Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Folks holdning til kaffe. Kaffe er liksom det som representerer at du har blitt "voksen", det virker som folk flest forbinder det med modenhet. Hver gang jeg sier at jeg ikke drikker kaffe, så reagerer folk på en sånn rar overlegen måte. Alltid viktig å understreke at du har drukket det siden du var 9år, eller at nei du likte det heller ikke i starten, men man må venne seg til det. Gi det et par år til liksom, så klarer du nok også å drikke det.

 

Kan legge med at jeg synes kaffe er godt, men blir for sterkt for magen min :)

 

Edit: Snakker så klart om unge voksne, sånn 17-21 åringer.

Endret av Carlgutt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folks holdning til kaffe. Kaffe er liksom det som representerer at du har blitt "voksen", det virker som folk flest forbinder det med modenhet. Hver gang jeg sier at jeg ikke drikker kaffe, så reagerer folk på en sånn rar overlegen måte. Alltid viktig å understreke at du har drukket det siden du var 9år, eller at nei du likte det heller ikke i starten, men man må venne seg til det. Gi det et par år til liksom, så klarer du nok også å drikke det.

 

Kan legge med at jeg synes kaffe er godt, men blir for sterkt for magen min :)

 

Edit: Snakker så klart om unge voksne, sånn 17-21 åringer.

 

Sant så sant. Spesielt irriterende er dette med "du blir vant til det etterhvert". Hva faen er det for noe tull? Jeg blir vant til å drikke mitt eget urin etterhvert også, men ikke faen om jeg begynner med det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dobbelmoralskepersoner angående pengebruk.

 

Eks:

Lopez som kjøper en veske til datteren sin til 12.000.

 

så kommenterer det folk som roper ut: "Blir kvalm. Man kanne ha reddet mange barn med den summen"

 

Javel? Hva med å begynne å gå i seg selv og se hva man eier? Jo, man eier en mobil til 4-5 tusen, pc til over 10.000, bil til 500.000-1 millioner. Tror du ikke de som er ENDA fattigere enn de som har slike dingser vil si det samme som dere vil si til de som er mye rikere en dere?

 

Slike folk er rett og slett DUMME og helt tilbakestående!

Endret av Laffe
  • Liker 3
Lenke til kommentar
jau vesst ! ;P

hadd vært arti å skotti ein 12 spirar ^^

Tatt fra et kommentarfelt på facebook, om elgjakt.

 

Artig? Det er faen ikke artig at en liten spjæling tar livet av majestetiske dyr.

Du kan få gå rundt og skyte ryper til du lærer om respekt. Idiot.

 

Plager meg at våpen gir makt til hvem som helst. At en feit, treg faen kunne drept Bruce Lee som dedikerte hele livet sitt til martial arts.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...