Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes designet ditt er stygt, nettsidenavnet er for langt og det å ha et svært bilde er ikke særlig praktisk ettersom de fleste som vil bruke en slik nettside gjerne er på skolen og derfor ofte bruker en pc som ikke er så veldig rask eller at nettet er helt gåent. Hvilkenukeerdet laster alltid raskt når jeg skal sjekke det på skolen. Men det er ikke meningen å være dum og negativ, kos deg med ny nettside og sånn.

Slimda liker godt Oscar Syltes brus med pære eller ananassmak, det husker jeg fordi jeg snakket med han om det en gang.

Den brusen er jo faktisk god.

Ja, jeg drakk den alltid før da jeg var på sunnmøre, men nå er jeg ikke så veldig glad i sukkerholdige drikker.

Lenke til kommentar

Går av Bybanen med noen kompiser.

Står en fyr litt foran der og ser rundt seg, så når vi går forbi han, begynner han å snakke med oss:

Duden: Har dere noen skader fra sykling eller lignende? Noen skader andre steder kanskje, skuldre, legger, nakke, armer?

Vi: Nope, ingen skader her.

Duden: Nei okay. Ikke fra noen idretter eller sånt. Fotball, sykling, håndball og slikt?

Vi: Nope, ingen.

Duden: Neiokay. Jeg hadde en skade, så jeg ba en bønn til jesus og jeg ble bedre. Så hvis dere får en skade burde dere bruke noen minutter på å be en liten bønn til jesus, det hjelper.

Omfg! :wallbash:

Go fuck yourself.

Trodde det var en dude som hadde undersøkelse eller noe sånt, men neida. Sleipe jævel. Hater sånne folk. Snakker først om helt andre ting, før de etter en stund begynner å nevne "jesus, gud, herren" osv..

Gå å plag noen andre. :nei2:

Hadde han gule tenner? Har møtt på en liknende fyr tidligere, gikk av Bybanen også, han spurte om jeg var klar for å dø, og at jesus ville ta meg imot. Ble skremt og gikk min vei i sjokk.
Lenke til kommentar

Hadde han gule tenner? Har møtt på en liknende fyr tidligere, gikk av Bybanen også, han spurte om jeg var klar for å dø, og at jesus ville ta meg imot. Ble skremt og gikk min vei i sjokk.

Hmm.. det så jeg ikke :hmm:

Men husker han hadde langt hår. Relativt tynn fyr. Samme fyren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...