Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

All systems down.

Hele meg rister av sult og ekstrem trøtthet.

Heldigvis skal jeg til varmere strøk om et par timer.

Hadde aldri giddet å være i militæret og kjempet for Norge, er ikke stolt av det landet her for det er fitte kaldt hele tida.

Edit: Sjekka posten nå, har blitt innkalt til luftforsvaret WTF.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

All systems down.

Hadde aldri giddet å være i militæret og kjempet for Norge, er ikke stolt av det landet her for det er fitte kaldt hele tida.

• Liker 2
Lenke til kommentar

All systems down.

lolwtf?

Lenke til kommentar

Synes de kunne ha kalt meg inn i løpet av de to friårene jeg har hatt... Men neida. Slipper heldigvis unna på grunn av at jeg er under utdanning.

Håper bare de ikke kaller meg inn etterpå.

Sykt sammentreff, akkurat nå som jeg skrev om det.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Det er virkelig ikke mitt element... Ettersom jeg mest sannsynlig går dit ufrivillig kommer jeg til å forsøke å stikke av. Typisk meg.

Tror du får muligheten til å dimme om du vil i starten. Har hørt at de stiller spørsmål om de egentlig vil være der eller ikke. Siden de ikke vil ha noen som ikke er interessert i å engasjere seg i det, mens de først er der. Søskenbarnet mitt fikk den sjansen, og tok den. Han har ikke blitt kalt inn igjen etterpå.

Lenke til kommentar

Går av Bybanen med noen kompiser.

Står en fyr litt foran der og ser rundt seg, så når vi går forbi han, begynner han å snakke med oss:

Duden: Har dere noen skader fra sykling eller lignende? Noen skader andre steder kanskje, skuldre, legger, nakke, armer?

Vi: Nope, ingen skader her.

Duden: Nei okay. Ikke fra noen idretter eller sånt. Fotball, sykling, håndball og slikt?

Vi: Nope, ingen.

Duden: Neiokay. Jeg hadde en skade, så jeg ba en bønn til jesus og jeg ble bedre. Så hvis dere får en skade burde dere bruke noen minutter på å be en liten bønn til jesus, det hjelper.

Omfg! :wallbash:

Go fuck yourself.

Trodde det var en dude som hadde undersøkelse eller noe sånt, men neida. Sleipe jævel. Hater sånne folk. Snakker først om helt andre ting, før de etter en stund begynner å nevne "jesus, gud, herren" osv..

Gå å plag noen andre. :nei2:

• Liker 4
Lenke til kommentar

Kansje litt feil sted å kommentere telefoner, men irriterer meg grenseløst at man må ha større skjerm en konkurrentene for å få et "+"..

Og når skal de drite i vekten og begynne å lage ordentlig kvalitets-telefoner?

Må jo også ta med svenske-bilen jeg så istad, bånn gass for deretter å bråbremse(dumper), samt kastet mat ut av vinduet på personer på gangfeltet..

Endret av Woltox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...