TMB Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) le cowboy bob le artige.no xXXDDDXXxD Endret 28. september 2012 av TMB 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 le cowboy bob le artige.no xXXDDDXXxD Le som i flire, ikke le som i le cowboy bow 2 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Ok, mora kjem inn når eg spelar Tribes: Ascend og er heilt oppgitt over at eg sløsar vekk livet mitt på "berre eitt spel." Javel, eg får vel begynde å sjå på tv og lese facebook på fritida mi i staden for, slik at eg sit igjen med nokre opplevelsar. I motsetning til spel, som "eg ikkje får noko ut av." Endret 28. september 2012 av svelemoe 5 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Stop it. Endret 28. september 2012 av Occi 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Folk som ikke tørr SPØRRE om ting de lurer på. Venter besøk av ei jente som var på vei til meg, helt til hun ringte å sa hun var på helt feil plass. "Spurte du bussjåføren at han gikk riktig vei og at det var riktig buss?" "Skulle kanskje gjort det" Jævla brød. Vente er kjedelig. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Å legge seg. Dette fordi da vet jeg at neste gang jeg er bevisst må jeg stå opp og er mest sannsynlig gretten. 1 Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Jeg har fått sår gane av å spise surt godteri, men jeg fortsetter å spise surt godteri fordi det smaker godt, men det gjør vondt og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre av meg Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Jeg har fått sår gane av å spise surt godteri, men jeg fortsetter å spise surt godteri fordi det smaker godt, men det gjør vondt og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre av meg https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1374815&st=860 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) At jeg alltid betaler regninger en dag etter betalingsfristen. En ting som ikke irriterer er at jeg har fått lønning. kaching! Endret 28. september 2012 av Refsa Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Jeg har fått sår gane av å spise surt godteri, men jeg fortsetter å spise surt godteri fordi det smaker godt, men det gjør vondt og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre av meg http://www.diskusjon...=1374815&st=860 Sår gane er mer enn bare first world problem.. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) AODKAOSKDOASKDOAKSDOAKSDOKASODKASODKOASK DOASKDO KASDOK ASKD OASKDO AKSDOKA SODKA SOKDOASK DOASDOK ASOKD OAKSDO KASOKD OASKD OKASD KOASKOD ASKOD KASKOD KOASKOD ASD KOASD KOASD KOASD KOADO AKOD KOASDKO ASKOD OAKSD KOASD OKD KOASD KOASDKO ASDKOD SKOASD KOASD KOASD KOASD KOASD KOADS KOAD SKOAD SOKD AKOASKOA SDOKASD OKASD OKADS OKDSA OKAS OKADS OKAS OKSA DOKA SDOKAD SOKADS OK SADKOAS OKA SKOA SDOKASD KOSAD KO ADSKOSADOK SDAKO ADSKOAD SKOAD SKOADS KOASDKOASDKOA SDOKA SDOKSAD OKA SDKOAD SOKA SDOKAD SKOA SDKOAS OKA SKOAD SKOAS OKASD KOSD AKOASD KOAS KOASD KOASD KOA SDKOASD KOA SDKOASD KOASD KOASD OKASD OKASDOKASDOKASDOASKD OASKD ASOKD OAWD JADIJ ASDJ AWIDJ ASDJ KASDJLASDJ ASDOJ IWIDJAIJ IAJ IAJ IA OA A AO AOKW DOK OK OAWK OK det er varmt her Endret 29. september 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Kea Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Ok, mora kjem inn når eg spelar Tribes: Ascend og er heilt oppgitt over at eg sløsar vekk livet mitt på "berre eitt spel." Javel, eg får vel begynde å sjå på tv og lese facebook på fritida mi i staden for, slik at eg sit igjen med nokre opplevelsar. I motsetning til spel, som "eg ikkje får noko ut av." Årh, jeg hater når folk mener at alt som DE ikke har interesse for er bortkastet tid. Fordrar ikke den tankegangen. Folk er forskjellige. Akseptér det eller gå og forsur noen andres dag. Irriterer meg at jeg må vente helt til mandag med å bestille spillkort. Hello, boredom. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Jeg har fått sår gane av å spise surt godteri, men jeg fortsetter å spise surt godteri fordi det smaker godt, men det gjør vondt og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre av meg http://www.diskusjon...=1374815&st=860 Sår gane er mer enn bare first world problem.. Hva er vitsen med den tråden egentlig? Denne tråden handler om ting som irriterer, det er en tråd for å få ut frustrasjon over hverdagslige irritasjonsmomenter. Det spiller ingen rolle hvor trivielt det er, så lenge det er irriterende. Edit: Beklager, nå ble det visst dobbelpost. Endret 29. september 2012 av Therawyn Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Fy satan ikke dobbelpost da!!! Irriterer at jeg våknet klokken 7. Hallo det er helg liksom!!! Nå er jeg trøtt men får ikke sove mer. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Må drite. Er på vei for å trene. Sigh. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Att det skal være så vanskelig og finne subtitles til serien jeg skal se. Ender vel opp med at jeg sitter og ser på uten tekst og bare får med meg halvparten av hva som blir sakt. Blir så irritert. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 subs er for pyser 7 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Nei, det er det da ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå