Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

politiet skal få eget kontor på den splitter nye videregående skolen hvor jeg bor. de skal drive med forebyggende arbeid. hva i all verden skal det bli av samfunnet? det blir som å ha politiet hengende over seg på arbeidsplassen. helt sinnsykt at sånt blir godkjent!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jammen hallo da. Det er ikke bare å skaffe seg venner. Sånn var det når man løp rundt på stranda om sommeren som liten, men ikke nå lenger. Som voksen er det utrolig vanskelig å skaffe seg venner. Syns jeg ihvertfall. Jo eldre man blir, desto vanskeligere blir det å få nye venner.

Jeg er ikke særlig sosial, men det kommer nettopp av at jeg ikke har noen venner. Stikker ikke inn på et tilfeldig utested og begynner å snakke med folk.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke særlig sosial, men det kommer nettopp av at jeg ikke har noen venner. Stikker ikke inn på et tilfeldig utested og begynner å snakke med folk.

Tro det eller ei, men det funker. Om man sitter sammen og tar seg en pils, så plutselig slår man i en liten prat. Gjenta flere ganger, og plutselig kan man være godt nok kjent til å være venner. Eller ikke.

Lenke til kommentar

Finn folk du deler samme interesse med.

Har skaffet meg maaange venner etter jeg kjøpte meg en Nissan 200SX og meldte meg inn i 200sx-ogn. Mye enklere å bli kjent med folk man deler interesse med :)

Lenke til kommentar

Jammen hallo da. Det er ikke bare å skaffe seg venner. Sånn var det når man løp rundt på stranda om sommeren som liten, men ikke nå lenger. Som voksen er det utrolig vanskelig å skaffe seg venner. Syns jeg ihvertfall. Jo eldre man blir, desto vanskeligere blir det å få nye venner.

hvorfor holdt du ikke kontakten med de gamle vennene dine?
Lenke til kommentar

Ensom. Irriterende.

Jeg hatet skolen de siste årene jeg gikk, men da hadde jeg i det minste venner. Kan ikke akkurat si jeg savner den tiden, men savner ihvertfall folkene. Sukk.

1. Omegle.com
  2. "What are you into?" -> skriv inn noe som interesserer deg som katter, pc, musikk osv.
  3. Start a chat: Text OR video!

:)

Lenke til kommentar

Tro det eller ei, men det funker. Om man sitter sammen og tar seg en pils, så plutselig slår man i en liten prat. Gjenta flere ganger, og plutselig kan man være godt nok kjent til å være venner. Eller ikke.

Det er jo vel og bra, men når man ikke drikker er det lite vits å gå på utesteder egentlig. Og selv om jeg gjorde det så er det å gå på byen alene bare trist.

Finn folk du deler samme interesse med.

Har skaffet meg maaange venner etter jeg kjøpte meg en Nissan 200SX og meldte meg inn i 200sx-ogn. Mye enklere å bli kjent med folk man deler interesse med :)

De eneste interessene jeg har som jeg kunne utnyttet på den måten til å bli kjent med folk er hest og hund. Og jeg har ingen av delene.

hvorfor holdt du ikke kontakten med de gamle vennene dine?

Long story short. Jeg flyttet til Tyskland, fant ut at jeg egentlig bare hadde to venner som brydde seg nok til å holde kontakt, flyttet tilbake, ble blown off av den ene så ofte at jeg gikk lei, og den andre ignorerer totalt et hvert forsøk på kontakt.

Ensom. Irriterende.

Jeg hatet skolen de siste årene jeg gikk, men da hadde jeg i det minste venner. Kan ikke akkurat si jeg savner den tiden, men savner ihvertfall folkene. Sukk.

1. Omegle.com
  2. "What are you into?" -> skriv inn noe som interesserer deg som katter, pc, musikk osv.
  3. Start a chat: Text OR video!

:)

Omegle er ikke det samme som å ha venner. Nettvenner er ei heller som å ha venner IRL.

Det der er veldig sant. Lett å få online venner, men det er ikke det samme med mindre man bor i nærheten av hverandre. Jeg har noen slike, men det hjelper lite når jeg sitter her i min lille småby på Vestlandet og de er i nærheten av eller i Oslo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...