Slimda Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Er du avhengig av Onecall for å gjøre alt du skal gjøre idag? WeekCounter-: Vil anbefale deg å fjerne siteringer som har ingenting med det du skriver om. Endret 2. oktober 2012 av Slimda 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Fifa 13 demoen fungerte utmerket hos meg på PC. stabilt på 120FPS på en 120Hz monitor er ikke dumt. I tillegg har jeg en xbox kontroller jeg kan bruke så da er ikke det noe problem. 120fps her også. Jeg bare klarer ikke PC-kontrollene, det er klin umulig. Plugg i xbox-kontrollen i pcen da. Hele greien med pc-spilling er at man kan plugge i alle mulige rare ting man vil istedenfor å være bundet til kun 1 ting som med konsoll. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Ulempen med PC-spilling er Windows. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Ja Windows er veldig problematisk, det bare fungerer hver gang og jeg har aldri problemer med det vent hva for noe 3 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Ulempen med PC-spilling er Windows. Hva da? Jeg har aldri hatt noen problemer med det. 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Ulempen med PC-spilling er Windows. Hva da? Jeg har aldri hatt noen problemer med det. Problemet er at ein ikkje kan leike overlegen og betrevitande med windows. Endret 2. oktober 2012 av svelemoe Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Hva da? Jeg har aldri hatt noen problemer med det. Du må forstå at Windows er roten til alt vondt. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Forresten her er en vits: Linux, Mac og Windows gikk inn i en bar og så ble Linux kastet ut fordi de ikke ville ha nerder der! He! He! He! Hu!! Hu!! Hey!! Hey!! 2 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Hva da? Jeg har aldri hatt noen problemer med det. Tregt, buggy, tungvindt, dyrt, inkompatibelt, lite funksjonelt, mye jobb å vedlikeholde, umulig å gjøre noe annet i det, the list goes on. Problemet er at ein ikkje kan leike overlegen og betrevitande med windows. Joda, og de folka er de verste som finnes. Noen jobber i hotellbransjen. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Så fint at jeg har null problemer med Windows og må gjennom alt mulig faenskap for at 64 bit Linux skal funke skikkelig. 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Så fint at jeg har null problemer med Windows og må gjennom alt mulig faenskap for at 64 bit Linux skal funke skikkelig. Kom tilbake når du har fått installert en god vindubehandler på Windows. EDIT: Forøvrig har vi vært gjennom dette før. Jeg har gitt dere tonnevis med grunner for at Windows ikke funker til mitt bruk, men da skriker dere "DET SPILLER INGEN ROLLE DE FLESTE TRENGER IKKE DETTE." Hint: De fleste hadde ikke merket forskjell på OS X, GNU/Linux eller Windows bortsett fra det visuelle. Endret 2. oktober 2012 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Så fint at jeg har null problemer med Windows og må gjennom alt mulig faenskap for at 64 bit Linux skal funke skikkelig. Brukerfeil. 1 Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 That's what they all say. Dog det er oftest sant. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Det er så idiotisk og påstå at Linux er best i alt for så og si at de fleste ikke merker noe forskjell. Hvorfor kan ikke jeg bruke windows når linux ikke gir noen merkbar forskjell. Kom gjerne med reelle argumenter som har en verdi for andre enn deg. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Verdi er subjektivt. Faktaene jeg kom med har vært objektive og sann, uansett om du har bruk for det eller ei. Disse faktaene gjør *nix bedre enn Windows uansett om du har bruk for det eller ei. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Så vennligst forklar hvorfor du sa at ingen ville merke forskjell? Hvorfor skal jeg bytte til Linux om jeg ikke vil merke noe forskjell? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Ingen sier du må bytte, han sier bare at Linux er bedre. 2 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Det er så idiotisk og påstå at Linux er best i alt for så og si at de fleste ikke merker noe forskjell. Hvorfor kan ikke jeg bruke windows når linux ikke gir noen merkbar forskjell. Kom gjerne med reelle argumenter som har en verdi for andre enn deg. Hvor sa jeg det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå