Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

suksess? Det er måten de har fått suksess på.. Alt ved det er feil.

Har man et talent, ja da fortjener man det. Noe bloggere ikke har.

 

Men, for all del. Jeg hadde selv elsket om noen andre likte å følge med på det jeg drev med om dagen, samtidig som at jeg tjente rått på det. Men, verden er desverre ikke så enkel, for de fleste av oss :)

Om alle skulle få "suksess", ved kun å gjøre hva den store deler av befolkningen ser på som "riktig", "ærlig" eller "fortjent", så hadde vi ikke sett mange med "suksess".

 

Hun har brukt det hun har tilgjengelig for å tjene både penger og status, uten å bry seg om hva de fleste måtte synes om det. Om man ser det på den måten, så er det heller beundringsverdig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Irriterer meg at jeg ikke klarer å finne en ordentlig fest spille liste til spotiy. Enten så er det bare lister stappfulle av typen "Top 100 - right now.", eller så er det bare masse techno dritt som det eneste jeg kan forestille meg funker til er et eller annet syre party.

 

Kanskje noen her har en fet fest spille liste? Jeg er egentlig ikke så kresen, men er litt på jakt etter noe som har litt forskjellig, som fra Queens og Bon Jovi til Avicii og David Guetta.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

suksess? Det er måten de har fått suksess på.. Alt ved det er feil.

Har man et talent, ja da fortjener man det. Noe bloggere ikke har.

 

Men, for all del. Jeg hadde selv elsket om noen andre likte å følge med på det jeg drev med om dagen, samtidig som at jeg tjente rått på det. Men, verden er desverre ikke så enkel, for de fleste av oss :)

Om alle skulle få "suksess", ved kun å gjøre hva den store deler av befolkningen ser på som "riktig", "ærlig" eller "fortjent", så hadde vi ikke sett mange med "suksess".

 

Hun har brukt det hun har tilgjengelig for å tjene både penger og status, uten å bry seg om hva de fleste måtte synes om det. Om man ser det på den måten, så er det heller beundringsverdig.

Dette stemmer, hun skriver om det hun liker og det vil folk lese og derfor tjener hun penger. Dette er bra og kult, er mange som prøver på det uten å få det til. Jeg synes allikevel det er negativt hvor mye oppmerksomhet disse typene får for det de gjør.

Lenke til kommentar

Vel dere er flinke til å sette dere selv over alle andre.

 

Jeg har kommet med fakta, jeg har ikke påstått at jeg er bedre enn deg (selv om jeg er det :tease: ).

 

Uansett står mitt poeng fortsatt. Hvorfor bytte til linux når det i praksis ikke vil gjøre noe forskjell for meg. Bortsett fra dårligere spill support.

 

Jeg har aldri sagt at du skal bytte til Linux. Jeg har sagt at Linux er bedre.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Hun har brukt det hun har tilgjengelig for å tjene både penger og status, uten å bry seg om hva de fleste måtte synes om det. Om man ser det på den måten, så er det heller beundringsverdig.

 

Hun har ikke gjort noe galt, hun bare utnytter muligheten til å tjene penger, noe alle ville gjort.

Men det er jo fortsatt et latterlig samfunn vi lever i når man kan tjene gode penger på slikt, og det er iallefall ikke beundringsverdig.

Lenke til kommentar

Vel dere er flinke til å sette dere selv over alle andre.

 

Jeg har kommet med fakta, jeg har ikke påstått at jeg er bedre enn deg (selv om jeg er det :tease: ).

 

Uansett står mitt poeng fortsatt. Hvorfor bytte til linux når det i praksis ikke vil gjøre noe forskjell for meg. Bortsett fra dårligere spill support.

 

Jeg har aldri sagt at du skal bytte til Linux. Jeg har sagt at Linux er bedre.

 

Så hva er vitsen med å kommentere dritt om Windows hver bidige gang dere/du(lycan) har muligheten. Om dere ikke vil at andre skal bruke det eller "ikke bryr dere" så drit nå i å slenge dritt. Om dere føler dere trenger Linux så go ahead. Jeg klarer meg fint med Windows da Linux ikke har noen nevneverdig overtak på noen områder jeg trenger.

 

Fint at alle kommentarene mot noen som ikke liker Linux og ikke gidder å bruke tid på det er "brukerfeil" eller "windows suger".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så hva er vitsen med å kommentere dritt om Windows hver bidige gang dere/du(lycan) har muligheten. Om dere ikke vil at andre skal bruke det eller "ikke bryr dere" så drit nå i å slenge dritt. Om dere føler dere trenger Linux så go ahead. Jeg klarer meg fint med Windows da Linux ikke har noen nevneverdig overtak på noen områder jeg trenger.

Såså, klumpen. Jeg dro frem en relevant sak - jeg har sluttet å spille (på PC, som i stor grad betyr i det hele tatt) i vanvittig stor grad nettopp fordi jeg ikke orker å styre med Windows. Det er en reellt irriterende sak, og relevant til alle postene over.

 

At du kommer her og mase og mase fordi du føler deg smått tråkket på (sikkert fordi du ikke fikk det til \o/) får du i grunn ta på din kappe. Hvorfor sier jeg det? I posten som incitet alt nevnte jeg INGENTING om linux - jeg påpekte kun problemet med PC-spilling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...