djgudleif Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) All systems down. Hele meg rister av sult og ekstrem trøtthet. Heldigvis skal jeg til varmere strøk om et par timer. Hadde aldri giddet å være i militæret og kjempet for Norge, er ikke stolt av det landet her for det er fitte kaldt hele tida. Edit: Sjekka posten nå, har blitt innkalt til luftforsvaret WTF. Endret 29. september 2012 av ikkespisgress 3 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Nei, det er det da ikke. Jeg pleier å kopiere filnavnet, lime det inn i Google og legge til "subtitles" bak. Da finner jeg alltid noe fint. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 All systems down. Hele meg rister av sult og ekstrem trøtthet. Heldigvis skal jeg til varmere strøk om et par timer. Hadde aldri giddet å være i militæret og kjempet for Norge, er ikke stolt av det landet her for det er fitte kaldt hele tida. Edit: Sjekka posten nå, har blitt innkalt til luftforsvaret WTF. Karma 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Edit: Sjekka posten nå, har blitt innkalt til luftforsvaret WTF. KNM HH Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 All systems down. Hele meg rister av sult og ekstrem trøtthet. Heldigvis skal jeg til varmere strøk om et par timer. Hadde aldri giddet å være i militæret og kjempet for Norge, er ikke stolt av det landet her for det er fitte kaldt hele tida. Edit: Sjekka posten nå, har blitt innkalt til luftforsvaret WTF. lolwtf? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 At den eneste måten å få pluss i denne tråden er å skrive "POSTEN IRRITERER MEG, ARGGH!". Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Synes de kunne ha kalt meg inn i løpet av de to friårene jeg har hatt... Men neida. Slipper heldigvis unna på grunn av at jeg er under utdanning. Håper bare de ikke kaller meg inn etterpå. Sykt sammentreff, akkurat nå som jeg skrev om det. Endret 29. september 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Tror nok du blir kalt inn etter utdanningen, med mindre du ber om utsettelse. Kakemot i millitæret, det ville vært et syn. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Det er virkelig ikke mitt element... Ettersom jeg mest sannsynlig går dit ufrivillig kommer jeg til å forsøke å stikke av. Typisk meg. Som far, som sønn. Endret 29. september 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Det er vel bare til å si du røyker det? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Det er virkelig ikke mitt element... Ettersom jeg mest sannsynlig går dit ufrivillig kommer jeg til å forsøke å stikke av. Typisk meg. Tror du får muligheten til å dimme om du vil i starten. Har hørt at de stiller spørsmål om de egentlig vil være der eller ikke. Siden de ikke vil ha noen som ikke er interessert i å engasjere seg i det, mens de først er der. Søskenbarnet mitt fikk den sjansen, og tok den. Han har ikke blitt kalt inn igjen etterpå. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Vel, jeg sa på sesjon at jeg ikke var motivert. Ser ut til at de ignorterte det. Så jeg håper du har rett! Kunne gått inn i militæret og trivdes, men når jeg er der ufrivillig kommer jeg til å klikke mongo. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Det er jo ekstremt lett å ikke komme inn hvis man ikke vil. Slik det bør være. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Du har heldigvis to år å finne en løsning på da. Og forhåpentligvis til den tid er det lettere å slippe å tjenestegjøre om man ikke vil. 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Skoene er fucka, oppvasken står som et skjevt tårn, voksen min er tom og vanskelig å få tak i, leiligheten er rotet, søpla overfylt (papp, tomflasker ol. flyter over alt), jeg er syk, alle klærne må vaskes og sengetøyet er skittent. BUUHUUUHU Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Man må ikke inn i militæret dersom man ikke vil lenger, de "folkevalgte" annonserte dette for "offentligheten" for et par mnd siden. Dette vet jeg fordi POKEY var på sesjon i harstad i forrige uke. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Det er jo ekstremt lett å ikke komme inn hvis man ikke vil. Slik det bør være. Jeg var for perfekt til å slippe. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Går av Bybanen med noen kompiser. Står en fyr litt foran der og ser rundt seg, så når vi går forbi han, begynner han å snakke med oss: Duden: Har dere noen skader fra sykling eller lignende? Noen skader andre steder kanskje, skuldre, legger, nakke, armer? Vi: Nope, ingen skader her. Duden: Nei okay. Ikke fra noen idretter eller sånt. Fotball, sykling, håndball og slikt? Vi: Nope, ingen. Duden: Neiokay. Jeg hadde en skade, så jeg ba en bønn til jesus og jeg ble bedre. Så hvis dere får en skade burde dere bruke noen minutter på å be en liten bønn til jesus, det hjelper. Omfg! Go fuck yourself. Trodde det var en dude som hadde undersøkelse eller noe sånt, men neida. Sleipe jævel. Hater sånne folk. Snakker først om helt andre ting, før de etter en stund begynner å nevne "jesus, gud, herren" osv.. Gå å plag noen andre. :nei2: 4 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Det er virkelig ikke mitt element... Ettersom jeg mest sannsynlig går dit ufrivillig kommer jeg til å forsøke å stikke av. Typisk meg. Som far, som sønn. Jeg kom rusa inn på sesjon. Fikk en bot men slapp militæret. Worth it. 6 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Kansje litt feil sted å kommentere telefoner, men irriterer meg grenseløst at man må ha større skjerm en konkurrentene for å få et "+".. Og når skal de drite i vekten og begynne å lage ordentlig kvalitets-telefoner? Må jo også ta med svenske-bilen jeg så istad, bånn gass for deretter å bråbremse(dumper), samt kastet mat ut av vinduet på personer på gangfeltet.. Endret 30. september 2012 av Woltox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå