Pubé Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg også. Jeg skrev den BESTE STILEN JEG NOENGANG HADDE SKREVET! Men det var FULL av gramatikkfeil (nynorsk altså) Læreren sa det var den beste jeg hadde skrevet, men alle feilene mine trakk ned over en karakter. 4 på bokmål, 4+ på nynorsk. Bokmålstilen besvarte nesten ikke oppgaven, men rettskrivingen og flyten var god. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Norsksensorer. Ene ville gi meg 5+, andre ville gi meg 2. Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Noen som så på "unge Fleksnes" i kveld? Da skjønner dere nok hvorfor jeg drar det inn her. Zappa innom i stad, holdt ut i 30 sekunder. Er jo så og si en parodi av gode gamle Marve Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Ord delings feil irriterer. In before "OMFG DET HETER ORDDELINGSFEIL" Endret 2. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) "konkurransen eksisterer ikke, eller er forutfor din tid..." Edit: Det at eg nesten ALLTID har ein slurvete skrivefeil i innlegga mine irriterar. Då må eg til med redigering, og får ei stygg boks nederst i innlegget. Endret 3. desember 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 "konkurransen eksisterer ikke, eller er forutfor din tid..." Edit: Det at eg nesten ALLTID har ein slurvete skrivefeil i innlegga mine irriterar. Då må eg til med redigering, og får ei stygg boks nederst i innlegget. fikk og den, og som tråden sier, og det er irriterende Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) FORUM, SLUTT OG VÆR SÅ TREIGT. edit: Jeg skriver som en retard, på tide å sove kanskje. edit2: Irriterer også at jeg har mistet ørepluggene mine nå som jeg har det fantastiske soundtracket til Tron: Legacy samt albumet A view from the end of the world til min nytelse. Endret 3. desember 2010 av Pokey Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Dette irriterer: http://www.dagbladet.no/2010/12/02/nyheter/flyforsinkelser/veret/14551146/ Faen til whining på noen folk! Er det virkelig nødt til å gå til Dagbladet fordi du sitter fast på Gatwick. Hold kjeft for faen! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 "Fløy Norwegian til London (...)" Norwegian kan ikke styre været, jævla idioter. Faen jeg hater sånne jævla oppmerksomhetssyke tullinger. Håper de brenner i helvete til evig tid. 3 Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Med HAARP kan man styra vädret. Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 At folk mener at man skal gå i merkeklær til masse tusen 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 At en vanlig Jarlsberg skal koste 60-70 kr. :| Vil jeg kline til med en vellagret, må jeg opp i 80-90 kr. Og den eneste melken jeg kan drikke (laktosefri), koster 31 kr. Jeg har 70 kr og må velge mellom ost og melk. QQ Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Melk, så lager du osten selv! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Eller kjøp en billigere ost, selv om den kanskje ikke er like god. Lenke til kommentar
haakl Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) first price 3 på naturfag irriterer.... at ingen andre har like kul juleavatar som meg irriterer også edit: dobbelpost wtf? Endret 3. desember 2010 av CP-ape Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Vel, den billigere osten koster 40 kr, så det er ikke så mye å spare. Riktignok får jeg ost og melk av den grunn, men jeg er skeptisk når osten smaker plastikk (som f.eks. First Price, men ser ikke på det som ost i det hele tatt). Å være fattig irriterer meg. Alt jeg vil ha, er en flaske scotch og en boks snus, men alt jeg har er møkkavann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå