellers så sender jeg deg inn på panterommet for å tørke opp det pokkers griseriet du har stilt i stand. Vis hensyn da. Nå ble det plutselig mer moro enn bare penger, når det kommer til panting. Takk for tipset! Jeg køddet ikke om å hale deg inn på det rommet der. Har gjort det før, gjør det igjen. Håper virkelig ikke du bor i min by. Drittsekker altså. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Cakenommy er vel trønder eller bor i trondheim, så du er rimelig trygg. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 EDIT: Og så! imsdal, ølbokser, alt av plast blir trykt sammen. Det er derfor ikke en god idè å ta en slurk av en flaske før du sender den gjennom pantemaskinen. Hell den ut i vasken, på gaten, i munnen din osv. Ellers så sender jeg deg inn på panterommet for å tørke opp det pokkers griseriet du har stilt i stand. Vis hensyn da. Nå ble det plutselig mer moro enn bare penger, når det kommer til panting. Takk for tipset! Jeg køddet ikke om å hale deg inn på det rommet der. Har gjort det før, gjør det igjen. Håper virkelig ikke du bor i min by. Drittsekker altså. Oh, so scared. Buhu! 1 Lenke til kommentar
me1 Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 har begge to så jeg vet hva jeg snakker om:) Sikker på det? yep helt sikker, er ikke expert eller no, men som forbruker mener jeg at beatsene erubehagelige og altfor mye bass:) vil anbefale rza sine Lenke til kommentar
krumspring Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 fuck beats, wesc chamber av RZA er ganske mye bedre, kulere og deiligere;) har begge to så jeg vet hva jeg snakker om:) lol du er akkurat som meg Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 samme avatar også..synes jeg har sett den av avataren på flere faktisk, sikker på at du ikke har flere brukere her me1 eller skal jeg si krumspring?? 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) EDIT: Og så! imsdal, ølbokser, alt av plast blir trykt sammen. Det er derfor ikke en god idè å ta en slurk av en flaske før du sender den gjennom pantemaskinen. Hell den ut i vasken, på gaten, i munnen din osv. Ellers så sender jeg deg inn på panterommet for å tørke opp det pokkers griseriet du har stilt i stand. Vis hensyn da. Nå ble det plutselig mer moro enn bare penger, når det kommer til panting. Takk for tipset! Jeg køddet ikke om å hale deg inn på det rommet der. Har gjort det før, gjør det igjen. Håper virkelig ikke du bor i min by. Drittsekker altså. En lowlife som deg hadde aldri halt meg inn noen plass oss mafios bryr oss ikke om folk som jobber på panten Endret 10. oktober 2012 av coyotemannen 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Hahaha, nice 1 krumspring. Digger navnet ditt btw. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Hva faen har skjedd her, rene sirkuset... Cowboy Bob har skjedd. Kun han. Kanskje Pokey også. 2 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Har fjernet en del tulleinnlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå