Hestekølle Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 "This video is fake and gay" på youtube. Det kan du takke tidenes mest irriterende fyr, Ray William Johnson, for. Skulle knust ballene hans et par ganger ja Tror han er så jævlig kul med arrogansen og det nedlatende pisset om andre mennesker. 2 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Når folk prøver å trøste andre med at "andre har det verre". Det er jaggu meg ikke noen trøst. Det gjør meg heller trist. Hvordan kan man unne noen andre noe verre enn det negative man selv opplever? Det ville i alle fall vært en liten trøst hvis alle andre hadde det bra. Endret 2. desember 2010 av Dermuszdel 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Ray William Johnson irriterer. 4 Lenke til kommentar
haakl Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 føler meg så loner siden jeg digger RWJ...? at hestekølle fikk 5+, og jeg fikk 5 på gymprøva irriterer Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 føler meg så loner siden jeg digger RWJ...? at hestekølle fikk 5+, og jeg fikk 5 på gymprøva irriterer Det fryder meg, men er vel feil plass å poste Dag-Fuckvind irriterer meg Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Det er like før jeg gjenskaper denne office space-scenen med printeren min nå Endret 2. desember 2010 av olehh Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Fryser på fingrene. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 att noen andre fikk inleg 3333 :O Lenke til kommentar
;_; Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 SATANS DRITTKALKULATOR :realmad: Dritten fungerer ikke dagen før jeg har mattetentamen, kan bruke PC men foretrekker absolutt Casio kalkulatoren min. Prøven kommer også garantert å gå til helvete, har fått 6- på begge matteprøvene så langt i år, men jeg sliter noe jævlig atm selv med enkle oppgaver. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 6-? det er sykelig bra da! Lenke til kommentar
;_; Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Ja, har virkelig fått sansen for matte i år. Men nå går alt til helvete, jeg kjenner det på meg. Klarer nesten ingen av del 1 oppgavene vi har fått utlevert (tidligere prøve eller noe). Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Mattetentamen imorra, og jeg sliter med de vanligste oppgavene (De som gir meg maks poeng). Tror ikke jeg klarer 6er Lenke til kommentar
CFM Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Godt det ikke er norskeksamen da Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Pf, norskeksamen hadde jeg stryiki på, så den hadde jeg ikke giddi å prøvd på engang. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 norsktentamen er null stress da, spesielt på ungdomskolen. (ikke eksamen, tentamen). Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Bare jeg som synes eksamen på ungdomsskolen var chillere enn tentamen? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 hvilket fag snakker vi om her? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg prøver bare å glemme hele kapittelet jeg... Fikk bedre karakter i nynorsk enn bokmål og jeg kommer fra Østfold. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hvorfor? http://wimp.com/leslienielsen/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå