Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jævla satans idiotbedrift jeg jobber på skulle gi meg beskjed hvis møtet klokken 10 ble flyttet... Jeg hørte ikke noe, stod opp fitte tidlig og var på vei til jobb da jeg havnet i kø etter en ulykke, så jeg ringte for å si ifra "Jammen møtet er ikke før 1330, har du ikke fått beskjed?"

HVORFOR FAEN SKULLE JEG VÆRE PÅ VEI KLOKKEN KVART PÅ 10 HVIS JEG HADDE FÅTT BESKJED DIN JÆVLA LØK

• Liker 5
Lenke til kommentar

Hvem i alle dager er det som bruker 2 timer til jobb? o_o

Pappa bruker 1,5t til jobb. :)

Ordentlig drittmandag det her, slutt med dama, nettopp flyttet inn i ny leilighet som jeg må bort fra snarest (ikke kult å bo sammen med x'en), regninger som skal betales, winter is coming, fitte og piss og dritt og død.

Gleder meg til sommeren, jeg.

Lenke til kommentar

Sykmeldt 60% og får endelig støtten jeg har krav på av NAV, først etter to år, ettersom Smerteklinikken i Trondheim ikke lenger tilbyr behandling for ME og det er en ventetid på et halvår. Og politikerne klager over høyt sykefravær? Norske helsevesenet suger balle.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hadde han gule tenner? Har møtt på en liknende fyr tidligere, gikk av Bybanen også, han spurte om jeg var klar for å dø, og at jesus ville ta meg imot. Ble skremt og gikk min vei i sjokk.

Hmm.. det så jeg ikke :hmm:

Men husker han hadde langt hår. Relativt tynn fyr. Samme fyren?

Sikkert samme fyren. Han går nok rundt og prøver å overbevise folk om sin religion
Lenke til kommentar

Jobber i butikk. Skulle vært forbudt å komme inn dersom det eneste man kunne si var "gris?" og man lager et helvettes rabalder og lange køer. Er det rart man blir fordomsfull?

hæ?

Kan ta denne.

Det jeg tror han mener er de muslimene som går rundt i butikken og spør "gris?" til alle varene våre. Har i hvert fall skjedd et par ganger her hos oss, og da ber jeg de bare se etter det jævla ordet selv på innholdskartet, eller gå ut.

Lenke til kommentar

Jeg har funnet en måte å forkorte reisetiden med kollektivtrafikk.

Jeg surfer med laptop, og mister dekningen i hver tunnell.

Hver gang jeg finner en link jeg vil laste, kjører vi inn i en tunnell, og forbindelsen brytes.

Hvis strekningen har X antall tunneller, og jeg trykker på X antall linker veldig fort, må jeg jo passere X antall tunneller i samme tempo. Og vips, er vi fremme.

Troll science?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...