Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer at alt skal være så rettferdig, blir det rettferdig om man skal kaldkvele dyrene i skogen?

Nei, men har ikke noe til overs for idioter som dreper elg fordi det er kult. Har man stor respekt for skog og natur er det greit, spesielt om man lever i villmarken og ikke har mat på bordet hjemme.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jenter som leter eller venter på "den rette", og alt oppstyret rundt det hele. Blir gal.

Hvordan de planlegger og drømmer om bryllup, barn og hele greia.

Jeg for min del, tror ikke på "den rette", Dere vet "the knight in shining armor" og all den bullshiten.

Tror mer at det finnes flere forskjellige som er den rette for deg der og da, i perioder gjennom livet.

Man får nye erfaringer og opplevelser, man kan forandre meninger og verdier gjennom tiden som går. Derfor forandrer de fleste også på hva som er drømmemannen, eller kvinnen.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jenter som leter eller venter på "den rette", og alt oppstyret rundt det hele. Blir gal.

Hvordan de planlegger og drømmer om bryllup, barn og hele greia.

Jeg for min del, tror ikke på "den rette", Dere vet "the knight in shining armor" og all den bullshiten.

Tror mer at det finnes flere forskjellige som er den rette for deg der og da, i perioder gjennom livet.

Man får nye erfaringer og opplevelser, man kan forandre meninger og verdier gjennom tiden som går. Derfor forandrer de fleste også på hva som er drømmemannen, eller kvinnen.

Det er vel som oftest disse jentene som ikke akkurat er keepers.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Folk som ligger i venstrefila når det er HELT ledig ikke en jævla bil på flere hundre meter, men som faen ikke flytter seg. Tror jeg blinka med fjernlysa 20 ganger før pikken flytta seg.

Irriterer meg også at jeg heiv ut vannet på potene før jeg kjente om de var ferdige... noe de ikke var!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...