Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fatter ikke hva som er så appelerene med rosablogger. Jeg klarer også å lage middag og kle på meg om morgenen, men det er ingen som bryr seg om det om jeg gjør det.

Fordi hun har utseendet med seg. Jente og ha utseendet med deg = trenger ikke gjøre en eneste ting i livet ditt nesten fordi du vil få alt og alle gratis.

Lenke til kommentar

Sånn er det bare idag. Er du født med "flaks" kan du få alt servert på sølvfat i livet.

"Babyen min"

Forøvrig er det bs at de ikke gjør noenting. De som er på topplisten har gjerne blogget lenge og mye, samt de bruker åpenbart shitloads med tid på shopping, jentekvelder og trening. That being said; de får også greit mye servert på sølvfat. Ref link.

 

Ellers så irriterer det meg noe jævlig at radiatoren eller luftehullet under den piper. Klarer ikke å finne ut hvilken av de to det er, og det er helt umulig å google "piping" eller "piper" for da får du bare ting som handler om rør. Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar

Rosablogging er bare enda et eksempel på alt som er galt med forbrukersamfunnet, individualisering og det bisarre behovet folk har for selvrealisering uten å vite hva de vil realisere. For ikke å snakke om seksualiseringen av ungdom og hvilken effekt det har på de som er enda yngre når disse hule personene er rollemodeller.

Endret av cowboy bob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

suksess? Det er måten de har fått suksess på.. Alt ved det er feil.

Har man et talent, ja da fortjener man det. Noe bloggere ikke har.

 

Men, for all del. Jeg hadde selv elsket om noen andre likte å følge med på det jeg drev med om dagen, samtidig som at jeg tjente rått på det. Men, verden er desverre ikke så enkel, for de fleste av oss :)

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

**

lol

Dette er utrolig irriterende. For det første, så har jeg fiber hjemme hos meg selv. Nå måtte jeg flytte på hybel, på et sted hvor det var utrolig få hybler til utleie. Én hybel ringte jeg på 20 minutter etter at annonsen ble lagt ut. Hørte aldri noe fra verten.

Og selvsagt så har du jo de som kun ønsker jenter, selv om det er ulovlig. Måtte dermed ta til takke med et hus, utenfor huset til verten - hvor routeren er plassert. Derav elendig hastighet, klarer ikke å se på Youtube engang. Vurderer sterkt å klage...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...